...A vállalatok számára dedikált hívás-külső szolgáltatások - Ha szeretné megerősíteni vállalata működését, a kimenő hívások kiszervezése egy dedikált call centerbe segíthet elérni ezt a célt. Megértjük azokat a vállalatok igényeit, akik szeretnék csapatuk tagjait stratégiaiabb feladatokra használni, és kiszervezni a telefonos titkárságot a vevői élmény hatékonyságának javítása érdekében. A Nosycom megbízható szolgáltatójává válhat ebben a küldetésben.
A mai versenyképes világban a képességeid és tapasztalataid kommunikálásának módja éppolyan fontos, mint maguk a képességek. Itt lép be a DE L'ECRIN À L'ECRIT, egy professzionális írási szolgáltatásokra specializálódott cég.
Szolgáltatásaink:
Álláskeresési Segítség: Szakértő íróink szoros együttműködésben dolgoznak veled, hogy figyelemfelkeltő önéletrajzokat és vonzó motivációs leveleket készítse...
ALLIANCE EXTERNE egy francia csoport, amelynek leányvállalata Madagaszkáron található. Szakterületünk a tengerentúli kiszervezés. Erősségünk a sokoldalúságunk és a módszertanunk, amely lehetővé teszi az Ön kiszervezésének optimalizálását.
Az ALLIANCE EXTERNE által kínált szolgáltatások lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy a fő tevékenységükre összpontosítsanak, rugalmasságot nyerjenek és ak...
...A legjobb távsegéd szolgáltató keresése Le Mans-ban? Bízzon a tapasztalatban és válassza a Mediphone-t. A cég 28 éve vezető szerepet tölt be a kiszervezett szolgáltatások terén. Tapasztalt csapatának köszönhetően a Mediphone távszolgáltatások kiemeli szakértelmét a távsegéd szolgáltatásokban Le Mans-ban, beleértve a telefonos ügyeletet, az orvosi távsegéd szolgáltatást, mindezt versenyképes áron.
...Szöveges dokumentumok bevitele és létrehozása Word alatt (korrektorálás, javítások…)
Táblázatok bevitele és létrehozása Excel alatt
Prezentációk létrehozása PowerPointban
Levélkezelés (egyszerű levelek, emlékeztető levelek…)
Üzleti terv készítése
Rendezés és archiválás
Borítékolás és postai küldemények
Naptárkezelés
Ütemezés kezelése
Ülések jegyzőkönyvének, kézzel írt jegyzetek bevitele
Dokumentumok formázása
További szolgáltatások igény szerint...
... szintű szövetséges, kulcsszerepet játszik az adminisztratív támogatásban, hogy levegye a terhet a időigényes feladatokról, és értékes időt takarítson meg Önnek.
Így újra a szakterületére összpontosíthat.
A Sylness szilárd szakértelemmel és hatékony eszközökkel rendelkezik, és alkalmazkodik az adminisztratív támogatási igényeihez, függetlenül a szakterülettől: titkárság, kereskedelmi, pénzügyi és számviteli menedzsment, humánerőforrás, vagy akár beszerzés kezelése.
... másolatának kiadása
- Nyugdíj- és igazolás/bónusz kérelmek elektronikus benyújtása
- Munkanélküli kérelmek elektronikus benyújtása
- Közvetlen termelők bejegyzése
- Külföldön élő állampolgárok jövedelmei
- Adóügyi segítségnyújtás
- ISEE
- RED nyomtatványok
AGENZIA DELLE ENTRATE:
- Bírósági akták
- Gépkocsiadó
- Automatikus és formális ellenőrzés a részletek kiszámításával
- Elektronikus 730-4 nyomtatvány áramlás
- Elektronikus szolgáltatások
- Adóazonosító jel
- Bélyegző értékek - Elektronikus jelzések
- V@t elektronikus szolgáltatások...
Amikor egy vállalatot irányítunk, elengedhetetlen a jó adminisztratív menedzsment. Azonban a kis- és középvállalkozások számára a tevékenység volumene akadályozhatja egy szakképzett munkavállaló alkalmazását ezen a területen, akár teljes, akár részmunkaidőben.
Az ADV TANÁCSOK külső támogatást kínál helyszíni vagy távoli adminisztratív feladatokhoz, rendszeres vagy alkalmi megbízások keretében, az...
A MY ASSISTANCE ONLINE távoli asszisztensi szolgáltatásokat kínál az Ön tevékenységének kezelésére, 7 nap 24 órában.
A fő célunk, hogy csökkentsük a vállalata költségeit, az Ön tevékenységének kezelésének kiszervezésével, amely számos szolgáltatást tartalmaz egy áron. A MY ASSISTANCE ONLINE támogatja és segíti Önt a mindennapi feladatokban, hogy Ön a fő tevékenységére összpontosíthasson.
