Spanyolország, Madrid
... anyanyelvű) magasan képzett csapatra támaszkodunk, akik szenvedéllyel elkötelezettek kampányaink sikeréért. Néhány szolgáltatásunk: bejövő és kimenő call center, telemarketing, teleselling, ügyfélszolgálat, megrendelések beszerzése és kezelése, cross-selling, értékesítés utáni támogatás, minőségi felmérések, követeléskezelés stb. Nem csupán egyszerű call center szolgáltatásokat nyújtunk, hanem a partnereink víziójával összhangban álló CRM stratégiákat építünk. Írj nekünk a jointventure@rstelemarketing.com címre - kereskedelmi vezetőnk fel fog keresni.
Németország, Nürnberg
Az Ophono a flatrate telefonos szolgáltatás az Ön vállalkozása számára! Telefonos titkárságot, irodai szolgáltatást vagy call center-t keres? Nézze meg innovatív flatrate tarifáinkat! Az Ön utasításai szerint válaszolunk a telefonhívásokra - professzionálisan és elkötelezetten. Növelje elérhetőségét, tehermentesítse munkatársait, és összpontosítson a fő üzletágára. Az Ophono segítségével...
Románia, Iasi
A Biesse Solution (BSS-ONE) 2010-ben alakult, és egy IT megoldásokat kínáló vállalat, amely szoftverfejlesztést és IT szolgáltatásokat nyújt a világ minden táján működő cégek számára. A BSS-ONE az alábbi területekre specializálódott: - Fejlesztési központ - SAP Business One - Call Center és VOIP megoldások - CRM megoldások Területek: - CRM rendszerek - ERP - Telekommunikáció Programozási nyelvek: - JAVA - .NET - PHP...
Belgium, Gent
...Mik a SEBECO CALL CENTER szolgáltatásai? A professzionális ügyfélkapcsolat minden vállalat számára kulcsfontosságú. Ezért a SEBECO CALL CENTER szeretne segíteni Önnek abban, hogy javítsa az ügyfélkapcsolatait, így ügyfelei elégedettek lesznek. Az alábbi feladatokra összpontosítunk: a túlterhelésének kezelése 24 órán keresztül, a szolgáltató- és/vagy ügyfélszolgálatának kiépítése, kampányok és e-kereskedelmi válaszok kezelése, piackutatás végzése, információgyűjtés a marketing adatbázisához, új ügyfelek toborzása, az egyéni kapcsolatok elmélyítése ügyfeleivel, termékeinek értékesítése.
Ausztria, Vienna
... irányvonalak - Rejtett vásárlás (Mystery shopper), piackutatás, tanácsadás, call center, interjúk és kérdőívek, hírnév kezelése és még sok más. 2001-ben alapították, jelenleg több mint 200 teljes munkaidős alkalmazottal működik, központja Bécsben, Ausztriában található.
Spanyolország, Irun
...Mi egy Call Center vagyunk, amely minőségi szolgáltatásokat kínál, szakmai szakértők által irányítva a telemarketing és szolgáltatáskereskedelem piacán. Megközelítésünk célja, hogy minőségi, személyre szabott munkát nyújtsunk az Ön kényelme érdekében, valamint olyan szolgáltatást, amely megfelel az Ön iparágának és természetesen az Ön ügyfeleinek/potenciális ügyfeleinek követelményeinek. Célunk...
Hollandia, Groningen
... telephelyünkről dolgozunk. Milyen területeken? Adminisztráció, Call center, Vendéglátás, Termelés és logisztika, valamint Takarítás. Főként Groningenben, Frieslandban, Drenthe-ben és Amszterdamban. De az egész Hollandia területén is.
Egyesült Királyság, Manchester
... legflexibilisebb és legkönnyebben használható call center megoldásokat kínálni. A call center szektorban több mint 15 éves tapasztalattal rendelkező iparági szakértők csapatával erősségeink az embereinkben rejlenek. Ez egyedülálló helyzetbe hoz minket, hogy a legjobb tanácsokat adjuk Önnek a házigazdás tárcsázó és call center megoldásokról az Ön vállalkozása számára.
Belgium, Verviers
Cégünk elkészíti az E-learning moduljaikat, a személyzet kiválasztásához, integrálásához és képzéséhez. Ezenkívül elkészítjük az e-képzéseiket ügyfeleik, látogatóik, alvállalkozóik számára is. Online moduljaink hamisíthatatlan értékelésekkel rendelkeznek. E-learning modulok példái: Ügyfélspecifikus vagy általános modulok, Ipari HACCP, Hipermarket HACCP, Biztonság, VCA, Horeca, Szolgáltatási címek, Logisztika és szállítás, Call Center, Ergonomika..
