Úgy értette: all management software?
No results

Nincsenek találatok
"call management software"

Termékek részére "call management"
Bejövő hívások kezelésére szolgáló call center - Nosycom, az Ön partnere a bejövő hívások szolgáltatásainak kezelésében
A bejövő hívások kezelésének kiszervezéséhez ne habozzon igénybe venni a Nosycom szolgáltatásait. 22 éves tapasztalatával minden szükséges kvalitás re...
Promóciós Műveletek Kezelése - Bejövő Hívások Szolgáltatásai
A telefonos ügyfélszolgálat kiszervezése valóban egy alternatíva azok számára a vállalatok számára, akik teljes mértékben a feladataikra szeretnének ö...
Külső Bejövő Hívások Kezelése - Bejövő hívásainak valós idejű kezelése a Nosycom által
Bármely vállalat számára bízzon a Nosycom-ra a hívások fogadásának kiszervezésével, hogy növelje láthatóságát és hatékonyságát. A bejövő hívások jó ke...
Kimenő hívások feldolgozási szolgáltatása - Kimenő hívások kezelésére szolgáló megoldások, amelyek megfelelnek az igényeknek és elvárásoknak.
A vállalatok kimenő hívásainak kiszervezése kiváló módja a költségek csökkentésének, miközben növeli a termelékenységet. Számos vállalat virtuális tel...
Híváskiadási Szolgáltatás - A vállalata hívásainak kezelését egy szakértő biztosítja
A híváskezelési szolgáltatásunk előnyeinek kihasználásához ne habozzon kapcsolatba lépni egy képzett külső szolgáltatóval. A kimenő hívások kezeléséne...
Kimenő hívások kezelésének megoldása - Válasszon megbízható szolgáltatót a projektje sikeréhez
A Nosycom lehet a megoldás a call center és ügyfélkapcsolati szolgáltatások terén. A Madagaszkáron működő ügynökség képes biztosítani a bejövő és kime...
Bejövő Hívások Kezelése Bármely Vállalkozás Számára
A telefonos ügyfélszolgálat kiszervezése a jobb ügyfélszolgálat érdekében - A Nosycom telefonos szolgáltatásokat kínál a bejövő hívások fogadásának ki...
Kimenő Hívások Kezelése - Az Ön Megbízható Partnere a Kimenő Hívások Kezelésében
A Nosycom egy telefonos központ, amely vállalatok vagy szakemberek szolgáltatásait nyújt különböző szektorokban. Képzett és szakképzett csapat áll ren...
Vállalati Telefonos Titkárság Kezelése - Kimenő Hívások Kezelésének Kihelyezése a Nosycom által
Sok vállalat számára a telefonos titkárság kezelése zavaró és idegölő feladat lehet. Ez azt jelenti, hogy a kimenő hívások gyakran kimaradnak vagy ros...
Kimenő Hívások Kezelésének Igénye - Kimenő Hívások Kezelésének Kiszervezése
A vállalatok kimenő hívásainak kezelésének kiszervezése napjaink szükséglete, különösen akkor, amikor a cégek fokozzák hívásigényeiket felmérések, kut...
Kimenő Hívások Kezelése - Együttműködés egy Kimenő Hívás Szakértővel
A Médiphone Téléservices egy több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező call center, amely a hívások (bejövő és kimenő) kiszervezésére specializálódo...
Állandó megoldás a kimenő hívások kezelésében - Kimenő hívás szolgáltatás vállalatok és szakemberek számára
A kimenő hívások kezelésének kiszervezése egy vállalat számára megoldást jelent az idő- és figyelemproblémákra, amelyek a tevékenysége középpontjában ...
Termékek részére "call software"
Kapcsolati Központ Call Center Rendszerek Szoftver a Számítógép-Telefon Integrációhoz (CTI) Telekommunikációs Szoftver
Összegyűjtött szakértelemmel és a szükséges erőforrásokkal rendelkezünk a modern kommunikációs rendszerek tanácsadásában és megvalósításában. Segítünk...
Időkövető szoftver
Megrendelés időnyilvántartás Minden munkafolyamatot egy megrendeléshez rendelni. Projekt időnyilvántartás Bármilyen megrendelésszám lehetővé teszi pro...
CRM - Ügyfélkapcsolat-kezelés
Legyen szó egyszerű műveletről vagy összetett CRM megoldásokról, a RDSL lehetőséget kínál az ügyfélkapcsolati tevékenységeinek kezelésére. Az ügyfélk...
Hívás költségviselője
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg? Az Euro Fides Call Col...
Vállalati Telefonos Titkárság Kezelése - Kimenő Hívások Kezelésének Kihelyezése a Nosycom által
Sok vállalat számára a telefonos titkárság kezelése zavaró és idegölő feladat lehet. Ez azt jelenti, hogy a kimenő hívások gyakran kimaradnak vagy ros...
SOS - Sürgősségi Hívás Megoldás
Kritikus helyzetbe kerülő személyek esetén a segítségnek megbízhatóan és gyorsan meg kell érkeznie. Ennek biztosítása érdekében a Swissphone átfogó se...
Szinfónia Szoftver - IT és szoftver
A Symphony™ szoftver egy kliens/szerver alkalmazás, amelyet a MassLynx® adatgyűjtés indít el, és lehetővé teszi egy vagy több adatkezelési vagy feldol...
Nosycom: külső hívóközpont kimenő hívásokhoz - A Nosycom által garantált értékesítési szolgáltatásának optimalizálása
Mi egy kimenő hívásokat lebonyolító központ vagyunk, amely a legjobb minőséget kínálja. Kimenő hívás szolgáltatásokat hozunk létre és nyújtunk, hogy v...
Minőségi folyamataik
A professzionális ügyfeleink teljes elégedettségének garantálása érdekében módszeres megközelítést alkalmazunk szolgáltatásaink minden lépésénél. Mind...
Kimenő Telemarketing - Az Ön kiszervezett kimenő telemarketing kampánya egy megbízható szolgáltatónál
Call center szolgáltatásaink segítenek a vállalatoknak széles ügyfélbázisok elérésében és a márkaismertség növelésében. Kimenő telefonos kampányaink c...
Egyedi Szoftverfejlesztés - A vállalatok igényeihez igazított szoftverfejlesztés
A szoftverfejlesztés a vállalat növekedésének egyik alapvető aspektusa. Legyen szó egy KKV-ról, egy szervezetről vagy magánszemélyekről, akik szeretné...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play