Franciaország, Saint-Quentin-En-Yvelines Cedex
75km
... stabilitásáról, ha megszakad a kapcsolat, egy üzletmenet-folytonossági terv révén. Az Empower™ Business Continuity (BC) LAC/E™ a SecureSync™-szal lehetővé teszi, hogy folyamatosan kezelje laboratóriuma tevékenységeit, átállva az Empower Enterprise módról az üzletmenet-folytonossági módra, mindezt biztonságosan, nyomon követhetően és ellenőrzötten. Így a megszakítás ideje alatt is folytathatja a munkát offline.
Portfólió (257)
Franciaország, THIZY
95km
Üdvözöljük a Sourire telefonos ügyfélszolgálati központjában! Mosoly, udvariasság, professzionalizmus. 1994 óta az Absys kezeli a szakemberek telefonos ügyfélszolgálatát: A vállalatok számára: Három szintű szolgáltatás, hogy minden igényét kielégítsük. Eco osztály: Telefonos ügyelet, személyre szabott telefonos ügyfélszolgálat, üzenetek e-mailben történő továbbítása. Business osztály: Központi ügyelet, hogy átvegyük a telefonos ügyfélszolgálatot a munkatársai távollétében. Premium osztály: A legigényesebb, magas hozzáadott értékű ügyfélszolgálati igények kielégítésére.
Franciaország, Nevers
69km

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play