...A telefonosügyelet kezelése Chartre-ban a Mediphone Téléservice segítségével - A Mediphone Téléservices egyszerű és gazdaságos megoldást kínál telefonos ügyeleti szolgáltatásra minden alençon-i vállalkozás számára. Javasoljuk, hogy bízza ránk telefonhívásainak kezelését, legyenek azok bejövő vagy kimenő, hogy biztosítsa vállalkozása ügyfélkapcsolatát. Ne habozzon ezt a feladatot egy olyan szolgáltatóra bízni, mint a Mediphone, amely dinamikus és professzionális csapattal rendelkezik.
... utasításai szerint, feljegyzik az elérhetőségeket és a hívás okát a feladat függvényében (telefonszolgáltatás, kereskedelmi vagy műszaki támogatás, ügyfélszolgálat, forródrót, ügyfél visszahívás, telefonosügyelet vagy sürgős hívás)
• Ezeket az információkat azonnal megkapja e-mailben vagy közvetlenül az üzleti szoftverében vagy CRM-jében.
Többé nem veszít el egyetlen hívást sem, és értékes időt nyer, miközben csökkenti költségeit!
...A telefonos ügyfélszolgálat kiszervezése a jobb ügyfélszolgálat érdekében - A Nosycom telefonos szolgáltatásokat kínál a bejövő hívások fogadásának kiszervezésére bármilyen típusú vállalkozás számára. Professzionális csapatok felelnek a cég telefonos fogadásáért, céljuk a hírnév növelése, valamint egy egyedi és hatékony kapcsolat kialakítása az ügyfelekkel. A távoli telefonosügyelet bevezetése mindig kifizetődő a vállalatok, de a szakemberek számára is.
... FERRAND URGENCE 63-nál a Lezoux-i lakatosaink mindenféle zárjavítást végeznek Lezoux-ban. Hívjon minket gyorsan a 04 73 73 42 12-es számon, vagy a sürgősségi számon: 06 43 80 38 51. Telefonosügyelet 24 órában, 7 napon át a Lezoux-i és a közeli városokban, mint Moissat vagy Orleat, történő lakatos beavatkozásra. Az ajtónyitástól kezdve a zárának cseréjéig.
...Telefonosügyelet este és hétvégén.
Jármű Típus 1: 2m3; 1 raklap; 400 kg
Jármű Típus 2: 6m3; 2 raklap; 800 kg
Jármű Típus 3: 14m3; 5 raklap; 1100 kg
Jármű Típus 4 Emelőhátfal/Árnyékoló: 20m3; 8 raklap; 800 kg
Teherautó: 50m3; 20 raklap; 8000 kg
Félpótkocsi: 90m3; 33 raklap; 25500 kg...
A GROUPA2M egy telefonos platform, amely a bejövő és kimenő hívások kiszervezésére specializálódott: telefonosügyelet, hogy egyetlen kapcsolatot se veszítsen el, értékesítési tevékenységek, titkárság kiszervezése, levelezés, … Gyorsaság, precizitás, titoktartás. 2005-ben alakult, és szakértelmünkkel és hatékony működésünkkel vált ismertté. Ön biztos lehet benne, hogy ügyfelei és potenciális...
... hosszú távú és szoros együttműködés, amely mindkét fél számára piaci előnyt biztosít.
A csúcs teljesítmény eléréséhez fontos a prioritások felállítása. Teljes csapatunk szívesen támogatja Önt széleskörű szolgáltatási és termékportfóliójával.
Szolgáltatási portfóliónk egy pillantásra:
• Országos műszaki szolgáltatás
• Telefonosügyelet éjjel-nappal
• Minden általános pótalkatrész expressz szállítása
• Pótalkatrész raktározás a Schönau-i telephelyen
• Több szerviz- és értékesítési leányvállalat Németországban
• Gépspecifikus ügyféltanfolyam a technika és alkalmazás területén...
... akár 50%-os jelentős megtakarítást érjenek el a költségeiken.
Az ALLIANCE EXTERNE minőségi szolgáltatásokat kínál egyedi igények szerint. Teljes körű technikai megoldások bejövő és kimenő hívásokkal 06, 05, 04... és levelek küldésével Franciaországból. Lehetőség van alapvető profilok lefedésére (pl.: Adatbevitel, WEB háttérszolgáltatás, telefonos titkárnő, telefonosügyelet, megrendelésfelvétel...
Mindig is szenvedélyesen érdeklődtem az emberi kapcsolatok iránt, ezért úgy döntöttem, hogy ezt a forrást megtartom a távszekreterkedéshez. A Secrethalie-nál az alap a BIZALOM és a PROFESSZIONALIZMUS.
Figyelek az Ön igényeire. Szüksége van egy független távszekreterre, vagy egy meglévő csapat megerősítésére? Készen állok, hogy segítsek Önnek!
Olyan szolgáltatásokat kínálok, mint a telefonosügyelet, időpontfoglalás, hangfelvétel átirata, dokumentumok, jelentések írása stb.
Ne habozzon meglátogatni a weboldalamat a secrethalie.be címen.
Hamarosan találkozunk, az Ön távszekretárja, Nathalie...
A TOP COM Ügynökség rendelkezésére áll az Ön szolgáltatásainak kiszervezésére:
- telefonos ügyfélszolgálat
- ügyelet
- virtuális ügynökség
- call center-ek kiszervezése
- távügyintézés
- orvosi titkárság
- adatbevitel
- bejövő és kimenő kampányok
További szolgáltatásokért ne habozzon kapcsolatba lépni velünk. Köszönjük.
Üdvözöljük,
30 éve a A3COM Telefontitkárság elkötelezett amellett, hogy a legjobb megszakítás nélküli telefonos szolgáltatást nyújtsa, 24 órában, 7 napon keresztül.
