Németország, Borstel-Hohenraden
...Az EcholoN Helpdesk szoftver a belső IT-re, a felhasználói támogatásra és a külső ügyféltámogatás teljes körű támogatására összpontosít. Így az EcholoN az IT osztály és kollégái közötti kapcsolattartó, valamint a Helpdesk csapat központi kapcsolattartója az ügyfelek számára. Az EcholoN bármilyen típusú vállalatnál alkalmazható, a kis- és középvállalkozásoktól kezdve a kereskedelmi cégeken és gép...
Portfólió (10)
Németország, Nürnberg
... platformfüggetlen webtechnológián alapul. A techconsult felhasználói tanulmányában a szoftver a legjobb a IT Szolgáltatás Iroda kategóriában. A HEINZELMANN felhasználói között sok közszolgáltatás és szervezet, valamint középvállalatok, de nagyvállalatok is megtalálhatók.
Portfólió (2)
Egyesült Királyság, London
HelpDesk Hősök: Az Ön IT Hősei – Mindig elérhetőek, mindig készen állnak, hogy megmentsék a napot! - Kezelt IT Szolgáltatások: Ne hagyja, hogy az IT menedzsment bonyolultsága megnehezítse az életét. Mi átveszünk az irányítást, kezelve mindent a hálózat karbantartásától és a szerverek figyelésétől kezdve a szoftverfrissítésekig és az adatmentésekig, lehetővé téve, hogy arra összpontosítson, amit a...
Portfólió (4)
Németország, Ebersbach-Neugersdorf
... vagy ellenőrzési mechanizmusokra a felettesei számára? Nem probléma. Használja az XY telefonközpontot? Nem probléma. Szeretne egy ügyfélportált is? Nem probléma. Jegy Szolgáltatás Támogatás E-mail Kérések Helpdesk Alapfunkciók: Jegyek, Jegytípusok, Prioritás, Kiosztás E-mail jegybe: IMAP, SMTP-n keresztül Telefonközpont csatlakoztatás: minden gyártó (az integráció mélysége gyártónként eltérő...
Portfólió (23)
Belgium, Bruxelles
A TechICT-nél megbízható partner vagyunk az informatikai szolgáltatások terén. Számos éves tapasztalattal és elkötelezett szakértőkből álló csapattal rendelkezünk, akik testreszabott technológiai megoldásokat kínálnak, amelyek megfelelnek az Ön specifikus igényeinek. Legyen szó az infrastruktúrája kezeléséről, az adatai biztonságáról, a rendszerei optimalizálásáról vagy a távmunka bevezetéséről, m...
Azonos termékek
Távsegítség
Műszaki támogatás
Portfólió (1)
Németország, Ottweiler
A ConSol a komplex IT rendszerek fejlesztésére, integrációjára, üzemeltetésére és karbantartására specializálódott, és megoldásokat kínál az operációs rendszerek, hálózatok, adatbázisok vagy webszolgáltatások területén.
Portfólió (4)
Németország, Marktredwitz
Szolgáltatásaink áttekintése Projektvezetés - Intelligens programozás a jövőért - Kiváló távoli helpdesk rendszer az Ön SPS-ére és robotikai rendszerére - Valós idejű gyártásfigyelés IoT segítségével - Megvalósíthatósági tanulmányok - Tanácsadás minden automatizálási témában Képzéseink az Ön számára! S7 Alapok SPS Kezdő tanfolyam – A tanfolyam SPS újoncok és váltók számára, akiknek nincsenek...
Portfólió (5)
Belgium, Tamines
..."Orvosi és egészségügyi mentősök, kezelje vállalkozását az AMBUGEST szoftverrel" Az AMBUGEST szoftver a nélkülözhetetlen program az Ön számára, mint orvosi és egészségügyi szakember. Időmegtakarítás = pénzmegtakarítás = vállalkozása irányítása ... az ügyfélkezelésben, a járműpark kezelésében, számlázásban, harmadik fél általi kifizetésben, fizetési emlékeztetőkben, követelések kezelésében.... ... Könyvelési naplók kiadása és átvitele ... Statisztikák - Helpdesk és karbantartás 7 napon keresztül... ... Biztonságos hálózati munka és többfelhasználós rendszer...
