Madagaszkár, Antananarivo
...A Nosycom lehet a megoldás a call center és ügyfélkapcsolati szolgáltatások terén. A Madagaszkáron működő ügynökség képes biztosítani a bejövő és kimenő hívások megfelelő kezelését az Ön vállalata nevében és belső szervezete alapján. Professzionalizálja telefonos titkárságát ennek a szolgáltatásnak a kiszervezésével, és növelje ügyfélkapcsolati imázsát.
Portfólió (193)
Ausztria, Wien
Testreszabott Contact Center megoldások az Ön vállalkozása számára. Made in Austria. Professzionális párbeszéd az értékesítés és az ügyfélszolgálat terén. Belföldi és külföldi telefonos szolgáltatások A belföldi területen Call Agentjeink egyszerű és összetett ügyfélszolgálati kérdéseket válaszolnak meg, mint például számlázási kérdések, reklamációk, megrendelések, technikai kérdések, ügyfélklub ...
Portfólió (7)
Németország, Altenstadt
...Call-Center szolgáltatások az IT ipar és szoftver szolgáltatók számára. Professzionális, barátságos munkatársaink modern szoftver- és hardvereszközökkel kezelik bejövő hívásait, az Ön igényei szerint. Rugalmasan dönthet arról, hogy mikor és milyen mértékben szeretné igénybe venni telefonos szolgáltatásunkat. Legyen szó csúcsidőszakokról, külső találkozókról, üres irodáról vagy akár éjjel-nappal. Egyszerűen csak a hívásirányítás be- és kikapcsolásával. További értesítésre nincs szükség.
Portfólió (16)
Belgium, Waterloo
YOUCALL INTERNATIONAL : Az Ön Partnere, Hogy Ötleteit Jövedelmező Vállalkozásokká Alakítsa Vállalkozás indítása izgalmas kaland, de tele van kihívásokkal. Minden lépésnél támogatjuk a vállalkozókat a tevékenységük létrehozásában és fejlesztésében, személyre szabott és stratégiai megoldásokat kínálva, hogy megvalósíthassák ambícióikat. SZAKÉRTELMÜNK Tanácsadásra és különböző feladatok kezelésére s...
Portfólió (26)
Málta, Ta´xbiex
...Kedves Ügyfelünk Call Center cégünknél testreszabott kampányokat fejlesztünk ügyfeleink számára. A call center szolgáltatások alkalmazkodnak Önökhöz és cégük igényeihez. Call center szolgáltatásaink lehetővé teszik számunkra, hogy megkülönböztessük magunkat az általunk nyújtott gondozásban és a folyamatos tanácsadásban, amelyet kap, hogy a legtöbbet hozhassa ki call center kampányából...
Franciaország, Le Mans
...A Médiphone Téléservices egy több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező call center, amely a hívások (bejövő és kimenő) kiszervezésére specializálódott. Az ügynökség a kimenő hívások kezelését kínálja ügyfelekkel, munkatársakkal és potenciális ügyfelekkel. A hívások lebonyolításának biztosítása érdekében képzett és szakképzett ügynököket biztosítunk ügyfeleink számára.
Portfólió (186)
Portugália, Lisboa
... interakciókat a következőkké alakítja: - Kvalifikált Érdeklődők - Értékesítési Lehetőségek (Leads) - Értékesítések (Closing) - Upsell (Felsőbb Szintre Léptetés) - Megújítás (Ismételt Vásárlás vagy Repat Purchase) - Elhagyott Kosarak Konvertálása (Hooking) UBINAWEB SZOLGÁLTATÁSOK MEGHATÁROZÁSA - Call center kiszervezés, ügyféltámogatás és ügyfélszolgálat - Call center alvállalkozás, ügyféltámogatás, ügyfélszolgálat és telemarketing - Kapcsolattartó központok és telemarketing: bejövő hívások fogadása, kimenő és bejövő hívások...
