BERTAZZON 3B SRL

Olaszország

Factory icon Gyártó/ Termelő

BERTAZZON 3B SRL
Web icon
38 Termék

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A hintakörhinta egy központi oszlop mentén emelkedő forgószerkezetből áll, amely két sor hintaszéket tart; a külső sorban 10 egyszemélyes felnőtt szék található egy felnőtt elhelyezésére. Az egy felnőtt és egy gyermekülés helyére dupla ülések is felszerelhetők. A teljes szerkezet a központi oszlop kivételével tűzihorganyzott, és kézzel festett, dekoratív üvegszálas díszítőpanelekkel van borítva, amelyekre világítás van rögzítve. A lengőszékek és tartó láncaik rozsdamentes acélból, míg az ülés üvegszálból készült. A fedőtető lángálló vászonból készült. A forgást egy önfékező váltóáramú motor végzi, amelynek maximális fordulatszáma 8 rpm, és amelyet frekvenciavezérléssel szabályoznak.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

Egyfedelű lovak Merry-go-Round a 18. századi divat szerint. A körhinta egy tűzihorganyzott forgószerkezetből áll, amelyet egy központi oszlop tart, és kézzel díszített üvegszálas panelek borítanak, amelyekre világítás van rögzítve. A padlószerkezetet a tetőre függesztett rudakkal függesztik fel a talajról, a padlófelület pedig átlátszó bevonatú tömör keményfa lapokból áll. A hajtóegység a központi oszlopra szerelt és elektronikusan vezérelt váltóáramú, önfékező hajtóműves motorból áll. Az ugráló lovakat és a hintaszekeret a mennyezeten elhelyezett golyóscsapágyazott forgattyús tengelyek mozgatják.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A gokartok a legmegfelelőbb szórakozási lehetőségek közé tartoznak a fiatalok, férfiak és nők számára, akik szeretnek versenyezni, miközben együléses járműveket vezetnek, különösebb vezetési készségek nélkül. A Bertazzon által gyártott járműveket úgy tervezték, hogy könnyen kezelhetőek legyenek, mind a rögzített (beton vagy aszfalt), mind a mobil pályákon. Ezeket a járműveket periméteres felfújt gumilökhárítóval szerelték fel, amelyet kifejezetten a járművek közötti és a védősínnel való ütközések csökkentésére terveztek. Kapható "csupasz karosszériás" változatban és üvegszálas karosszériával (Sport, Buggy, ...).

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Waltzer egy kör alakú hullámos pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely hosszú rudakon és radiális kötőrudakon keresztül kapcsolódik a központi testhez. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A padló alumíniumlemezekből áll, és 7 független gondolával rendelkezik, amelyek a teljes padló hullámzó forgását kihasználva önmagukban forognak a menet során. Minden gondolát pneumatikus fékkel szereltek fel, hogy az utasok biztonságosan fel- és le tudjanak szállni. Az összes elektromos és pneumatikus berendezést a pálya közepén szerelik össze, ahol a központi rotor van rögzítve. A körhinta központja egy négyzet alakú szerkezetből áll, amelyet az alaphoz kell csavarozni. A kocsik karosszériája üvegszálas anyagból készül. A hullámvasút 7 váltóáramú, önfékező hajtóműmotor segítségével mozog, amelyeket egy frekvenciavezérlő vezérel.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Galleon Race pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyeket radiális karok (sweepek) kötnek össze a központi forgórésszel. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. A járgányt 1, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor mozgatja.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amelyet sugárirányú hossztartók és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális karokkal (söprőkarokkal) kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsik a centrifugális erő hatására a menet közbeni forgás során kilengenek. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve Az elektronikusan működtetett világítás kabócákból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból (2. osztály) készül, a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból. A kocsi egy, a központi forgórészhez rögzített és frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóműves motorok segítségével mozog.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Matterhorn pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és két "macska háttal" ellátott fejlesztési pályából áll. A sínt egy acél lószerkezet tartja, amely a központi test négyzet alakú szerkezetéhez kapcsolódik, amely a központi forgórészt hordozza, és amely az összes elektromos és pneumatikus berendezést tartalmazza. A teljes szerkezet tűzihorganyzott, kivéve a központi rotor és a radiális karok kivételével. A kocsikat megközelítő lábtáblák csúszásgátló alumínium taposólemezből állnak. A lábtáblák külső kerülete mentén kerítések vannak elhelyezve (rozsdamentes acél). Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. Tizenhat kocsi fut a sín mentén, amelyek radiális karok (sweepek) segítségével kapcsolódnak egy központi rotorhoz. A kocsik forgás közben a centrifugális erő hatására kilengenek, és a be- és kirakodáskor pneumatikus működtetésű fék stabilizálja őket. A kocsik mozgását egy frekvenciavezérléssel vezérelt, önfékező váltóáramú hajtóműmotor végzi.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén húsz kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 5 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A Musik-Express pálya egy kör alakú, mélyedésekkel és három visszafordítóval ellátott fejlesztőpályából áll. A sínt egy acél lószerkezet támasztja alá, amelyet sugárirányú hosszabbító és kötőrudak kötnek össze a központi testtel. Az egész fémszerkezet tűzihorganyzott. A sín mentén tizenkét kocsi fut, amelyek radiális söprővasakkal kapcsolódnak a központi forgórészhez. A kocsikat megközelítő lábtáblák alumínium taposólemezből állnak. Az összes elektromos és pneumatikus berendezés a központi karosszérián belül van elhelyezve, amelyre a központi rotor van rögzítve. Minden díszítőelem alumíniumlemezzel van bevonva. Az elektronikusan működtetett világítás cabochonokból áll. A borítóvászon tűzálló anyagból készül (2. osztály), a kocsik burkolata pedig üvegszálas anyagból készül. A kocsikat 3 önfékező váltakozó áramú motor mozgatja, amelyek a sugárirányú pásztázók végére vannak rögzítve, és frekvenciavezérléssel vezéreltek.

Árajánlat kérése

Olaszország

A Europages által hitelesítve

A sínpálya nyitott pavilonból áll, ahol az automatikusan működtetett járművek (többszemélyes) az egymás melletti sínpályán közlekednek. Minden kocsi 2 vagy 4 utas befogadására alkalmas.Ezeket a járműveket úgy tervezték, hogy többszintes pályán lehessen közlekedni. A jármű festett acél alvázból áll. A hajtóegység a hátsó tengely kerekeihez csatlakoztatott egyenáramú hajtóműves motorból áll.

Árajánlat kérése

Domain icon Gyártó/ Termelő

BERTAZZON 3B SRL

VIA TREVIGIANA 178

31020 Sernaglia Della Battaglia - Olaszország

HÉA-szám
Kapcsolat