• europages
  • >
  • CÉGEK - BESZÁLLÍTÓK - SZOLGÁLTATÓK
  • >
  • enterprise communications

A keresés eredménye

Enterprise communications - Németország

Németország
  1. ENTERPRISE COMMUNICATIONS GMBH

    Németország

    A ENTERPRISE COMMUNICATIONS GMBH, vállalat egy Gyártó/ Termelő, tevékenységi ágazata Informatika - személyi számítógépek. Tevékenykedik a következő ágazatokban is Informatika - középnagyságú számítógépek és nagy rendszerek, Informatika - szoftverek, Informatika - perifériák, Információs rendszerek - tanácsadás, Informatika - középnagyságú számítógépek és nagy rendszerek, Informatika - szoftverek, Informatika - perifériák, és Információs rendszerek - tanácsadás. Székhelye Mönchengladbach, Németország.

  2. FUNKWERK ENTERPRISE COMMUNICATIONS GMBH

    Németország

    A FUNKWERK ENTERPRISE COMMUNICATIONS GMBH, vállalat egy Gyártó/ Termelő, tevékenységi ágazata Telekommunikáció - périféria-berendezések. Tevékenykedik a következő ágazatokban is Telefonkészülékek, és Telefonkészülékek. Székhelye Nürnberg, Németország.

  3. RUDOLF UHLEN GMBH

    Németország

    Verified by europages badge

    The Rudolf Uhlen GmbH manufactures personal protective equipment (PPE) for various applications for more than 50 years. Mr. Volker Fiedler acquired the company in 1995. Under his management the company has grown steadily from an “one-man-operation” to an enterprise with 23 employees. A special focus of our production lies in the field of face- and eye-protection. Our standard product range covers the sectors visor carriers, head-gears, visors against mechanical and chemical impacts, gold-coated visors for IR-protection, arc-flash visors, heat-shields made of wire cloth and welding glasses. Besides this extensive standard product range we would like to provide practical solutions for the protective requirements in special working environments. We are willing to agree to individual requests of our customers. To provide the maximum customer satisfaction we focus on two principles: 1. The quality of the products has to be right. 2. There has to be a constructive communication with the customer.