Úgy értette: all management software?
No results

Nincsenek találatok
"call management software"

Termékek részére "call management"
Bejövő hívások kezelésére szolgáló call center - Nosycom, az Ön partnere a bejövő hívások szolgáltatásainak kezelésében
A bejövő hívások kezelésének kiszervezéséhez ne habozzon igénybe venni a Nosycom szolgáltatásait. 22 éves tapasztalatával minden szükséges kvalitás re...
Kimenő Hívások Kezelése - Együttműködés egy Kimenő Hívás Szakértővel
A Médiphone Téléservices egy több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező call center, amely a hívások (bejövő és kimenő) kiszervezésére specializálódo...
Call center menedzsment - Tanácsadás
Semmi sem múlja felül a jó kapcsolatokat. Ez különösen igaz a vállalatok és ügyfeleik közötti kapcsolatokra.
Call Center Szolgáltatás - Magas Minőségű Call Center, valamint Chat és Email
Üdvözöljük a Benefit-Partnernél, megbízható partnerénél a kiváló ügyfélszolgálat terén. Fedezze fel testreszabott szolgáltatásainkat, a professzionáli...
Teletitkári Szolgáltatás - Ügyfélszolgálat - Reklamációkezelés - Back Office - Híváskezelés (Bejövő/Kimenő)
Optimalizálja adminisztratív tevékenységeit külső titkársági szolgáltatásunkkal. Madagaszkárról személyre szabott támogatást nyújtunk: e-mailek kezelé...
Bejövő Call Center - Megrendelési Forródrót
Bemenő call centerünkkel bővítjük ügyfélszolgálatát, helpdeskét, szolgáltató központját vagy rendelési vonalát.
Hívás költségviselője
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg? Az Euro Fides Call Col...
SOS - Sürgősségi Hívás Megoldás
Kritikus helyzetbe kerülő személyek esetén a segítségnek megbízhatóan és gyorsan meg kell érkeznie. Ennek biztosítása érdekében a Swissphone átfogó se...
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS TÁMOGATÁS - Bejövő és kimenő hívások
„Mindig ott lenni, mindig segíteni” SZOLGÁLTATÁS KLIENS ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Már mindannyian mondtuk vagy hallottuk a következő mondatot: „a termékük j...
B2B Hideghívás - Leadgenerálás, Új Ügyfelek Megszerzése, E-mail Kezelés, LinkedIn Kapcsolatfelvétel
Szakértelmünk a többcsatornás megkeresésben rejlik, amely magában foglalja a telefonos hideg megkeresést, az e-mail marketinget és a LinkedIn megkeres...
Fedezze fel az új üzleti lehetőségeket
Fedezze fel az új üzleti lehetőségeket...
DISK PAGER - kerek pager, 3 számjegy - Hordozható vevő ügyfelek és vendégek számára, a várakozási sorok kezelésére
Ideális a gyülekezések elkerülésére. Villogó kék LED Bip Vibráció Töltő akkumulátorral működő lítium elem. Töltés PT-C900 töltővel Fekete szín Átmérő...
Problémamegoldás a többnyelvű ügyfélélményben
Egyre globalizálódó világunkban a többnyelvű környezetben történő hatékony és gyors problémamegoldás képessége egyre inkább a kiváló ügyfélszolgálat s...
CHR Hívógombok
Adja meg a lehetőséget a pincéreinek, hogy hatékonyan válaszoljanak az ügyfelek kéréseire. Mert tény, hogy a pincéreknek nincsenek szemeik a fejük hát...
Call Center – Adatbevitel
Call Center – Adatbevitel...
Prediktív Tárcsázó
A Kavkom Prediktív Számláló szoftver, a Kavkom innovációjának terméke, lehetővé teszi a hívási kampányok optimalizálását. Az intelligens számlálás aut...
Kommunikációs Stratégia
A BDG Consulting GmbH-nál kiemelkedünk a kommunikációs stratégiák kidolgozásában, amelyek biztosítják, hogy terméke jól érthető legyen a német piacon.
Projektmenedzsment marketing intézkedésekhez a partnerhálózatban
Ha a projektje meghaladja a szolgáltatásainkat, nem hagyjuk magára. Kiterjedt partnerhálózatunk révén további ajánlatokat tudunk beszerezni, és az egé...
CRM - Ügyfélkapcsolat-kezelés
Legyen szó egyszerű műveletről vagy összetett CRM megoldásokról, a RDSL lehetőséget kínál az ügyfélkapcsolati tevékenységeinek kezelésére. Az ügyfélk...
