A NOSYCOM egy Antananarivóban működő vállalat, amely 1997 óta specializálódott a bejövő és kimenő hívások kezelésére, valamint az adatok számítógépes feldolgozására. Mi egy call center vagyunk, valamint adatbeviteli és feldolgozási központ, amely a CNIL által jóváhagyott, szigorúan betartva a RGPD-t. Célunk, hogy megfeleljünk a francia, belga, svájci vagy luxemburgi, különösen igényes francia nyel...
... személy egy testvériséghez tartozik, és kíséri az összes ünnepséget a hívők körében, akik a patrónus körül gyűlnek össze. A személyre szabást közvetlen szitanyomással végezzük a poháron, az Ön által preferált tintaszínben (fehér, fekete, arany, ezüst, piros, kék, zöld stb.). Egyedi, ezüst fémes kartonból készült dobozaink is vannak, amelyek ablakot tartalmaznak, így látható a pohár felirata, jelentősen javítva az ajándék megjelenését, és egy kis különlegességet és eleganciát adva neki.
...világításvezérlés, fényjelzés a hívásokhoz, zajérzékelés alapú hívás, hívók azonosítása…)
> Hozzáférési és összekötő interkom (épületek, folyosók, zsilipek hozzáférése…)
> Látogatói interkom (hallgatási és rögzítési lehetőség)
> Ablakos interkom (csomagok/dokumentumok átvitele…)
> Kommunikációk, hozzáférések és riasztások grafikus felügyelete, videó asszisztálás
> Akusztikai minőség és robusztusság
> Busz, csillag és IP alapú architektúra
> Interoperábilis megoldások, amelyek tökéletesen integrálódnak a központosított kezelési megoldásokba...
... hívők faluját, megkóstolhatják a hagyományos szibériai konyhát és fürödhetnek a forró forrásokban, stb. Nyáron sétálhatnak a part mentén, meglátogathatják az Olkhon szigetet és csodálhatják a gyönyörű tájat. Akár repülővel, akár a Transzibériai vasúton utaznak, a Baikal és csodái várják Önöket.
...Egy privát portré, legyen az családi vagy egyéni, egy intim tárgy, amelyet mindenki élvezhet, de csak a "főszereplők" képesek igazán értékelni. Úgy vélem, hogy egy szép portréhoz szükség van egy jó adag arra, amit én "érzelmi testreszabásnak" hívok: ha megértem az alanyaimat, ha sikerül elkapnom néhány darabot az igazi személyiségükből, az álmaikból, az érzelmeikből, akkor megvannak az eszközeim...
...hasznossá teszi a várakozásukat.
A vállalatok bevételének 80%-a telefonos kapcsolatokból származik. Zenei várakozás vagy üzenet nélkül a telefonos fogadónál a várakozó hívók közel 60%-a leteszi a telefont. Közülük 30% nem fog visszahívni!
A telefonos várakozási üzenete egy igazi kommunikációs tér!
A hívások 70%-a várakozik; ezeknek a hívóknak 80%-a körülbelül 40 másodpercig várakozik*. Ez az üzenet lehetővé teszi, hogy a várakozási időt kihasználva, alacsony költséggel kommunikáljon vállalatáról intézményi, eseményjellegű, információs vagy barátságos módon.
... igazított nyitvatartás: hétfőtől péntekig 7:30-tól 19:15-ig, valamint szombaton 8:00-tól 12:00-ig (hetente összesen 63 óra).
- A telefonos fogadás személyre szabása.
- Az ingyenes, felhasználóbarát és testreszabható naptár, amely bármikor elérhető számítógépén, laptopján vagy mobiltelefonján.
- Udvarias és professzionális fogadás, amely alkalmazkodik az Ön tevékenységéhez és figyel a praxisának imázsára.
- Hívásait kevesebb mint 4 csengés alatt felvesszük, így csökkentve a várakozási időt a hívók számára.
- Személyre szabott üzenetrögzítő a nyitvatartási időn kívül.
- Stb.