A MY AS...
A NALIA PRO az Ön vállalkozásának szolgáltatásait külső szakemberek által végzett tevékenységek kiszervezésére kínálja, akik francophone nyelven beszélnek. A cég Madagaszkáron található, ami lehetővé teszi, hogy a francia időzónához igazodva dolgozzunk, és hogy tökéletesen francophone munkatársakkal kommunikálhasson.
Számos szolgáltatást kínálunk:
- Virtuális asszisztencia
- Távirodai szolgáltat...
Az eszközök, amelyek a rendelkezésünkre állnak céljaink eléréséhez
- Tanácsadás. A termék/szolgáltatás értékelése és elhelyezése, piackutatás
- Szövegírás, szerkesztés.
- Promóciós szövegek készítése anyanyelvi szakemberek által
- Grafikai anyagok elkészítése
- Fotószolgáltatások, videók
- Média, elektronikus és hagyományos. A promóciós üzenetek csatornáinak kiválasztása
- Anyanyelvi levelezés és...
2016-ban kezdtük meg működésünket képzési akadémiaként. Egy "új" akadémia vagyunk, amely arra törekszik, hogy másképp csinálja a dolgokat, és a diákok maximális segítésére összpontosít. Előnyben részesítjük a kis létszámú csoportokat, hogy családias légkört teremtsünk. A elméleti felkészülés terén folyamatosan új tanulmányi technikák kidolgozására összpontosítunk, kiegészítő anyagokat és tanulmány...
Szakemberek, akik gyorsan és garantáltan megszerzik az eljárásokat, tanúsítványokat és dokumentumokat a megújuló energiaforrások és az épületek energiahatékonysága területén. A Predeion.it rövid időn belül a "hálózat" referenciapontjává kíván válni mindazok számára, akik gyorsan és garantáltan szeretnének eljárásokat, tanúsítványokat és dokumentumokat szerezni a megújuló energiaforrások és az épül...
Az Európa szívében, a Charleroi Bruxelles-Sud Nemzetközi Repülőtér előtt található Ceres Group egy olyan munkakörnyezetet kínál, amely az hatékonyságot, hozzáférhetőséget és kapcsolódást ötvözi. Egyedi struktúránk célja, hogy végigkísérje Önt vállalkozása életciklusán. Legyen Ön kezdő, növekedésben lévő vagy már a stabil növekedési szakaszban, olyan magas hozzáadott értékű szolgáltatásokat kínálun...
...Javasoljuk a titkárság kiszervezését és a telefonos ügyfélszolgálat folyamatos működtetését a bejövő és kimenő hívások kezelésére.
Szüksége van távoli titkársági szolgáltatásra a vállalkozása számára?
A titkára szabadságon van, hiányzik vagy túlterhelt?...
Minden szükséges feladatot elvégzünk a vállalkozása működéséhez:...
2022 óta a KCA SERVICES cég az adminisztratív menedzsmentre specializálódott, és titkári, könyvelési, valamint személyzeti szolgáltatásokat nyújt. A vállalat adminisztratív segédleteket biztosít, és válaszol az emberek igényeire.
- osztályozás,
- számlák rögzítése,
- árajánlatok készítése,
- blokkjegyek rendezése,
- dokumentumok digitalizálása,
- ügyintézés különböző szerveknél (adóhatóság, CPAM,...
Az Animania Italia, az országos szinten működő kommunikációs ügynökség, közszolgáltatók és magáncégek, vállalatok számára nyújt közönségfogadási és ügyfélszolgálati szolgáltatásokat. Magasan képzett személyzetet biztosít és választ ki: hostess-eket és stewardokat, többnyelvűeket is, szinkrontolmácsokat és B2B tolmácsokat kereskedelmi tárgyalásokhoz, teremőröket, beléptető ellenőröket kongresszusok...
...Naptárkezelés, találkozók, utazások, levelek, e-mailek...
Levélírás, jegyzetek, összefoglalók, beszámolók,...
Táblázatok és PowerPoint prezentációk formázása
Adminisztratív ügyintézés
Kapcsolattartás a vállalata és külső partnerei között
Általános szolgáltatások (megrendelések és beszerzések kezelése logisztikában, telefonálás, berendezések, kellékek,...)
Tárgyalás a beszállítókkal és a költségek...
...Szakmai tapasztalatom alapján a Central Telefontársaság Kiválóság kivételes szolgáltatásokat kínál Önnek.
Fő szavaink:
Elérhetőség,
Hatékonyság,
Idő- és pénzmegtakarítás.
A Central Telefontársaság Kiválóság a titkársági és központi szolgáltatások területén működik, mind bejövő, mind kimenő hívások esetén. Személyzetünk minőségi telefonos ügyfélszolgálatot biztosít, szűri a hívásokat...