Személyzeti menedzsment
Munkaadó márkázás és vállalati kultúra témáinak, valamint szervezeti fejlődésének fejlesztése...
Termékek részére "call software"
Kapcsolati Központ Call Center Rendszerek Szoftver a Számítógép-Telefon Integrációhoz (CTI) Telekommunikációs Szoftver
Összegyűjtött szakértelemmel és a szükséges erőforrásokkal rendelkezünk a modern kommunikációs rendszerek tanácsadásában és megvalósításában. Segítünk...
Időkövető szoftver
Megrendelés időnyilvántartás Minden munkafolyamatot egy megrendeléshez rendelni. Projekt időnyilvántartás Bármilyen megrendelésszám lehetővé teszi pro...
CRM - Ügyfélkapcsolat-kezelés
Legyen szó egyszerű műveletről vagy összetett CRM megoldásokról, a RDSL lehetőséget kínál az ügyfélkapcsolati tevékenységeinek kezelésére. Az ügyfélk...
Projektvezető
Az AUBERON TECHNOLOGIES projektmenedzsment szolgáltatása azért jött létre, hogy támogassa Önt összetett projektjei kezelésében és megvalósításában. Ta...
HTTP Debugger - HTTP API hívások hibakeresése egy backendhez és backendek között
A HTTP Debugger segítségével hibakereshet HTTP API hívásokat a háttérszolgáltatásokhoz és a háttérszolgáltatások között. Tiszta felhasználói felülete ...
Vállalati Telefonos Titkárság Kezelése - Kimenő Hívások Kezelésének Kihelyezése a Nosycom által
Sok vállalat számára a telefonos titkárság kezelése zavaró és idegölő feladat lehet. Ez azt jelenti, hogy a kimenő hívások gyakran kimaradnak vagy ros...
SOS - Sürgősségi Hívás Megoldás
Kritikus helyzetbe kerülő személyek esetén a segítségnek megbízhatóan és gyorsan meg kell érkeznie. Ennek biztosítása érdekében a Swissphone átfogó se...
Szinfónia Szoftver - IT és szoftver
A Symphony™ szoftver egy kliens/szerver alkalmazás, amelyet a MassLynx® adatgyűjtés indít el, és lehetővé teszi egy vagy több adatkezelési vagy feldol...
BR’i Terminálok - Azonosító vagy hívó kioszk
Hogyan osszuk el a bolt Drive telepítéseink befektetését 3 részre? Válasszunk RFID antennákat és címkéket az előre kifizetett megrendelésekhez. Telepí...
Webfejlesztés
Az Andersen nagyszerű lehetőség weboldalak készítésére. Széleskörű szolgáltatásokat kínálunk, az egyedi fejlesztéstől kezdve az e-kereskedelmi megoldá...
CHR Hívógombok
Adja meg a lehetőséget a pincéreinek, hogy hatékonyan válaszoljanak az ügyfelek kéréseire. Mert tény, hogy a pincéreknek nincsenek szemeik a fejük hát...
Nosycom: külső hívóközpont kimenő hívásokhoz - A Nosycom által garantált értékesítési szolgáltatásának optimalizálása
Mi egy kimenő hívásokat lebonyolító központ vagyunk, amely a legjobb minőséget kínálja. Kimenő hívás szolgáltatásokat hozunk létre és nyújtunk, hogy v...
Kimenő Telemarketing - Az Ön kiszervezett kimenő telemarketing kampánya egy megbízható szolgáltatónál
Call center szolgáltatásaink segítenek a vállalatoknak széles ügyfélbázisok elérésében és a márkaismertség növelésében. Kimenő telefonos kampányaink c...
Egyedi Szoftverfejlesztés - A vállalatok igényeihez igazított szoftverfejlesztés
A szoftverfejlesztés a vállalat növekedésének egyik alapvető aspektusa. Legyen szó egy KKV-ról, egy szervezetről vagy magánszemélyekről, akik szeretné...
Szoftverfejlesztés - Szakértői szolgáltató a szoftverfejlesztésben
A szoftverfejlesztés egy folyamatos folyamat, amely magában foglalja a fejlesztéseket, innovációkat és új ötleteket az informatikai területen. A folya...
Kimenő Hívások Kampány - Külső Kimenő Call Center Szakembernek
A Nosycom-nál, Madagaszkár vezető call centerében, kimenő hívásokat indítunk vállalatok vagy szervezetek számára, hogy népszerűsítsük termékeiket és s...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play