Luxemburg, Strassen
Account-IT.lu : Informatikai Menedzsment. Az Ön szakértője a könyvelési, számlázási, készletkezelési, költségvetés-kezelési, mérlegkezelési és bankszámla-kezelési programoknak. Telepítés - Egyedi Képzések - Helpdesk - Távsegítség (telefonon vagy a számítógép távoli irányításával).
Belgium, Marquain
A TITE-LIVE a legnagyobb európai vállalat, amely a médiás ipar számára fejleszt szoftvereket (könyvek, papíráruk, CD-k, multimédia, egyéb ...). A TITE-LIVE a könyvipar (és a média) igényeit a Medialog nevű üzleti szoftverével és a hozzá kapcsolódó pénztárgéppel elégíti ki, amelyet könyvesboltok számára terveztek. A kínált szolgáltatások: helpdesk, tanácsadás, telepítés és képzés.
Belgium, Wilrijk
... beszerzési oldal automatizálása teljes elektronikus üzenetváltással), a dokumentumáramlás teljes digitalizálása a CORSA-val, teljes körű CRM vagy xRM a kapcsolattartás és marketingkampányok kezelésére, de emellett helpdesk funkciók és projektadminisztráció a genesisWorld segítségével, statisztikai és elemzési lehetőségek a DIMASYS i8 Business Intelligence eszközzel, integráció a SLIM4-gyel a mélyreható készletoptimalizálás és előrejelzés érdekében (bár ez egy korlátozott ügyfélkörre vonatkozik), valamint egy Taskcentre, amely intelligensen riaszt és kommunikál minden lehetséges módon.
Belgium, Grâce-Hollogne
... fejlődését. Ehhez rendelkezésére bocsátunk egy helpdesk-et és képzéseket, amelyek válaszolnak technikai és használati kérdéseire. Az évek során tapasztalatunk különböző iparágakban alakult ki, mint például a gyógyszeripar, élelmiszeripar, ipari szektor, kereskedelem, vagy a HORECA szektor.
Franciaország, Paris
A dydu egy olyan szoftvert fejlesztett ki, amely lehetővé teszi a felhasználókkal való párbeszédstratégia kialakítását. Ez a szoftver lehetővé teszi intelligens beszélgetőrobotok, például chatbotok, voicebotok vagy callbotok egyszerű létrehozását és kezelését. Ezek az alkalmazások végtelen felhasználási esetet képesek kezelni: ügyfélszolgálat, helpdesk, látogatók fogadása, munkatársak támogatása...
Belgium, Mariakerke
... szeretne szilárd partner lenni a magas színvonalú informatikai megoldások és szolgáltatások terén. Minden szolgáltatást egy helyen kínálunk az ICT, vállalati szoftver és felhőmegoldások terén. Tanácsadást, konzultációt, megvalósítást, valamint támogatást és helpdesk szolgáltatást is nyújtunk.
Egyesült Királyság, London
... jelenti, hogy beszerezzük, telepítjük és kezeljük az Ön IT rendszereit és internetkapcsolatát, így Ön a vállalkozására összpontosíthat. IT kiszervezési megoldásaink az IT támogatás minden aspektusát magukban foglalják: · Biztonság - megvédjük rendszereit a vírusoktól és biztonsági mentést készítünk az adatairól · Támogatás - 24 x 7-es helpdesk támogatás és proaktív rendszerfigyelés · Internetkapcsolat - ADSL/SDSL/Bérvonal internetellátás és figyelés · Hardver - beszerezzük és karbantartjuk az asztali és irodai szervereit · Szoftver - auditáljuk és kezeljük az összes szoftverlicencét...