Telefontitkárságunk ügyfeleit helyezi a szolgáltatásainak fejlesztésének középpontjába.
Így az A3 Com szakmák szerint fejlesztett megoldásokat:
- Orvosi: telefonosügyelet, naptárkezelés, online időpontfoglalás
- Ipar és...
... információkat tudjanak adni. A távoli orvosi titkárok szolgáltatásai: Orvosi telefonosügyelet: minden hívásra válaszolunk, bemutatkozva a nevével, mosollyal és professzionalizmussal. A helyzettől függően üzeneteket veszünk fel, időpontokat egyeztetünk, vagy továbbítjuk a hívást. Időpontok tervezése és egyeztetése: távoli titkáraink az Ön igényeinek megfelelően töltik ki a naptárát. Áthelyezhetjük...
... autóbusz sofőrje rendelkezik az Európai Elsősegély Tanúsítvánnyal, amelyet a francia Vöröskereszt adott ki. Telefonosügyelet 24/7. Lehetőség van az autóbusz díszítésére (és a sofőr jelmezbe öltöztetésére) bizonyos alkalmakra (esküvők, legénybúcsúk vagy leánybúcsúk).
... partnerek fizetésképtelenségének következményeit. Ügyfeleink igényeitől és preferenciáitól függően folyamatos jogi segítséget biztosítunk e-mailes és telefonos kapcsolattartás útján, vagy a Képviselet munkatársának állandó ügyelet formájában az ügyfélnél. Az állandó jogi szolgáltatásra vonatkozó szerződés megkötésének előnyei közé tartozik a gazdasági tevékenységből adódó jogi kockázatok minimalizálása, valamint a Képviselet azonnali reagálásának lehetősége a felmerülő problémákra.
A B.S.G. PARTNERS segít a szakembereknek kiszervezni telefonos ügyfélszolgálatukat, hogy a szakterületükre összpontosíthassanak.
Telefonosügyelet:
Több mint 700 orvos és szabadfoglalkozású szakember, valamint több mint 200 TPE-PME típusú vállalat telefonos ügyeletét kezeljük.
Orvosi titkárság:
Megkönnyítjük az egészségügyi szakemberek mindennapjait azáltal, hogy kezeljük titkárságukat...
... állnak, hogy segítsenek előre megtervezni és finanszírozni a temetését, vagy akár egy temetkezési emlékhely megvásárlásában és elhelyezésében Le Mans-ban és környékén. Az ügynökség a 3 Route d'Allonnes címen található egy temetkezési komplexumban, és hétfőtől szombatig várja Önt tisztelettel és kedvességgel (24/7-es telefonosügyelet). A POMPES FUNÈBRES DE FRANCE Le Mans-ban elkötelezettséget és...
... követelményeihez. A keretezés, támogatás, szakértelem és figyelem a csapat kulcsszavai, akik segítenek és a lehető legjobban enyhítik a gyásszal járó fájdalmas és fárasztó eljárásokat, amelyeken keresztül kell mennie. Egy szóval, ha Ön dönt mindenről, akkor Önnek semmi mással nem kell foglalkoznia. Halotti anyakönyvi kivonat, értesítő, nekrológ a sajtóban és virtuálisan, koporsó választás, táblák, emlékhelyek, eljárások a temetőhöz vagy a kremációhoz, sírbolt, látogatások, szertartás, temetés utáni fogadás megszervezése.... Telefonosügyelet 7 nap/7 és 24 óra/24.
... a kattintás a csevegésre a márka szolgáltatásai közé tartozik. Ezen kívül rendelkezik egy csapattal a telefonosügyelet kezelésére, valamint egy telekommunikációs szolgáltatással, amely képes megvalósítani a több ügynökség geolokációját, az interaktív hangszolgáltatót, vagy akár a hívásautomatát. Az Idelio két irodával rendelkezik: az egyik Torcyban, a Jean Moulin 31. szám alatt; a másik Nantes Atlantique-ban, a Vertonne 25. szám alatt.
...tiszteletben tartva az elhunyt végakaratát. Széles választékban kínálunk temetkezési termékeket és cikkeket (koporsók, párnázatok) a valence-i irodánkban (26). Online szimulátorunk segítségével megbecsülheti a temetés költségeit. Sürgős esetben telefonosügyelet áll rendelkezésére 24 órában, 7 napon keresztül az azonnali ügyintézés érdekében. Éjjel-nappal beavatkozunk a Drôme megyében. A POMPES...
Üdvözöljük a Sourire telefonos ügyfélszolgálati központjában! Mosoly, udvariasság, professzionalizmus. 1994 óta az Absys kezeli a szakemberek telefonos ügyfélszolgálatát:
A vállalatok számára:
Három szintű szolgáltatás, hogy minden igényét kielégítsük.
Eco osztály: Telefonosügyelet, személyre szabott telefonos ügyfélszolgálat, üzenetek e-mailben történő továbbítása.
Business osztály: Központi ügyelet, hogy átvegyük a telefonos ügyfélszolgálatot a munkatársai távollétében.
Premium osztály: A legigényesebb, magas hozzáadott értékű ügyfélszolgálati igények kielégítésére.
... dokkokhoz, valamint számos bank, közigazgatás, bolt, szálloda, étterem jelenlétében...
A Cent üzleti és vállalkozás bejegyzési központ további szolgáltatásokat is kínál:
- kereskedelmi bejegyzés,
- vállalkozások bejegyzése,
- telefonos bejegyzés,
- telefonosügyelet,
- telefonos titkárság,
- felszerelt irodák bérlése,
A Central Canebière 1956 óta működik, Marseille egyik referenciahelye.