Olaszország, Bari
... életciklusának (fejlesztés, hanyatlás, érettség stb.) tanulmányozása / A célpiacok termékeinek és szolgáltatásainak népességi listája / A versenyképesség meghatározásához szükséges kulcsfontosságú tényezők definiálása / Ipari marketing szolgáltatások, eszközök és köztes termékek / Támogató tanácsadás a stratégiai újrapozicionáláshoz. MARKETING MIX: A differenciálás stratégiái és a marketing mix értékelése / Marketing stratégiák a turizmus, vendéglátás és szállodaipar számára / Stratégiai kampányok megvalósítása a közigazgatás és a terület számára.
Portfólió (9)
Belgium, Bruxelles
A Furet Industriel® egy francia nyelvű platform, amely ipari és kereskedelmi partnerek keresésére és összekapcsolására szolgál, különösen az afrikai vállalatok és szakemberek számára. A Furet Industriel® elkötelezett amellett, hogy a tagjaitól és látogatóitól kapott információkat kizárólag belső használatra, a weboldal kezelésére és statisztikai célokra használja fel. A hirdetések megtekintése s...
Portfólió (5)
Spanyolország, Paterna
...Az e-NQUEST csatornák közvetlen kombinációja jelentősen megsokszorozza alkalmazási lehetőségeiket a piackutatás, marketing, kereskedelem, logisztika és üzleti területeken...
Portfólió (4)
Egyesült Királyság, Rugby
...Mint a piaci belépési és marketing szolgáltatások vezető szolgáltatója az ipari automatizálás és logisztikai szektorokban, megértjük a piaci intelligencia fontosságát a sikeres stratégiák kidolgozásában. Piaci intelligencia szolgáltatásunk és jelentésírásunk értékes betekintést nyújt a célpiacába, lehetővé téve, hogy megalapozott döntéseket hozzon és előnyben maradjon a versenytársakkal szemben...
Portfólió (7)
Egyesült Királyság, Liverpool
...Az online vélemények és a hírnév kezelése a legnagyobb hatással van a fogyasztók döntéshozatalára. A kutatások kimutatták, hogy a fogyasztók 57%-a csak olyan vállalkozásokat választ, amelyeknek '4 vagy több' csillaguk van. Ha a céged véleményei pozitívak, az nagyszerű. ... de míg a negatív online vélemények elveszíthetik a potenciális jövőbeli vásárlókat, néha előnyödre is fordíthatók. A web-aviso segíthet neked, vagy teljes körű szolgáltatást nyújthat az online véleményeid és a hírneved kezelésében.
Portfólió (7)
Hollandia, Amsterdam
...hogy vizuális jelek és szóválasztás révén felmérjék az alkalmazottak saját érzéseit a céggel kapcsolatban. Ezt követően belső és külső kutatások zajlottak az életstílus és a kihasználható előnyök megismerésére. Eredmény Bár a megvalósítás még friss, a korai eredmények azt mutatják: • magasabb válaszadási arány a potenciális ügyfelek és jelöltek részéről a LinkedIn-en; • a márka ismertsége 62%-os Lvivben, Ukrajnában; • a népszerű márkavideót az első hónapban több mint 53 000 ember nézte meg. A teljes esettanulmány elolvasásához kérjük, látogasson el a Symphony Solutions weboldalára.
Portfólió (10)
Spanyolország, Vitoria
...A piackutatás a legokosabb befektetés ahhoz, hogy megismerd a piac valóságát és felfedezd az üzleti lehetőségeket. A kutatások terjedelme nagyon változatos lehet, és konkrét helyzetekre adnak választ. Új termék vagy szolgáltatás bevezetése. A versenytársak azonosítása a piacon és piaci részesedésük. Új piacokra való belépés. Egy termék iránti érdeklődés értékelése. Új piaci rések azonosítása. Az érdekelt felek tájékoztatása.
Portfólió (2)
Belgium, Bruxelles
...-tól kezdődően. A kutatás időtartama: néhány naptól a kvantitatív kutatások esetében, néhány hónapig a több megközelítést kombináló kutatások esetében. Árajánlat: 48 órán belül (azonnali költségvetési becslésért hívjon minket a +33 1 88 32 73 44 vagy a +32 2 347 45 86 telefonszámon).
