A bejövő hívások kezelésének kiszervezéséhez ne habozzon igénybe venni a Nosycom szolgáltatásait. 22 éves tapasztalatával minden szükséges kvalitás re...
A telefonos ügyfélszolgálat kiszervezése valóban egy alternatíva azok számára a vállalatok számára, akik teljes mértékben a feladataikra szeretnének ö...
Bármely vállalat számára bízzon a Nosycom-ra a hívások fogadásának kiszervezésével, hogy növelje láthatóságát és hatékonyságát. A bejövő hívások jó ke...
A vállalatok kimenő hívásainak kiszervezése kiváló módja a költségek csökkentésének, miközben növeli a termelékenységet. Számos vállalat virtuális tel...
A híváskezelési szolgáltatásunk előnyeinek kihasználásához ne habozzon kapcsolatba lépni egy képzett külső szolgáltatóval. A kimenő hívások kezeléséne...
A Nosycom lehet a megoldás a call center és ügyfélkapcsolati szolgáltatások terén. A Madagaszkáron működő ügynökség képes biztosítani a bejövő és kime...
A telefonos ügyfélszolgálat kiszervezése a jobb ügyfélszolgálat érdekében - A Nosycom telefonos szolgáltatásokat kínál a bejövő hívások fogadásának ki...
A Nosycom egy telefonos központ, amely vállalatok vagy szakemberek szolgáltatásait nyújt különböző szektorokban. Képzett és szakképzett csapat áll ren...
Sok vállalat számára a telefonos titkárság kezelése zavaró és idegölő feladat lehet. Ez azt jelenti, hogy a kimenő hívások gyakran kimaradnak vagy ros...
A vállalatok kimenő hívásainak kezelésének kiszervezése napjaink szükséglete, különösen akkor, amikor a cégek fokozzák hívásigényeiket felmérések, kut...
A Médiphone Téléservices egy több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező call center, amely a hívások (bejövő és kimenő) kiszervezésére specializálódo...
A kimenő hívások kezelésének kiszervezése egy vállalat számára megoldást jelent az idő- és figyelemproblémákra, amelyek a tevékenysége középpontjában ...
Összegyűjtött szakértelemmel és a szükséges erőforrásokkal rendelkezünk a modern kommunikációs rendszerek tanácsadásában és megvalósításában. Segítünk...
Megrendelés időnyilvántartás
Minden munkafolyamatot egy megrendeléshez rendelni.
Projekt időnyilvántartás
Bármilyen megrendelésszám lehetővé teszi pro...
Legyen szó egyszerű műveletről vagy összetett CRM megoldásokról, a RDSL lehetőséget kínál az ügyfélkapcsolati tevékenységeinek kezelésére.
Az ügyfélk...
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg?
Az Euro Fides Call Col...
Sok vállalat számára a telefonos titkárság kezelése zavaró és idegölő feladat lehet. Ez azt jelenti, hogy a kimenő hívások gyakran kimaradnak vagy ros...
Kritikus helyzetbe kerülő személyek esetén a segítségnek megbízhatóan és gyorsan meg kell érkeznie. Ennek biztosítása érdekében a Swissphone átfogó se...
A Symphony™ szoftver egy kliens/szerver alkalmazás, amelyet a MassLynx® adatgyűjtés indít el, és lehetővé teszi egy vagy több adatkezelési vagy feldol...
Mi egy kimenő hívásokat lebonyolító központ vagyunk, amely a legjobb minőséget kínálja. Kimenő hívás szolgáltatásokat hozunk létre és nyújtunk, hogy v...
A professzionális ügyfeleink teljes elégedettségének garantálása érdekében módszeres megközelítést alkalmazunk szolgáltatásaink minden lépésénél. Mind...
Call center szolgáltatásaink segítenek a vállalatoknak széles ügyfélbázisok elérésében és a márkaismertség növelésében. Kimenő telefonos kampányaink c...
A szoftverfejlesztés a vállalat növekedésének egyik alapvető aspektusa. Legyen szó egy KKV-ról, egy szervezetről vagy magánszemélyekről, akik szeretné...
Megérkezett az europages alkalmazás!
Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.