Portfólió (8)
...A konzultációk ütemezésének kiszervezése nagyszerű lehetőség arra, hogy azonnal frissítse technológiáját tőkeberuházás nélkül. Éppen ezért használunk fejlett technológiákat. Így kihasználhatja infrastruktúránkat, hogy a lehető legjobban kihasználja az első napot. Várja a call centerünket, mert a kis kiegészítés, amit kínálunk, hatalmas különbséget jelent. Az Ubinaweb konzultációs ütemezési...
Portfólió (4)
Belgium, Jumet
...A Ceres egy B2B időpontfoglalásra specializálódott call center. A Charleroi-ban található call centerünk fő tevékenysége az értékesítők számára történő időpontfoglalás. Több mint egy call center, a Ceres támogatja Önt üzlete fejlesztésében és új ügyfelek megszerzésében. A Ceres nemcsak az időpontfoglalásra specializálódott call center, hanem segít a felmérések és kérdőívek elkészítésében, piackutatásokban, telefonos utánkövetésben, telemarketingben, levelezés nyomon követésében stb. Foglalkozunk B2B időpontfoglalással, telemarketinggel és levelezés nyomon követésével.
Portfólió (7)
Madagaszkár, Antanarivo
...A megfelelő partner kiválasztása elengedhetetlen az adatok és online szolgáltatások kiszervezéséhez. Csapataink professzionalizmusa, megbízhatósága és szakértelme elismert tanúsítványokkal rendelkező képzéseken alapul: - Call center menedzsment, - Táviroda és virtuális asszisztencia, - Grafikai és webdesign. Minden kérést strukturáltan és személyre szabottan kezelünk, hogy testreszabott és hatékony választ tudjunk nyújtani.
Portfólió (8)
Egyesült Királyság, Poole
...amelyet változtatás nélkül is használhatnak, de egyszerűen frissíthető vagy módosítható. A meglévő ügyfelek a Keyfax Enquiries Diagnostics-ot használják a következő megkeresések kezelésére: - Antiszociális magatartás - Elhagyott ingatlan - Elhagyott jármű - Illegális parkolás - Hulladéklerakás - Bűnözői magatartás - COVID-19 szolgáltatások - Garázs bérlése - Bérleti egyenleg megkeresések - Segélykérés...
Portfólió (5)
Franciaország, Dun Le Palestel
...Szakmai tapasztalatom alapján a Central Telefontársaság Kiválóság kivételes szolgáltatásokat kínál Önnek. Fő szavaink: Elérhetőség, Hatékonyság, Idő- és pénzmegtakarítás. A Central Telefontársaság Kiválóság a titkársági és központi szolgáltatások területén működik, mind bejövő, mind kimenő hívások esetén. Személyzetünk minőségi telefonos ügyfélszolgálatot biztosít, szűri a hívásokat...
Portfólió (1)
Németország, Hamburg
✍ Adatgyűjtés ✇ Szkennelési szolgáltatás ➥ Dokumentumarchiválás ✉ Levélüzlet @ e-Lettershop ✆ Callcenter 50 éve (1969) kínálunk professzionális dokumentumkezelési (DMS) és CRM - kiszervezési szolgáltatásokat, valamint szoftvereket a megbízóink ügyfeleivel való kommunikációhoz. Adatgyűjtés és adatkarbantartás: automatikus és manuális adatgyűjtés (A-tól válaszlapig, R-től számláig, Z-ig újságcikki...
Portfólió (5)
...A call centerünk munkatársai szakmai szempontból felkészültek erre a kihívásokkal teli feladatra. Nagy empátiával rendelkeznek, de megvan bennük a szükséges kitartás és érvényesítési erő is, amelyek elengedhetetlenek a követelésbehajtási folyamat sikeres lezárásához. Gyors fizetési megállapodások, közjegyzői adósságlevelek, félreértések tisztázása és kifogások elhárítása a legjobban személyes...