Portfólió (4)
A GMM Consulting külföldi kereskedelem közvetítésével, magas szintű pénzügyi tranzakciókkal és tőkeemelési, befektetési pénzügyi tanácsadással foglalkozik. Ezen kívül rendelkezünk egy szakértői csapattal a közép- és nagyvállalatok számára, amely a vállalat gazdasági és pénzügyi menedzsmentjével foglalkozik. Fontos megjegyezni, hogy jogi tanácsadást és támogatást is nyújtunk. Több éve működünk, és...
Portfólió (1)
Franciaország, Paris
...-tól kezdődően. A kutatás időtartama: néhány naptól a kvantitatív kutatások esetében, néhány hónapig a több megközelítést kombináló kutatások esetében. Árajánlat: 48 órán belül (azonnali költségvetési becslésért hívjon minket a +33 1 88 32 73 44 vagy a +32 2 347 45 86 telefonszámon).
Portfólió (4)
Olaszország, Santa Maria Capua Vetere
...A Google Ads (korábban: AdWords) segítségével rövid idő alatt releváns forgalmat építhet ki. Mint tanúsított Google-partner ügynökség, ügyfeleinknek a szakértők biztonságát és tudását kínáljuk. Számunkra nagyon fontos a jó tanácsadás és a személyes beszélgetés Önnel. Csak akkor tudunk közösen egy optimális stratégiát kidolgozni, ha világosan ismerjük az Ön céljait. Így támogatjuk Önt az Ads-hirdetéseiben: - Tanácsadás, stratégia, célmeghatározás - Google Ads-fiókjának beállítása és kezelése - Kulcsszó-kutatások - Kampánytervezés és -beállítás - Kampányoptimalizálás - Remarketing kampányok...
Portfólió (3)
... kereskedelmi csapatok számára - Kutatások - Tartozások behajtása - Előfizetések és szerződések megújítása, ügyfélmegújítás - Minőségi jelentés - Fogyasztói ügyfélszolgálat - Ügyféltámogatás és segítségnyújtás - Weboldalak fordítása és lokalizálása. - Termékek és szolgáltatások telefonos értékesítése és új ügyfelek megszerzése A UBINAWEB a EUROPAGES képviselője és partnere Portugáliában és a Palop országokban. - Online jelenlét erősítése - B2B marketing - Többnyelvű webes marketing - Marketing támogatás vállalatok számára - Nemzetközi láthatóság az interneten.
Portfólió (4)
Franciaország, Paris
... - Innovatív megközelítés a piackutatásban: megszabadul a klasszikus kutatások torzításaitól (a társadalmi kívánatosság torzítása, amely arra ösztönzi a fogyasztókat, hogy egy értékesítő választ válasszanak, a kérdések homályosságának kockázata) és a fogyasztók spontán, valós idejű és öncenzúra nélküli kifejezésére épít a Google-on - Innovatív megközelítés a SEO-ban: mielőtt optimalizálná a vállalat ajánlatát, a Digital Evaluation felfedi a fogyasztói keresletet...
Olaszország, Bergamo
... marketingügynökségünk által kínált főbb szolgáltatások: A marketingterv tanulmányozása, megírása és megvalósítása a vállalatnál; Támogatás a webmarketing tevékenységekben; Támogatás a közösségi média marketing tevékenységekben, mind B2B, mind B2C; Támogatás a közvetlen marketing tevékenységekben, papíralapú küldeményekkel és telemarketinggel; Mobil marketing kampányok tervezése és létrehozása. A...
Franciaország, Bordeaux
Az EPSILON MARKETING egy piackutató, tanulmányozó és marketing tanácsadó intézet, amely Bordeaux-ban található. Az EPSILON MARKETING a fogyasztók körében végzett kutatások révén lehetővé teszi, hogy jobban megértsük a piac sajátosságait, így javítva a fejlődésünket. Az EPSILON MARKETING az ország egész területén dolgozik.
Franciaország, Chavenay
A SYRES a piackutatás és felmérések területére specializálódott. A SYRES egy 1997 óta működő, fogyasztói tesztekre specializálódott kutatóintézet, amely nagy tapasztalattal rendelkezik a fogyasztási termékek, különösen a kozmetikumok és higiéniai termékek terén. A SYRES szakértő a szenzoros elemzések és az egyedi kutatások terén.
