A vállalatok előtt álló kihívás, hogy elsőrangú támogatást nyújtsanak ügyfeleiknek, miközben maximalizálják működési hatékonyságukat. A Benefit Partner Kft. testreszabott call center megoldásokat kínál ezen célok elérésére.
Szolgáltatásaink közé tartozik:
- 24/7 ügyféltámogatás technikai problémák, számlázási és termékérdeklődések esetén.
- Professzionális híváskezelés magasan képzett munkatársa...
Az EuroCom CX egy BPO Outsourcing Digitális Központ.
Szakértők házából származva, egy megalapozott szolgáltató cég vagyunk, amely több mint 10 éve sikeresen működik a következő területeken:
- CX & Ügyfélszolgálat
- Ügyfélszolgálat & Kapcsolattartó Központok
- BPO & Outsourcing
Az általunk lefedett szektorok a következők:
Autóipar
Egészségügy
Oktatás
Biztosítás
Pénzügy
Játék
E-kereskedelem
Tel...
mIT solutions GmbH - az EcholoN készítői
Az EcholoN Enterprise Service Management Suite segítségével átfogó és hatékony megoldást kínálunk a vállalata összes folyamatának és szolgáltatásának szervezésére és ellenőrzésére. Továbbá, partnereit, ügyfeleit és beszállítóit tökéletesen bevonhatja a megfelelő folyamatba. Az interfészek lehetővé teszik a zökkenőmentes folyamatkapcsolódást a megelőző és k...
...Válasszon tapasztalt szakembert a back-office interfészek kezelésére - A Mediphone egy elismert vállalat az ügyfélszolgálati és adatbeviteli szolgáltatások terén. De a back-office interfészek kezelése is a szakértelmünk része. Az Ön weboldala megfelelő működésének biztosítása érdekében kompetens és tapasztalt csapataink vannak, akik dinamikusabbá teszik weboldala interfészét a szabványoknak megfelelően. Emellett gondoskodhatunk az összes szükséges frissítésről is, hogy weboldala biztonságosabb legyen.
...A sebesség nagy része a webshopod sikerének. Ezért a 12:00 előtt hozzánk érkező visszaküldéseket még aznap feldolgozzuk. Az egész folyamatot, mint minden más teljesítési folyamatot, ügyfélszolgálati munkatársaink koordinálják, így a vásárló folyamatosan tájékoztatva van arról, hogy hol tart a visszaküldés, és mikor kapja vissza a pénzét.
Szolgáltatás és minőség először
A webshopod teljesítése a...
... saját magának kellene tárolnia azokat. Kérésre minimális készletet is tartunk az Ön termékeiből.
Ha szeretné, közvetlenül feldolgozhatjuk az ügyfélrendeléseket az Ön ügyfélszolgálati központjaiból. Az általunk feldolgozott termékeket az Ön CI követelményei szerint csomagoljuk a választott konténerbe. Így cégünk semmilyen módon nem látható, még a szállítólevélen sem. Más szavakkal: átfogó...
... szoftver proaktívan támogatja Önt a lead- és lehetőségkezelésben. Kövesse nyomon és dolgozza fel leadjeit az első kapcsolatfelvételtől az ajánlatkészítésen át a sikeres lezárásig. Az ügyfélszolgálati folyamatok is integrálva vannak az ügyfélkérdések kezelésére, például az ügyféltámogatás vagy a panaszkezelés területén.
Üzemeltetési módok: Felhő vagy helyben telepített...
... kínál fejlett szoftverekkel, személyre szabott előértékesítési támogatást, garanciákat a hűtési projektek sikeres elindításához, helyszíni támogatást a telepítés során, teljes körű ügyfélszolgálati szolgáltatásokat és menedzsment tanácsadást a hatályos irányelvek szerint. A cég több mint 30.000 telepített géppel, több mint 60 éves tapasztalattal és 35+ országban nyújtott szolgáltatással büszkélkedhet, és a nemzetközi MITA Group csoport tagja.
... jótékonysági szervezetek is.
A mai vállalkozások számára tervezett innovatív szolgáltatásaink széles választékával teljes körű kiszervezett HR osztályként működünk a KKV-k számára, valamint összetett HR projekteket valósítunk meg nagyobb cégek számára. Üzletünk a munkatársaink minőségén és tapasztalatán alapul. Csapatunk többnyelvű, és kiválóan beszél számos európai nyelvet.