Belgium, Liege
... center szektor is lehet a gazdagság teremtésének forrása, mind a munkavállalóink, mind az ügyfeleink számára. A SA8000 a társadalmi és társadalmi elkötelezettségeink garanciája, amelyek a fejlődési stratégiánk szerves részét képezik. A TRISCALL a következő feltételek mellett látja terjeszkedését: a termelékenység és a teleoperátor csapataink fejlődésének összekapcsolása, és ennek következtében kedvező munkakörnyezet biztosítása számukra, valamint közös társadalmi és társadalmi meggyőződések megosztása.
Németország, Berlin
... tervezésében és gyártásában, amelyeket egyre több PBX, OpenSource, Call Center és IRV integrátor választ és alkalmaz. A BeroNet a fejlett VoIP telefonálási megoldásokra specializálódott. A technológiai fejlődésre összpontosítunk, és az IP-alapú kommunikáció következő generációin dolgozunk: olyan technológiák, amelyek ötvözik az Internet legjobbjait a meglévő vezetékes és vezeték nélküli telefoninfrastruktúrák legjobbjával.
Németország, Kaarst
... Düsseldorf környékén találhatók. A 118831-es nemzeti információs szám alatt a 11883 Telecom GmbH mint multi-channel információs szolgáltató, éjjel-nappal átfogó információs és szolgáltatási szolgáltatásokat kínál. Ehhez a call center ügynökök hozzáférnek a 11883 Telecom GmbH naprakész adatbázisához, amely közel 40 millió résztvevői bejegyzést és több mint 400.000 további üzleti és értéknövelő adatot tartalmaz.
Egyesült Királyság, London
Az Arvato egy vezető üzleti kiszervezési szolgáltató, amely szakértelemmel rendelkezik pénzügyi szolgáltatások, call center szolgáltatások, ügyfélhűség és megtartás, valamint ellátási lánc megoldások terén.
Olaszország, Druento
... belépő szinttől a professzionálisig Kiváló ár-érték arány Minden tudásunk és támogatásunk az elő- és utóértékesítéshez. Vállalati struktúra Műszaki támogatás (Jegy megnyitása) Call-Center (Zöld szám: 800.039.755) Raktár és logisztika Adminisztratív iroda Webfejlesztés Bolt hálózat...
Olaszország, Rende
...Információs mérnök, a Cosenza megyei kamarában 2010 óta bejegyezve. Szakértő az információs rendszerek menedzsmentjében és az üzleti folyamatok automatizálásában. Az üzleti informatikai tanácsadás mellett az alábbi szolgáltatásokat kínálom: - Egyedi szoftverek - Webalapú szoftverek - Call center telepítések - Web / mobil alkalmazások...
Egyesült Királyság, London
... páratlan, mivel a call center 24 órán át, a hét 7 napján nyitva tart, és az operátorok készen állnak, hogy segítsenek minden egyes ügyfélnek. Az Ön igényeitől függően ütemezheti a szokásos férfi és furgon szolgáltatást, az éjszakai költöztetést vagy a napi szolgáltatást.
Spanyolország, Barcelona
... tevékenységére összpontosítson, és kiszervezze azokat a tevékenységeket, amelyekben szakértők vagyunk: Ügyfélismeret (adatbázisok, üzleti intelligencia) és piaci ismeretek, Operatív stratégia (párbeszédprogramok) és Végrehajtás (nyomtatás, terjesztés, logisztika) az interneten (e-mail és közösségi média), saját call center (arvato Customer Services), levélküldés és mobil. Az egyes megoldások szakértőiként lehetőségünk van arra, hogy a legmegfelelőbb globális megoldást kínáljuk az Ön igényeihez, bármilyen együttműködési formában és bármely iparágban.
Bulgária, Burgas
...A Callboxs egy innovatív, gyorsan növekvő vállalat a telekommunikációs szektorban. Több mint 29 éve a Call Center főként telemarketinggel foglalkozik, ügyfelek kiszolgálásával, online kereskedelemmel, ügyfélkutatással, e-mailes/chat-es ügyfélszolgálattal, BPO/KPO szolgáltatásokkal, nyomon követéssel stb. Az utolsó 6 évben a vállalat főként telefonon végzett közvetlen értékesítésre...
Egyesült Királyság, Sutton Coldfield
Teljes körű szolgáltatást nyújtó kontaktközpont a birminghami Sutton Coldfield városában, amely telefonos válaszadástól kezdve a teljes mértékben kiszervezett ügyfélszolgálati megoldásokig terjedő call center szolgáltatásokat kínál. Technológiai részlegünkkel, az mplsystems-szel együtt az Egyesült Királyság vezető kontaktközponti megoldásainak és kiszervezett szolgáltatásoknak, valamint...
