Franciaország, Le Mans
...A Médiphone Téléservices egy több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező call center, amely a hívások (bejövő és kimenő) kiszervezésére specializálódott. Az ügynökség a kimenő hívások kezelését kínálja ügyfelekkel, munkatársakkal és potenciális ügyfelekkel. A hívások lebonyolításának biztosítása érdekében képzett és szakképzett ügynököket biztosítunk ügyfeleink számára.
Portfólió (186)
Franciaország, Dun Le Palestel
...Szakmai tapasztalatom alapján a Central Telefontársaság Kiválóság kivételes szolgáltatásokat kínál Önnek. Fő szavaink: Elérhetőség, Hatékonyság, Idő- és pénzmegtakarítás. A Central Telefontársaság Kiválóság a titkársági és központi szolgáltatások területén működik, mind bejövő, mind kimenő hívások esetén. Személyzetünk minőségi telefonos ügyfélszolgálatot biztosít, szűri a hívásokat...
Portfólió (1)
Franciaország, Avignon
Időpontfoglalásra és telefonos titkárságra specializálódott call center. Szakértelmünk van a telefonos értékesítésben, telefonos titkárságban, központi ügyfélszolgálat kezelésében, valamint a vevőszolgálatban (Hotline). 2006 óta több száz telefonos közvetlen marketing akción keresztül erősítjük tapasztalatainkat ügyfeleink számára. A nyújtott munka minőségének és precizitásának, valamint...
Franciaország, Neuilly-Sur-Seine
... partnerünkkel, szolgáltatókkal, akik kiegészítik műszaki kompetenciáinkat. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy foglalkozzunk és sikeresen megvalósítsunk projekteket a következő területeken: - a szakmai helyiségek kábelezése (réz és optikai szál); - a rádiójel vételi hibája a szakmai helyiségekben, mobiltelefonia számára; - multimédiás Call Center környezetben szoftverek fejlesztése. Egy olyan...
Franciaország, Paris
... Opera: a WebRTC. A Fonvirtual egy telekommunikációs vállalat, amely a WebRTC technológiára specializálódott, és értékesítési szolgáltatásokat kínál vállalatok, startupok és KKV-k számára. Felhőalapú telefonálási megoldásokat kínálunk, amelyek teljes mobilitást biztosítanak a vállalatok számára: virtuális számok, nemzetközi számok, virtuális telefonközpontok, call center szoftver, kattintás a hívásra, biztonságos telefonos fizetés, videokonferencia szolgáltatás...
Franciaország, suresnes
... promóció, kategóriamenedzsment, ügyfélhűség, ösztönzés, CRM, digitális, adatbázisok. A SalesFactory csoport a következőkből áll: Salesfactory Automotive (adatbázisok és autóipari marketing), Salesfactory Intérim (kereskedelmi kiszervezés, kiegészítő értékesítési erő, telemarketing call center, utcai marketing) és Réseaudience (helyi kommunikáció, pohár média).
A kereskedelmi kiszervezés, marketing, integrált call center, telemarketing, ügyfélszerzés, kimenő és bejövő hívások kezelése, levelezés, kiegészítő értékesítési erő, megrendelések provokálása és megrendelésfelvétel, üzletfejlesztés, üzleti és menedzsment tanácsadás, könyvelési és adminisztratív adatok rögzítése és feldolgozása könyvelőirodákkal együttműködve, vállalatirányítás és vezetés...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play