Franciaország, Neuilly-Sur-Seine
... partnerünkkel, szolgáltatókkal, akik kiegészítik műszaki kompetenciáinkat. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy foglalkozzunk és sikeresen megvalósítsunk projekteket a következő területeken: - a szakmai helyiségek kábelezése (réz és optikai szál); - a rádiójel vételi hibája a szakmai helyiségekben, mobiltelefonia számára; - multimédiás Call Center környezetben szoftverek fejlesztése. Egy olyan...
Németország, Kaarst
A 1999-ben alapított vállalat mára jelentős szolgáltatóvá vált az információs és call center szolgáltatások terén Európában. Németország mellett a vállalat más európai országokban, például Törökországban is működik, és Európa-szerte két számjegyű millió eurós bevételt realizál. A 11883 Telecom GmbH call centerei a legmodernebb ergonómiai és technikai szempontok szerint vannak felszerelve, és a...
Egyesült Királyság, London
Az Arvato egy vezető üzleti kiszervezési szolgáltató, amely szakértelemmel rendelkezik pénzügyi szolgáltatások, call center szolgáltatások, ügyfélhűség és megtartás, valamint ellátási lánc megoldások terén.
Olaszország, Cernusco Sul Naviglio
● Kik vagyunk? A Linetech egy 100%-ban olasz, korszerű call center, amely 1986-ban jött létre néhány legfontosabb olasz piacon lévő call center egyesülésével. Ma a vállalati folyamatok kiszervezésének területén Olaszországban referencia pont. Irodáink Milánóban, Bolognában és Torinóban találhatók. ● Mit csinálunk? A Linetech képes minden üzleti folyamat kiszervezési szolgáltatást nyújtani...
Németország, Berlin
Mi egy berlini székhelyű call center és chat kommunikációs szolgáltató vagyunk. 2014 óta vagyunk a piacon, és nagyon aktívan jelen vagyunk az iparágunkban. A legújabb technológiákkal és fejlett módszertannal dolgozunk, hogy megkönnyítsük ügyfeleink számára a munkát a mai üzleti világban.
Egyesült Királyság, Guildford, Surrey
A Vocalcom egy vezető virtuális call center megoldásokat kínáló szolgáltató, amely javítja a bejövő és kimenő kapcsolattartási kampányok minőségét, termelékenységét és általános sikerességét. A call center technológia értékes szerepet játszik a hagyományos marketingkampányokban és a telemarketing kampányokban, maximalizálva a nagy volumenű call centerek hatékonyságát. Ennek eredményeként nagyobb...
Egyesült Királyság, Surrey
A Tripudio egy telekommunikációs vállalat, amely globális bejövő híváskezelési megoldásokat hoz létre, valósít meg és kezel, amelyek bizonyítottan csökkentik a call center költségeit és növelik az ügynökök teljesítményét. A Tripudio széles termék- és szolgáltatásválasztéka egyedileg van testre szabva, hogy megfeleljen ügyfeleik specifikus igényeinek, emellett telekommunikációs tanácsadói...
Franciaország, Paris
... Opera: a WebRTC. A Fonvirtual egy telekommunikációs vállalat, amely a WebRTC technológiára specializálódott, és értékesítési szolgáltatásokat kínál vállalatok, startupok és KKV-k számára. Felhőalapú telefonálási megoldásokat kínálunk, amelyek teljes mobilitást biztosítanak a vállalatok számára: virtuális számok, nemzetközi számok, virtuális telefonközpontok, call center szoftver, kattintás a hívásra, biztonságos telefonos fizetés, videokonferencia szolgáltatás...
Olaszország, Vicenza
A Cogaspiù Energie egy fiatal, növekvő vállalat, amely villamosenergia- és gázszolgáltatásra specializálódott vállalkozások és szakemberek számára. A cég közvetlen kapcsolatot kínál a végfelhasználóval, a call-center munkáját helyi ügynökök váltják fel, akiket a területen széleskörűen elhelyezett ügyfélszolgálati irodák segítenek. Így a Cogaspiù képes egyedi, személyre szabott energiaellátási...
Németország, Nürnberg
... titkárság és call center - gyorsan - professzionálisan - szuper kedvező áron. Személyes hívásfogadás telefonos titkársággal - országosan és szuper olcsón: call center, virtuális iroda, titkársági szolgáltatás, telefonos szolgáltatás a TELEFONHELDEN-nel, nincs probléma a virtuális titkárnőkkel és a szakképzett titkársági szolgáltatásokkal!
Luxemburg, Petange
Az LDL Connect kiváló, testreszabott, moduláris call center szolgáltatást kínál, amely így megfelel minden elvárásának a külső ügyfélszolgálat és kereskedelmi kiszervezés terén. Ajánlatunk nagyvállalatoknak, KKV-knak, valamint szabadfoglalkozású és egészségügyi szakembereknek is szól. LDL Connect: egy sor távszolgáltatás, amely az Ön igényeihez igazodik a bejövő hívások (inbound) és a kimenő hívások (outbound-telemarketing) terén.
