• europages
  • >
  • CÉGEK - BESZÁLLÍTÓK - SZOLGÁLTATÓK
  • >
  • sales point promotions

A keresés eredménye

Sales point promotions - Szolgáltató - Németország

NémetországSzolgáltató
  1. VISIO 24 GMBH

    Németország

    A VISIO 24 GMBH, vállalat egy Szolgáltató, tevékenységi ágazata Értékesítéstámogatás az eladási helyen. Tevékenykedik a következő ágazatokban is direct marketing, trading, és B2B marketing. Székhelye Hilzingen, Németország.

  2. BLANK&BIEHL GMBH

    Németország

    A BLANK&BIEHL GMBH, vállalat egy Szolgáltató, tevékenységi ágazata Reklámanyagok az eladási helyen - vásárokon és kiállítási helyeken. Tevékenykedik a következő ágazatokban is Értékesítéstámogatás az eladási helyen, hostess service, hostesses, Értékesítéstámogatás az eladási helyen, és consulting and services for point of sale advertising- promotion and entertainment. Székhelye Hamburg, Németország.

  3. STORE2BE GMBH

    Németország

    A STORE2BE GMBH, vállalat egy Szolgáltató, tevékenységi ágazata Értékesítéstámogatás az eladási helyen. Székhelye Berlin, Németország.

  4. EVENT AGENCY BERLIN

    Németország

    A EVENT AGENCY BERLIN, vállalat egy Szolgáltató, tevékenységi ágazata Értékesítéstámogatás az eladási helyen. Tevékenykedik a következő ágazatokban is Shopfitting and exhibition stand construction, organisation of company events, és audiovisual production. Székhelye Berlin, Németország.

  5. BERLIN PROMOTION I EVENTS I EXHIBITION AGENCY GMBH & CO.KG

    Németország

    A BERLIN PROMOTION I EVENTS I EXHIBITION AGENCY GMBH & CO.KG, vállalat egy Szolgáltató, tevékenységi ágazata Értékesítéstámogatás az eladási helyen. Székhelye Berlin, Németország.

Office Building Outline icon
Egy oldal az Ön vállalkozása számára
Látja ezt? A potenciális vevők is Csatlakozzon hozzánk és legyen látható az europages oldalakon.
  1. GERHARD UND FIGGE GMBH

    Németország

  2. STI GROUP / STI - GUSTAV STABERNACK GMBH

    Németország

    Az STI Group, avagy az innovatív és kreatív csomagolási és POS-megoldások szakértője, világszerte ismert márkanév. Mint a márkák partnere, az STI Group küldetése, hogy hosszú távon megvédje azokat az értékeket, amelyeket a megrendelők termékei képviselnek, illetve a termékek sikerességét elősegítse, támogassa. A vállalat célja, hogy mindez költséghatékonyan valósuljon meg, továbbá az értékesítéshelyi márkabemutatás a leghatékonyabb legyen. Az STI Group megrendelői köréhez kiskereskedelmi csoportok, ügynökségek és a top 20 nemzetközi márkából 15 tartozik. Az innováció és a minőség fontosságát kihangsúlyozva, az STI Group mintegy 2000 alkalmazottat foglalkoztat és 2015-ben több mint 290 millió euró árbevételt ért el.