...A szolgáltatások kiszervezése elsősorban bizalmat jelent egy partner iránt. A DCS átveszi vállalata irányítását, és gondoskodik projektjei megvalósításáról: adminisztráció, titkárság, recepció, telefonos ügyfélszolgálat, adminisztratív kezelés, szolgáltatási asztal, informatikai szolgáltató… Időt takarít meg, kontrollálja költségeit, és eléri céljait.
...események, szemináriumok, pihenési lehetőségek.
Kiváló közlekedési kapcsolatok a tömegközlekedéssel (vasútállomás, busz és TGV 5 percre). Magánparkolók. 8 autópálya 1 km-en belül. Brüsszel kevesebb mint 1 órára. Párizs-Frankfurt-Amsterdam 2 órára és London 3 órára. 5 nemzetközi repülőtér 1 órára.
Számos szolgáltatás: takarítás, titkárság, catering, jogi, könyvelési, fordítási, stratégiai, marketing. Valódi és virtuális irodák. Címbejegyzés, Internet és nagy sebességű WIFI.
Lépjen kapcsolatba velünk ajánlatért, látogatásért és javaslatért.
... legtöbb pályázati szakembert összegyűjtsük Franciaországban. A platformon elérhető szolgáltatások: külső titkárság, könyvelés, műszaki dokumentációs pályázatok képzése, jogi segítségnyújtás közbeszerzésekhez stb.
...kongresszusok, sajtótájékoztatók, kiállítások, szemináriumok, ösztönzők,… Segíthetünk adminisztratív munkáiban is: regisztrációk rögzítése, névtáblák előkészítése, listák, terem, felszerelés és egyéb szolgáltatások bérlése, kódolás, menedzsment, titkárság,… Minden sport- vagy kulturális eseményéhez, nyílt napokhoz, választásokhoz, televíziós műsorokhoz, vásárokhoz, kiállításokhoz, konferenciákhoz, VIP estéhez, protokoll szolgáltatásokhoz,…...
A Secretary Plus a mult nyelvű (vezetői) asszisztensek kiválasztásának, toborzásának, kiszervezésének és képzésének vezetője. Szolgáltatások: munkaerő-kölcsönzés (személyre szabott professzionális munkaerő-kölcsönzés), toborzás és kiválasztás (közvetlen hozzáférés a megfelelő állandó munkavállalóhoz), kiszervezési megoldások (folyamatos folyamatosság garantálása). Nálunk mindig megtalálja a pontosan az Ön által kínált pozícióhoz illeszkedő profilt: titkárság, adminisztráció, marketing, kereskedelem, kommunikáció és PR, humánerőforrás, logisztika, beszerzés,…...
... optimalizáláshoz, valamint a társaságok alapításához kapcsolódó feladatokat.
Szolgáltatások:
Adó- és könyvelési tanácsadás
Szociális titkárság
Pénzügyi elemzés
Vállalati szervezés
Állami támogatások
Adminisztratív és jogi eljárások...
... nélkül. Hatékony eszközöket kínálunk, amelyek gyors és hatékony megoldások széles skálájához alkalmazhatók. A MEGOLDÁSAINK: Telefonos ügyfélszolgálat Központi ügyfélszolgálat Telefonos fogadás és időpontkezelés Adminisztratív kezelés Általános titkárság Ügyvezető asszisztens Általános szolgáltatások Előkészítő könyvelés Értékesítési adminisztrátor Projektek szervezése / nyomon követése...
Miért érdemes virtuális asszisztenst alkalmazni? A VIRTUÁLIS ASSZISZTENS egy független szakember, aki a különböző üzleti területeken és szakterületeken tevékenykedik. Képzett szolgáltatásokat nyújt olyan területeken, mint az adminisztratív titkárság, az időpontok szervezése, marketing és más változatos szolgáltatások, mindezt 100%-ban távolról. Hatékony megoldás a pénzügyi és időgazdálkodásában...
ADMINISZTRATÍV SZOLGÁLTATÁSOK EGYÉB, JELENLÉTI VAGY VIRTUÁLIS CÉLRA Az MSSB - Adminisztratív Szolgáltatások és Titkárság célja, hogy a magas költségeket, amelyeket a minőségi adminisztratív és végrehajtó titkársági munkákra fordítanak a mikro-, kis- és középvállalkozások, amelyek gyakran nem igényelnek teljes munkaidőt, hasznosítsa. Személyi asszisztenciát és adminisztratív, végrehajtó titkársági...
Vállalkozók, szabadfoglalkozásúak és magánszemélyek számára nyújtott titkársági szolgáltatások, adminisztratív, kereskedelmi, jogi, eseménykezelési titkárság. Hangfelvétel átirata. Díj óránként, csomagban vagy egyedi áron. Isère 38 Rhône-Alpes...