Németország, Nürnberg
Az Ophono a flatrate telefonos szolgáltatás az Ön vállalkozása számára! Telefonos titkárságot, irodai szolgáltatást vagy call center-t keres? Nézze meg innovatív flatrate tarifáinkat! Az Ön utasításai szerint válaszolunk a telefonhívásokra - professzionálisan és elkötelezetten. Növelje elérhetőségét, tehermentesítse munkatársait, és összpontosítson a fő üzletágára. Az Ophono segítségével...
Egyesült Királyság, Manchester
... legflexibilisebb és legkönnyebben használható call center megoldásokat kínálni. A call center szektorban több mint 15 éves tapasztalattal rendelkező iparági szakértők csapatával erősségeink az embereinkben rejlenek. Ez egyedülálló helyzetbe hoz minket, hogy a legjobb tanácsokat adjuk Önnek a házigazdás tárcsázó és call center megoldásokról az Ön vállalkozása számára.
Spanyolország, Barcelona
... tevékenységére összpontosítson, és kiszervezze azokat a tevékenységeket, amelyekben szakértők vagyunk: Ügyfélismeret (adatbázisok, üzleti intelligencia) és piaci ismeretek, Operatív stratégia (párbeszédprogramok) és Végrehajtás (nyomtatás, terjesztés, logisztika) az interneten (e-mail és közösségi média), saját call center (arvato Customer Services), levélküldés és mobil. Az egyes megoldások szakértőiként lehetőségünk van arra, hogy a legmegfelelőbb globális megoldást kínáljuk az Ön igényeihez, bármilyen együttműködési formában és bármely iparágban.
Spanyolország, Alicante
Több mint 15 éves tapasztalattal az internetes üzletfejlesztés terén, az IBERMEGA ma már aktív ügyfelekkel rendelkezik szinte az összes országban. Egy nagyszerű csapat webmesterekből, technikai támogatókból, operátorokból és audio-videó szerkesztőkből, fordítókból, modellekből, újságírókból, call center munkatársakból, közösségi média menedzserekből és jogászokból áll, akik lehetővé teszik, hogy...
Portfólió (4)
... turizmus tanácsadás és alapítás, - Ingatlan tanácsadás és bemutatófilmek, - Közösségi média tanácsadás, - Tartalomgyártás, - Reklámmenedzsment, - Call center tanácsadás (idegen nyelveken), - Hálózati marketing tanácsadás ZER YAPIM//Erman Adsız kapcsolat: 0533 771 71 74...
A Pro Business Communication Services egy több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező kiszervezési cég, amely Bukarestben, Romániában található. A megbízó és munkatársaink közötti jó kapcsolat kiemelésével és különböző idegen nyelvek ismeretével ideális partner lehetünk az Ön számára! Szakterületeink a következők: • Ügyfélszolgálat (telefonon, e-mailben, csevegésben) • Adatbevitel és gazdagítás • Call center • Online tartalom moderálás (szöveg, fényképek, videók) • Közösségi média • Online kutatás...
A 2000 nyarán alapított TeleTeam Call Center és Szolgáltató Kft. ma több mint 320 munkatársával a legnagyobb call center Oldenburgban és környékén.
Franciaország, suresnes
... promóció, kategóriamenedzsment, ügyfélhűség, ösztönzés, CRM, digitális, adatbázisok. A SalesFactory csoport a következőkből áll: Salesfactory Automotive (adatbázisok és autóipari marketing), Salesfactory Intérim (kereskedelmi kiszervezés, kiegészítő értékesítési erő, telemarketing call center, utcai marketing) és Réseaudience (helyi kommunikáció, pohár média).
Németország, Mittelbiberach
A Saupe Telemarketing cég a következő területekre specializálódott: párbeszédmarketing, telemarketing, B2B call center szolgáltatások (bejövő és kimenő szolgáltatások), tanácsadás és akvizíció. Call centerünk különleges teljesítménye a hatékony leadgenerálásban, valamint a meglévő ügyfélkapcsolatok újbóli aktiválásában és optimalizálásában rejlik. Kompetenciacsapatunk napi munkájára különböző gazdasági vállalkozások mellett számos egyetem, főiskola és szövetség is támaszkodik.
Románia, Brasov
... eljárásokhoz - Marketing tanácsadás - Start-up call center támogatás - Mezőgazdasági szektor projektek - Technikai támogatási szolgáltatások mezőgazdasági vállalatok számára - Ingatlanok és földterületek megszerzésének tanácsadása - IT megoldások - e-kereskedelem és webmarketing - Információkezelési megoldások - Ügyfélkapcsolati eszközök - Dokumentumkezelési megoldások - Üzleti intelligencia - Projektmenedzsment - Hálózat kezelése és fejlesztése - Finanszírozások...
