Olaszország, Verona
... információt azonosították, kezdte el a HENRY & CO. felfedezni azokat az érzéseket, képeket és grafikai elemeket, amelyek rezonálhatnak a célcsoporttal. Az egyszerűség, az őszinteség, a természetesség, az utazás, a kutatás és a felfedezés azok a fogalmak, amelyek irányították az új identitás tervezését. Az eredmény egy organikus keveréke a vektornak és a szabadkézi rajznak: kis illusztrált elemek írják le és gazdagítják a grafikai tartalmat, amely főként gyökerekből áll, amelyek nőnek, összekapcsolódnak és körülveszik a logotípust.
Portfólió (52)
... az információkezelés és a kommunikációs politika optimalizálása; - projekt- és csapatmenedzsment, valamint értekezletek lebonyolításának oktatása; - a vállalati politikák "életben tartása" (K+F, HSE stb.) illusztrált, interaktív anyagok létrehozásával; - az innováció, a kultúra és a vállalat történetének "kiemelése" a mobilizálás érdekében; - vizuális identitás (logó, márka) tervezése, valamint a téma, a weboldal és a örökség értelmezése és népszerűsítése. Tapasztalatunk: KKV-k, iparágak, szolgáltató cégek.

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play