Belgium, Brussels
Felhőalapú call center szoftver. A kapcsolattartó központ szoftvere könnyen használható: gyors betanulás, könnyen programozható funkciók és felhasználóbarát felület.
Belgium, Genk
... megközelítést képviselünk. Nincs call center, aki válaszolna Önnek, a Link ajándékok ügyvezetői a beszélgetőpartnerei. 2. Gondolkodunk Önnel. Egy kis magyarázattal az eseményről, amelyet szervezni fog, megtaláljuk az Ön számára legjobban illeszkedő ajándékot. 3. Folyamatosan keresünk eredeti ajándékokat, amelyek értéket adhatnak az Ön tevékenységéhez. 4. Nincs felesleges körítés, közvetlen mentalitást képviselünk.
MIÉRT VÁLASSZON MINKET - Rozsdamentes acél szakértelmünkkel többet nyújtunk. Szüksége van tanácsadásra, akár a keresett anyaggal kapcsolatban is? Lehetőségeket kínálunk a beszerzésre, akár különleges igényei vannak. Szeretne egy személyes kapcsolattartót? Szakértőink közvetlenül az Ön rendelkezésére állnak. Egyébként évek óta a bevált csapatunk tagjai - call center és várakozási idő nélkül. Nem...
Egyesült Királyság, Edgware
... szoftverrendszerünkön keresztül, amely mindent szinkronban tart. Ha taxit szeretne foglalni Edgware-ben, vagy árajánlatot kérni iskolai fuvarra vagy repülőtéri transzferre, kérjük, próbálja ki online alkalmazásunkat, vagy hívjon minket most. Egy udvarias és szakképzett call center áll rendelkezésre, amely 24/7 és évi 365 nap üzemel, hogy biztosítsa ügyfeleink 100%-os támogatását.
...lemorzsolódás helyreállítása, lemondók elkerülése, lemondók visszanyerése + CRM, ügyfélkapcsolat-menedzsment + Előfizetői ügyfélszolgálat, bejövő call center, bejövő e-mail feldolgozás + Az ügyfél fedezeti hozzájárulásának optimalizálása kiegészítő értékesítésekkel és keresztértékesítéssel + Pályázatok lebonyolítása call center szolgáltatásokra, CRM szolgáltatásokra és értékesítési...
Egyesült Királyság, London
... támogatási szolgáltatások és háttérszolgáltatások, hogy csak néhányat említsünk. Néhány egyéb szolgáltatásunk: - Hangalapú folyamatok - Nem hangalapú folyamatok - KPO szolgáltatások - Élő chat támogatás - Tartozásbehajtási szolgáltatások - Automatizálási megoldások - Minőségellenőrzési biztosíték - Otthoni call center A Fusion megfelel a HIPAA előírásainak és ISO 27001 tanúsítvánnyal rendelkezik...
Spanyolország, Alicante
Több mint 15 éves tapasztalattal az internetes üzletfejlesztés terén, az IBERMEGA ma már aktív ügyfelekkel rendelkezik szinte az összes országban. Egy nagyszerű csapat webmesterekből, technikai támogatókból, operátorokból és audio-videó szerkesztőkből, fordítókból, modellekből, újságírókból, call center munkatársakból, közösségi média menedzserekből és jogászokból áll, akik lehetővé teszik, hogy...
Portfólió (4)
Németország, Meckenheim
A Kreuzer nemzetközileg orientált call center szolgáltatása, amely a forgalommal és ügyfelekkel kapcsolatos folyamatok központja. A klasszikus telefonos marketing akcióktól az új ügyfelek megszerzésére, egészen a komplex call center kiszervezési megoldásokig.
... turizmus tanácsadás és alapítás, - Ingatlan tanácsadás és bemutatófilmek, - Közösségi média tanácsadás, - Tartalomgyártás, - Reklámmenedzsment, - Call center tanácsadás (idegen nyelveken), - Hálózati marketing tanácsadás ZER YAPIM//Erman Adsız kapcsolat: 0533 771 71 74...
A Pro Business Communication Services egy több mint 10 éves tapasztalattal rendelkező kiszervezési cég, amely Bukarestben, Romániában található. A megbízó és munkatársaink közötti jó kapcsolat kiemelésével és különböző idegen nyelvek ismeretével ideális partner lehetünk az Ön számára! Szakterületeink a következők: • Ügyfélszolgálat (telefonon, e-mailben, csevegésben) • Adatbevitel és gazdagítás • Call center • Online tartalom moderálás (szöveg, fényképek, videók) • Közösségi média • Online kutatás...
A 2000 nyarán alapított TeleTeam Call Center és Szolgáltató Kft. ma több mint 320 munkatársával a legnagyobb call center Oldenburgban és környékén.

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play