Dizájn

A tervezés a tárgyak, termékek, objektumok vagy vizuális grafikák kreatív tervezési folyamatát írja le. A tervezés eredetileg egy tárgy külső formájának és színvilágának tervezését jelentette, ma már azonban sok más területet és szempontot is magában foglal. A tervezési folyamat magában foglalja a tervező számára az adott tárgy technikai funkciójával való foglalkozást is. A tervezési folyamat tehát hatással van az objektum vagy a tervezett vizuális grafika hatására, funkciójára és kezelhetőségére.

Számos iparág szükséges a tevékenységeik során a tervezésre és tervezési szolgáltatásokra. Az Iparművészet, Építészet, Reklám, E-kereskedelem, Szórakoztatóipar vagy Belsőépítészet területein a tervezés kiemelkedő fontosságú a vállalati tevékenységükben. Lehetővé kell tenni a vizuális kommunikációt a vevővel, és fontosabb, mint valaha, hogy a vevőt megfelelően szólítsák meg és bizonyos vásárlásösztönzőket érjenek el egy jól megválasztott dizájn által. Épületek és terek új esztétikai normáknak kell megfelelniük, és az olyan termékek, amelyek nem rendelkeznek jó terméktervezéssel, világos hátrányban vannak a piacon.

Ezen tervezési szolgáltatások segítségével információk, ötletek, márkaüzenetek vagy esztétikai koncepciók optimálisan kommunikálhatók vizuálisan, és elérhető egy várt vizuális hatás.