A WorkPlace HR csapata gyakorlati tapasztalattal rendelkezik a különböző ügyfélszolgálati környezetekben való munkavégzés terén, valamint több szabályozó, köztük a CQC és az Ofsted által meghatározott irányelvek betartásában.
... termékek kiszállításáig képviseljük ügyfeleink számára. Az árukereskedelem mellett értékes fulfillment szolgáltatásokat nyújtunk, például a nyomtatás, csomagolás és a levelek, reklámanyagok és sok más termékcsoport küldése terén.
TREND CONSULT
…a tanácsadási üzletágban elemző, koncepcionális, tanácsadó, valamint operatív irányító és ellenőrző szerepet töltünk be az ideiglenes menedzsment...
... felvásárlásokban, egyesülésekben, értékelésekben, tőkeemelésekben, finanszírozásban, adósságátstrukturálásban és egyéb kereskedelmi és pénzügyi tranzakciókban. Ismert vagyunk a sikerünkről és integritásunkról ezen szolgáltatások végrehajtása terén, kis- és középvállalkozások, valamint multinacionális cégek számára. Szakértőink ideiglenes Szolgáltatás-Menedzsment konzultációk keretében dolgoznak, és sokéves tapasztalatuk révén értékelik megszerzett tudásukat. Számos finanszírozási forrással alakítottunk ki szakmai kapcsolatokat.
A Finnova globális és moduláris banki megoldásával segíti a bankokat stratégiájuk megvalósításában. Meggyőző a paraméterezhetősége, skálázhatósága, az ügyfélszolgálati szolgáltatásokra szabott architektúrája és az üzleti folyamatok kiszervezésére való képessége, valamint a fejlesztői készlete. Az integrált banki menedzsment rendszer lehetővé teszi a bankok számára, hogy rendszeresen irányítsák...
A Selligent egy nemzetközi vállalat, amely a nagy teljesítményű ügyfélkapcsolat-kezelési (CRM) megoldásokra specializálódott. Ajánlata a B2B, B2C és B2B2C piaci szegmensek értékesítési, marketing és ügyfélszolgálati folyamatai köré épül.
... készítésére, fejlesztésre és webes írásra, SEO weboptimalizálásra, webdesignra, email marketingre és hangátírásra. Az ügyfélszolgálati szolgáltatásának kiszervezése szintén része a szolgáltatásainknak. Feladatunk, hogy megfelelő és minőségi megoldásokat kínáljunk az Ön és ügyfelei igényeire.
A velünk való együttműködés lehetővé teszi, hogy maximalizálja nyereségét, miközben minimalizálja...
25 éve vállaljuk a francia ipari KKV-k növekedésének kihívását.
Szakterületeink:
A műszaki kereskedők kereskedelmi képzése:
Értékesítési interjúképzés
Időpontfoglalási képzés
Piackutatási látogatás képzés
A műszaki ügyfélszolgálat ügyfélkapcsolati képzése
Ügyfélszolgálati fogadóképzés
Menedzsment coaching
Időgazdálkodási képzés
További információkért a programokról és referenciákról, kérjük, látogasson el weboldalunkra.
... gyakoroljuk a működési és ügyfélszolgálati kiválóságra összpontosító erős vállalati kultúrát. Továbbá, a Pharmedex egy kiterjedt európai gyártói és forgalmazói hálózatra épül, amely lehetővé teszi számunkra, hogy szinte bármilyen terméket beszerezzünk és szállítsunk az Egyesült Királyság és az EU piacain. Minden beszállítónk GdP vagy GmP tanúsítvánnyal rendelkezik, és rendszeres auditoknak van alávetve...
... Közösségi Média Ügynökség teljes mértékben a területén szakértőkből és a munkájukat szeretőkből áll, és az Ön szolgálatában áll. A szolgáltatásainkról részletes információt kérhet ügyfélszolgálati képviselőnktől a kapcsolatfelvételi oldalon.
... során elengedhetetlen a szükséges vezetői készségek elsajátítása.
PREZENTÁCIÓS KÉSZSÉGEK KÉPZÉSE - https://eagletraining.co.uk/courses/presentation-skills-training/
Mivel a prezentálás valamilyen formában a vállalati életünk részévé vált.
ÉRTÉKESÍTÉSI KÉPZÉS - https://eagletraining.co.uk/courses/sales-training/
Egy kompetens, jól képzett értékesítő pozitívan befolyásolhat egy potenciális vásárlót.