Belgium, Melle
Megoldásszolgáltató és IT-partner minden KKV és szervezet számára, amely technikai tudásra van szüksége okoskártya-alkalmazások terén, vagy a hálózati rendszerek tervezésében, telepítésében és biztonságában. A szolgáltatási kínálat magában foglalja az Alkalmazásmérnökséget (szoftverfejlesztés), Rendszerek és Biztonság (hálózatépítés), Alkalmazás Hostingot (Szoftver mint Szolgáltatás, tranzakciós szolgáltatások) és Szolgáltatás és Támogatás (helpdesk, telepítés és helyszíni bevezetés).
Németország, München
A NetworkD a világ vezető, független IT megoldásszolgáltatója a Desktop Rendszerkezelés, HelpDesk Kezelés és IT Folyamat Tanácsadás területén. A szolgáltatások és megoldások hangsúlya a következő területeken található: szoftver terjesztés, Help Desk kezelés, javító és biztonsági kezelés, eszközkezelés, változáskezelés, szerverkezelés és szolgáltatási szint kezelés.
Németország, Germering
ERP; Áruforgalom; CRM; Szoftverfejlesztés; Szoftvergyár; Megrendeléskezelés; Anyaggazdálkodás; Online bolt; Webáruház; Felhasználói HelpDesk; Call Center szoftver; Tanácsadás és megoldások; Windows; Marketing és értékesítési szoftver; Üzleti folyamatok optimalizálása; Pénzügyi és számviteli szoftver; Gyártási és termelésirányító szoftver; Nagy- és kiskereskedelmi szoftver; Könyvelés; Microsoft...
Németország, Langenhagen
Testreszabott IT megoldásokra specializálódott rendszerház, amely szolgáltatásokat kínál IT környezetek létrehozásához, mint például tanácsadás, konszolidáció, megvalósítás, megfigyelés és helpdesk. Hosting és DATEV támogatás.
Németország, Leipzig
...SAP szolgáltatási partner rendszerprojekt szolgáltatások tanácsadás - licencértékesítés - megvalósítás - képzés - támogatás SAP támogatás és helpdesk SAP Cloud / Non Cloud - megoldások - SAP tanácsadás...
Németország, Viereth-Trunstadt
Internet-szolgáltatások; Internet műholdon, Internet szolgáltatók; E-mail szolgáltatók; Internet telefonálás; VPN megoldások; Telefonszolgáltatások; Műholdas vételi rendszerek; Helpdesk, Call centerek; Webtárhely; Webdesign. A Schott Internetügynökség termékeivel, amelyek az internet köré és a műholdas adatátvitelre összpontosítanak, sikeresen megvetette a lábát a piacon, és nagyon jó hírnevet...
... megközelítése a "hívásközponthoz" nem egyoldalú kommunikáció, hanem egy olyan megoldás, amely kezeli a vállalat végfelhasználóival és üzleti partnereivel való interakciót. A VODATECH különböző helyszíneken működő hívásközpontjai, amelyek többhelyszínes struktúrára épülnek, úgy lettek tervezve, hogy a vállalati ügyfelek számára "üzemidőt, folytonosságot, biztonságot és rugalmasságot" biztosítsanak. Szoftver...
Egyesült Királyság, Leigh-On-Sea
Számítógépes támogatás és szolgáltatások, szoftver tanácsadás és ellátás...
Németország, Mainz
... karbantartása § IT szolgáltatás, IT biztonság, IT támogatás, helpdesk, szintű támogatás, behatolási teszt § Hálózat kiépítése, hálózat adminisztráció § Szoftver (telepítés, adatmentés, vírusvédelem, hibakeresés) § Hardver (PC, notebook, mobiltelefon, tablet javítása) § Riasztó- és videómegfigyelő rendszerek telepítése és beállítása...
Népszerű országok erre a keresőkifejezésre

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play