22 éve a vállalati tudatosság előmozdításában A Tarazaga segít a nagyvállalatoknak és a családi vállalkozásoknak, hogy elérjék maximális potenciáljukat. Komplex problémák megoldása Egyedülálló módszertanunk, a Motiváció Menedzsment© (amely a neurotudományokon, pszichológián, a korlátozások elméletén és a rendszerek elméletén alapul) révén hozzájárulunk a rendszerszintű komplex problémák megoldá...
Portfólió (8)
...Piackutatás és fogyasztói magatartás a neuromarketing legújabb technológiáinak felhasználásával. Hol végezzük? Ahol a vásárlói élmény létrejön és a márkával való kapcsolat kialakul. ·Kontrollált terekben és jól kontextualizált környezetekben. ·Eladási pontokon és valós vásárlási helyszíneken. ·Turisztikai környezetek (múzeumok, természeti helyszínek, nyitott bevásárlóközpontok stb.) ·Előadások...
Portfólió (1)
Spanyolország, Madrid
Technológiai megoldásokat valósítunk meg a kiskereskedelem számára, amelyek célja a vásárlói viselkedés megismerése az üzletekben és a vásárlási élmény javítása. Elemzünk: Hol nyissam meg az üzleteimet? Mi a legjobb nyitvatartási idő? Hány ember halad el az üzletem előtt? Hány ember lép be? Mennyire van szükségem személyzetre? Mennyit időt töltenek az üzletemben? Milyen neműek és korúak a vásárlóim? Mely területei az üzletemnek a leglátogatottabbak? Mi a konverziós arányom? Vannak csalárd tranzakcióim?
Portfólió (10)
... élmény javítása a vendéglátóipari berendezések beszerzési folyamatában és a garanciális szolgáltatásban. Nem vagyunk egy újabb online bolt, közvetlen kapcsolatot kínálunk, komoly műszaki szolgáltatást nyújtunk, és az Ön elégedettsége a legfontosabb célunk.
Spanyolország, Barcelona
... adunk hozzá, amelyek optimalizálják a teljesítményét, mind felhasználói, mind SEO szinten. Marketing és stratégia HA VALAMIT CSINÁLUNK, AKKOR JÓL CSINÁLJUK. Ha te nyersz, mi is nyerünk. Optimalizáljuk az erőforrásaidat azokra a kampányokra, amelyek a legjobban illeszkednek a vásárlói személyedhez és az üzleti modelledhez, és sikeres marketingkampányokat érünk el. Kreativitás és márka KAPCSOLATOT...
Portfólió (7)
Spanyolország, Justicia Chueca
... stratégiát. Meghatározzuk a célokat, KPI-kat (mérőszámok), definiáljuk a vásárlói személyiséget, kiválasztjuk a tartalomstratégiát és az eredmények mérésére szolgáló eszközöket. A digitális marketing terv végrehajtásaWeboldal és e-kereskedelmi fejlesztési tervFelhasználói élmény elemzése.