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÉPZÉS - https://eagletraining.co.uk/courses/customer-service-training/
Jó ügyfeleket találni elég nehéz, ne veszítse el őket a versenytársaknak.
A SANA cég szakértelemmel rendelkezik a fogyasztói magatartás terén, és több mint tizenöt éves tapasztalattal bír a marketingkutatások tervezésében és lebonyolításában, az értékesítési és menedzsment tréningek kidolgozásában, az ügyfélszolgálati standardok létrehozásában és a kereskedelmi ajánlatok optimalizálásában.
Kínálatában szerepel a vásárlói profil és preferenciák, valamint az...
Az Antwerpeni Üzleti Központ (ABC) egy hagyományos modell szerinti üzleti központ: vállalati helyiségek bérbeadása szolgáltatáscsomaggal. Az ügyfelek a recepción telefonos ügyfélszolgálatért, fordításokért és adminisztratív feladatokért fordulhatnak. Az ügyfelek emellett élvezhetik a menedzsment, pénzügyek és piackutatás területén dolgozó szakértők támogatását is. Az ABC-t stratégiai üzleti központként ismerik el a külföldi befektetők számára. Eközben az ABC továbbra is a nemzetközi vállalatok igényeinek kiszolgálására specializálódik.
Az UCtel 2011 óta vezető egységes kommunikációs és ügyfélszolgálati megoldásokat kínál a világ vállalkozásainak. Helyszíni, felhőalapú és hibrid megoldásokat nyújtva szenvedélyesen dolgozunk azon, hogy a vállalkozások kapcsolatban maradjanak és a versenytársak elé kerüljenek. Számos szektorban, beleértve az egészségügyet, mezőgazdaságot, építőipart, kiskereskedelmet és raktározást, büszkék vagyunk arra, hogy élvonalbeli technológiát kínálunk, amely lehetővé teszi a gyorsabb kommunikációt, a jobb együttműködést és a hatékonyabb működést.
... szolgáltatásaink a következők:* Külső HR tanácsadás: tanácsot adunk és segítünk bármilyen HR projekttel kapcsolatban, függetlenül attól, hogy az mekkora vagy kicsi.* Kihelyezett HR osztály: foglalkozunk minden HR problémájával vagy kihívásával, mint például toborzás, munkavállalói szerződések, konfliktuskezelés, munkavállalói kézikönyv, HR politikák, valamint fegyelmi és panaszkezelés.* HR képzési szolgáltató: felmérjük és kidolgozzuk a legújabb HR gyakorlatok és munkajogi ismeretek, valamint a munkavállalói menedzsment készségek képzési tervét a munkatársai számára.
...mint a vezetés és menedzsment, csapatépítés, kommunikáció, teljesítménymenedzsment és üzleti valamint személyes készségek fejlesztése. Ügyfélkutatási csomagokat kínálunk, hogy értékes betekintést nyújtsunk az ügyfél-elvárások kezelésébe, titkos vásárlás, munkatársi felmérések és ügyfél-visszajelzések révén.
A FIPROX. AG a TurnFriendly ügyfélszolgálatimenedzsment rendszer gyártója, és szoftvermegoldásokat kínál az ügyfélmegtartásra, valamint tanácsadói szolgáltatásokat vállalatok számára.
Teljes körű szolgáltató a levelezések és logisztika terén, ügyfélszolgálati központ, közvetlen marketing, levélnyomda, raktározási és szállítási logisztika, teljesítés, rugalmas tárolási kapacitások, szállítási menedzsment.
...Menedzsment – Az abnormális fogyasztás azonosítása és kijavítása, majd a fogyasztás nyomon követése a szállítási hálózat kezelése és karbantartása mellett. Hatékonyság – A legjobb elérhető, költséghatékony vízmegtakarító eszközök használata.
A WAHL egy ügyfélszolgálati ügynökség, amely Észak- és Közép-Európában működik. A WAHL egyedi megoldásokat kínál az ügyfélszolgálat minőségének javítására.
... műveletek lebonyolítását: - saját szolgáltatásaink nyújtásával: székhelyszolgáltatás, ügyintézés, delegált menedzsment, irodák és tárgyalók biztosítása… - minősített szolgáltatók (ügyvédek, könyvelők, fordítók…) kiválasztásával. Az Ön nevében koordináljuk a szükséges műveleteket és szolgáltatókat a telepítése megvalósítása érdekében, miközben betartjuk a határidőket és csökkentjük költségeit és utazásait.