Románia, Bucharest
...Toborzás; Vezetők keresése; Fejvadászok Toborzási és projektmenedzsment szakértelmünkre alapozva cégünk megoldásokat kínál a következő kiválasztási területeken: Orvosi és Paraorvosi, pénzügy/számvitel, logisztika, Értékesítés, Marketing, Call center, Energia, Gyártás és Menedzsment mérnökség. Toborzási szolgáltatások, vezetők keresése, fejvadászok, pszicho-professzionális értékelés...
Portfólió (2)
Spanyolország, Santa Coloma De Cervelló
Szolgáltatásokat kínálunk, mint például szoftver TPV-khez, online bolt tervezés, digitális rendelők (PDA-k), konyhai monitorok, digitális hirdetőtáblák, önkiszolgáló kioszkok, házhoz szállítás, biztonsági fiókok, készletkezelés, mobil alkalmazás, call center szolgáltatások és hardver karbantartás. Ami különlegessé tesz minket, az a szakemberekből álló csapatunk, amely alkalmazkodik ügyfeleink...
Belgium, Liege
A telemarketing szektor, amelyben működünk, erős versenynek van kitéve, amely az elmúlt 10 évben jelentős növekedésen ment keresztül. Ez a verseny és az ügyfelek mindenáron való megszerzése a humánerőforrások kezelésében és az ügyfeleknek nyújtott szolgáltatások minőségében eltérésekhez vezetett. Ezért úgy döntöttünk, hogy dolgozunk a SA8000 tanúsítvány megszerzésén, hogy bizonyítsuk, hogy a call...
Egyesült Királyság, London
... páratlan, mivel a call center 24 órán át, a hét 7 napján nyitva tart, és az operátorok készen állnak, hogy segítsenek minden egyes ügyfélnek. Az Ön igényeitől függően ütemezheti a szokásos férfi és furgon szolgáltatást, az éjszakai költöztetést vagy a napi szolgáltatást.
Egyesült Királyság, London
... támogatási szolgáltatások és háttérszolgáltatások, hogy csak néhányat említsünk. Néhány egyéb szolgáltatásunk: - Hangalapú folyamatok - Nem hangalapú folyamatok - KPO szolgáltatások - Élő chat támogatás - Tartozásbehajtási szolgáltatások - Automatizálási megoldások - Minőségellenőrzési biztosíték - Otthoni call center A Fusion megfelel a HIPAA előírásainak és ISO 27001 tanúsítvánnyal rendelkezik...
Egyesült Királyság, Bournemouth
A Call Center egy telefonos válaszszolgáltatás kis- és középvállalkozások számára, akiknek segítségre van szükségük üzleti telefonhívásaik kezelésében a csúcsidőszakokban, például a munkatársak betegségének vagy szabadságának idején. Ígérjük, hogy válaszolunk az Ön üzleti telefonhívásaira az Ön cégnevében, 3 csöngésen belül, valós angolul beszélő munkatársak által, itt az Egyesült Királyságban...
Egyesült Királyság, London
...A Battersea szakértő költöztetői a legjobb szolgáltatónak számítanak az SW11 területén a férfi és furgon szolgáltatások terén. Ez nemcsak a tiszta elkötelezettségnek köszönhető, hanem több mint tíz éves tapasztalatuknak is. A Removals Battersea-val való kapcsolatfelvétel egyszerű, mivel a call center 24 órán át, a hét 7 napján nyitva tart. Az operátorok hasznos segítséget és további információt...
Németország, Bad Sassendorf
... szolgáltatások (call center, logisztika, pénzügy, stb.) Teljesítés Több mint egy másolóüzlet!! A Terrasolar AG - Media Factory 24 egyedi jellemzői a "normál" másolóüzletekkel szemben: • Hozzáférés a "legmodernebb" berendezésekhez egy helyszínen (regisztrálhatóság, színkonzisztencia, különleges színek, utómunka) • Bonyolult folyamatok ábrázolásának lehetősége • Integráció többlépcsős folyamatláncokba • ISO...
Németország, Bad Homburg
... állandó • POS merchandising szolgáltatások • Auditálási folyamatok a kereskedelemben • Innovatív POS promóciók • Márkaélmények munkavállalók, kereskedők vagy végfelhasználók számára • Bejövő / kimenő call center Nincs különbség abban, hogy mekkora vagy kisebb a kampány. Segítünk Önnek növelni az értékesítési számait. Használja ki tapasztalatainkat és tudásunkat, a koncepcióink hatékonyságát, és így növelje teljesítményét. A CPM csoport küldetése ezért: „BELÁTÁS-HATÁS-ÉRTÉKESÍTÉS".

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play