...A fogyasztói panaszok kezelése kulcsfontosságú szolgáltatás minden olyan vállalat számára, amely pozitív kapcsolatot kíván fenntartani ügyfeleivel. Ez a szolgáltatás magában foglalja az ügyfelek panaszainak hatékony és professzionális fogadását, elemzését és megoldását. A panaszok proaktív kezelése révén a vállalatok nemcsak az egyedi problémákat tudják megoldani, hanem azonosítani tudják azokat...
... szolgáltató a műszaki termékek terén állt fel. A vezető orvosi eszközgyártók és automaták, valamint neves diszkontláncok is a vásárlóink közé tartoznak.
A folyamatos fejlődés jellemzi a sikerünket. Szolgáltatásaink bővítése és a BIS ügyfélinformációs rendszer bevezetése további növekedést biztosít a vállalat számára.
Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.