Portfólió (8)
Albánia, Tirana
Az EuroCom CX egy BPO Outsourcing Digitális Központ. Szakértők házából származva, egy megalapozott szolgáltató cég vagyunk, amely több mint 10 éve sikeresen működik a következő területeken: - CX & Ügyfélszolgálat - Ügyfélszolgálat & Kapcsolattartó Központok - BPO & Outsourcing Az általunk lefedett szektorok a következők: Autóipar Egészségügy Oktatás Biztosítás Pénzügy Játék E-kereskedelem Tel...
Portfólió (3)
Kiválasztott 20 fős szakértői csapatunk szakértelmet és tudást kínál a kommunikációs technológia, a biztonsági koncepciók és a biztonságtechnika területén.
Portfólió (11)
Egyesült Királyság, London
...Csapatunk szakértői együttműködnek Önnel, hogy a leghatékonyabb értékesítési megoldásokat alakítsák ki, beleértve a háttérfolyamatokat, az online bankkártyás fizetési feldolgozást, az értékesítési rendelés feldolgozást, a call center rendszereket és az ügyféladatbázisokat. Minden lépésnél szorosan együtt dolgozunk Önnel, és nem állunk meg, amíg Ön teljesen elégedett nem lesz a kész termékkel...
Portfólió (4)
Svájc, Cham
A JK Development GmbH egy svájci call center szolgáltató, amely a vállalatok közötti (B2B) telemarketingre és a többnyelvű call center szolgáltatásokra specializálódott, központja Cham-ban (Zug kanton) található. Több mint 1,000 különböző telemarketing kampányával az IT infrastruktúra, szoftver, ipar és különféle szolgáltatások területén a szakértelem kulcsfontosságú sikerfaktor. Az...
triveo | A telemarketing területén több mint 50 munkatárssal a triveo az egyik vezető telemarketing ügynökség, amely átfogó érdeklődő- és ügyfélkezelést kínál a B2B üzleti környezetben. 2002 óta a triveo telemarketing szolgáltatásaival támogatja a középvállalatokat a komplex termékek és magyarázatra szoruló szolgáltatások telefonos értékesítésében. Az Ön Call Center és prémium partnere az...
Törökország, Istanbul
... vagyunk… Az Open Up Call egy vállalkozókból és kreatív szakemberekből álló közösség. Az Open Up Call-ban szabadon fejlesztheted a gondolataidat és dolgozhatsz, a mi feladatunk pedig, hogy támogassuk a kreativitásodat és az együttműködésedet. Virtuális iroda, kész iroda, tárgyalótermek és call center szolgáltatásokkal állunk melletted.
Románia, Bacau
A Eurocall 2011-ben alakult Bákóban, Romániában. A cég fő tevékenysége a call center szolgáltatások. A központi irodája Bákóban található, emellett két fiókja van Iasi-ban és Onești-ben. A call center korlátlan számú munkahely bővítésére képes. Bármilyen méretű projektet el tudunk látni, legyen az nagy vagy kicsi. Ez a speciális call center technológiának köszönhető. A EUROCALL egy outsourcing...
Franciaország, Avignon
Időpontfoglalásra és telefonos titkárságra specializálódott call center. Szakértelmünk van a telefonos értékesítésben, telefonos titkárságban, központi ügyfélszolgálat kezelésében, valamint a vevőszolgálatban (Hotline). 2006 óta több száz telefonos közvetlen marketing akción keresztül erősítjük tapasztalatainkat ügyfeleink számára. A nyújtott munka minőségének és precizitásának, valamint...
Belgium, Bruxelles
A TranzCom egy magas hozzáadott értékű integrátor, amely testreszabott megoldásokat és szolgáltatásokat kínál a telekommunikáció területén: Rádiós infrastruktúra és alkalmazások (GPS, AVL…) Hanginfrastruktúra és alkalmazások (call center, egységes üzenetküldés, …) Megoldások utasinformációs kijelzők számára Diszpécser infrastruktúra és alkalmazások (geolokációs szoftver...
