...Piackutatás és fogyasztói magatartás a neuromarketing legújabb technológiáinak felhasználásával.
Hol végezzük?
Ahol a vásárlóiélmény létrejön és a márkával való kapcsolat kialakul.
·Kontrollált terekben és jól kontextualizált környezetekben.
·Eladási pontokon és valós vásárlási helyszíneken.
·Turisztikai környezetek (múzeumok, természeti helyszínek, nyitott bevásárlóközpontok stb.)
·Előadások...
Technológiai megoldásokat valósítunk meg a kiskereskedelem számára, amelyek célja a vásárlói viselkedés megismerése az üzletekben és a vásárlási élmény javítása. Elemzünk: Hol nyissam meg az üzleteimet? Mi a legjobb nyitvatartási idő? Hány ember halad el az üzletem előtt? Hány ember lép be? Mennyire van szükségem személyzetre? Mennyit időt töltenek az üzletemben? Milyen neműek és korúak a vásárlóim? Mely területei az üzletemnek a leglátogatottabbak? Mi a konverziós arányom? Vannak csalárd tranzakcióim?
... élmény javítása a vendéglátóipari berendezések beszerzési folyamatában és a garanciális szolgáltatásban. Nem vagyunk egy újabb online bolt, közvetlen kapcsolatot kínálunk, komoly műszaki szolgáltatást nyújtunk, és az Ön elégedettsége a legfontosabb célunk.
... adunk hozzá, amelyek optimalizálják a teljesítményét, mind felhasználói, mind SEO szinten. Marketing és stratégia HA VALAMIT CSINÁLUNK, AKKOR JÓL CSINÁLJUK. Ha te nyersz, mi is nyerünk. Optimalizáljuk az erőforrásaidat azokra a kampányokra, amelyek a legjobban illeszkednek a vásárlói személyedhez és az üzleti modelledhez, és sikeres marketingkampányokat érünk el. Kreativitás és márka KAPCSOLATOT...
... stratégiát. Meghatározzuk a célokat, KPI-kat (mérőszámok), definiáljuk a vásárlói személyiséget, kiválasztjuk a tartalomstratégiát és az eredmények mérésére szolgáló eszközöket. A digitális marketing terv végrehajtásaWeboldal és e-kereskedelmi fejlesztési tervFelhasználói élmény elemzése.