Németország, Tetlow
A Behrend e.k. cég, amelynek székhelye Teltowban található, dinamikus partnere a call center szolgáltatásoknak, telemarketingnek és új ügyfelek megszerzésének. 2014 óta küldetésünk, hogy optimalizáljuk az ügyfélszolgálatát. Átfogó szemléletünk a vállalatok sikerfaktorairól lehetővé teszi számunkra, hogy egyedi és testreszabott kommunikációs koncepciókat készítsünk Önnek, legyen szó új ügyfelek...
Belgium, Diegem
... érdekében. Cloud VxP Biztosítson kifogástalan ügyfélélményt minden csatornán, és takarítson meg költségeket a felhőalapú call center szoftver segítségével. A RingRing megtervezi, fejleszti és megvalósítja az összes SMS, IVR és APPS alkalmazását, hogy fokozza az interaktivitást a célközönséggel. Tudásunkra és csúcstechnológiánkra alapozva a RingRing megoldásokat fejleszt a hatékony, optimalizált...
Egy barátságos, teljesítményorientált és tulajdonosi vezetésű vállalat vagyunk a Bremen repülőtér közelében. Célunk, hogy a cégeknek a call center használatát igénylő projektekben a lehető legjobb támogatást nyújtsuk. A döntést, hogy belső (az ügyfél telephelyén) vagy külső (a mi helyiségeinkben) használatot választanak, már az elejétől fogva megkönnyítjük Önnek. Az általunk nyújtott előnyöket...
Németország, Pirmasens
... karbantartás és a szolgáltatás terén – mindez saját kezünkben. A pontosan illeszkedő és magas rendelkezésre állású intralogisztikai rendszerek csak egy sor összehangolt szolgáltatással valósíthatók meg. Annál jobb, ha ezek – mint a psb esetében – ugyanattól a forrástól származnak, mint a berendezéstechnika. Mert csak ezek a szolgáltatások teszik lehetővé a fenntartható intralogisztikai megoldást. Itt vagyunk Önért: interfész nélkül és call center nélkül.
Portfólió (17)
Olaszország, Pietravairano
... következőkre: call center személyzet kezelése, háztartási alkalmazottak és gondozók, gyakornoki programok, kedvezményes foglalkoztatás, kis- és középvállalkozások kezelése a kereskedelem és ipar területén, szolgáltatások és kézművesség. Csak olyan megoldásokat ajánlunk, amelyek lehetővé teszik a vállalatok számára a munkaerőköltségek csökkentését.
Spanyolország, Valencia
... napon keresztül. A Contact Solutions-nál ügyfeleinket magas színvonalon szolgáljuk ki, 24 órában, az év minden napján. Széleskörű tapasztalattal rendelkezünk a bejövő és kimenő hívásokkal kapcsolatos call center szolgáltatások terén, hogy alkalmazkodni tudjunk ügyfeleink különböző igényeihez. Képzett és nagy tapasztalattal rendelkező személyzettel rendelkezünk, aki képes kezelni a bejövő és kimenő hívásokat, és intelligensen tudjuk kezelni az üzletével kapcsolatos mindenféle folyamatot, beleértve a telemarketinget, teleértékesítést, távoli szolgáltatást, üzleti lehetőségek kezelését, felméréseket.
Belgium, Antwerpen
... kínálni mind a frissen végzett hallgatóknak, mind a tapasztaltabb szakembereknek, és egyúttal optimális szolgáltatást nyújtani ügyfeleinknek különböző szektorokban. Pont azért, mert mindenki egyedi, a Unique évekkel ezelőtt egy 'személyre szabott megközelítést' választott, amely szakosodott divíziókkal rendelkezik: Unique Office, Unique Technicum, Unique HR-Consult és Unique Customer Care. A Unique az USG People Specialist Staffing részlegének tagja, amely különböző területeken kínál rugalmas megoldásokat: adminisztráció, pénzügy, technika, egészségügy, titkárság és call center.

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play