Egyesült Királyság, London
A Vision One egy brit piackutató és elemző ügynökség, irodákkal Londonban, Birminghamben és Liverpoolban. Széleskörű kvalitatív és kvantitatív elemzéseket kínálunk, hogy segítsük a brit és nemzetközi vállalatokat termékeik és szolgáltatásaik fejlesztésében intelligens kutatások révén. Kérjük, ne habozzon kapcsolatba lépni velünk egy ingyenes és kötelezettségmentes árajánlatért, vagy írjon nekünk a mail@visionone.co.uk címre.
Portfólió (5)
Románia, Bucharest
...új termék tesztelése/bevezetése; piaci részesedés; piaci szegmentáció; vásárlói elégedettség; fogyasztói nyomon követés; márkakép / márkaérték; árképzési kutatás; térképezési értékek; lojalitás és megtartás; tudatmegosztás; rejtett vásárlás; reklámkutatás; értékesítési elemzés; B2B (üzlet az üzletnek) kutatás. E kutatások elvégzéséhez kombináljuk a kvalitatív módszereket (fókuszcsoportok...
Spanyolország, Guadalupe
... nyerj. Szolgáltatás a marketing offline és online tervének kidolgozásában, új piacok fejlesztése új vagy meglévő termékekkel, garantálva a jövedelmezőséget és az értékesítés növekedését. Ügyfélelégedettségi kutatások a vásárlói érzések mérésére.
Egyesült Királyság, London
... abban, hogy miként maximalizálhatja befektetései megtérülését. Szolgáltatásaink közé tartozik: versenytársak összehasonlítása, ügyféligények felmérése, téma pozicionálási tanulmány, kampánytervezés. Kutatás Világszínvonalú szakértelmet nyújtunk kvantitatív és kvalitatív kutatás terén. Segítünk az ügyfeleknek olyan kutatások megtervezésében, amelyek összhangban állnak marketing céljaikkal, majd...
... reklám- és marketingberuházásokat. Piackutatási és marketingtanácsadási szakértelmünkkel átfogó tapasztalattal rendelkezünk online és offline kutatások lebonyolításában reklámanyagok, reklámhatás és marketing témakörében. Technológiáink révén képesek vagyunk gyorsan és költséghatékonyan segíteni ügyfeleinket a konkrét elemzések iránti növekvő igényük kielégítésében. Hamburgi és New York-i társaságainkon, valamint az Egyesült Királyságban, Belgiumban, Svájcban és Délkelet-Ázsiában található képviseleteinken keresztül világszerte aktívan jelen vagyunk a piacon.
Spanyolország, San Vicente Del Raspeig
A Microresearch egy marketing- és piackutató cég, amely a kutatások és adatelemzések tervezésére összpontosít. Optimalizáljuk az Ön cégének adatait, hogy hatékonyabb célok felé irányulhasson. Elemzéseket végzünk az ajánlatról, az Ön és a versenytársak ajánlatáról, valamint a keresletről, hogy mit vásárolnak a vásárlók és miért. Üzleti ötletet keresünk az Ön helyére, vagy helyet az Ön üzleti...
Spanyolország, Barcelona
... kutatások személyesen és online, márkák pozicionálása, insightok felfedezése, új fejlesztésekhez és innovációhoz szükséges fehér foltok meghatározása, új termékek koncepciótesztelése, niche termékek. Kutatások a gyógyszeripari OTC szektor számára. Fogyasztói és szakmai csoportok, titkos vásárlók az értékesítési csatornában, szakmai interjúk, kísért vásárlások. Termékek és márkák pozicionálása, új...
Spanyolország, Madrid
Médiumok, Audiovizuális megoldások biztosítása, Reklám kreativitás, Alkalmazásfejlesztés, Audiovizuális produkció, Prémium üzenetküldés, Piackutatás, Véleménykutatás, Testreszabott fejlesztések, Webalkalmazások, Mobilalkalmazások, Vállalati kommunikáció, Digitális szolgáltatások, Mobil marketing, Közösségi média, Politikai elemzés, Kvalitatív kutatások, Kvantitatív kutatások, Interaktív versenyek...
Franciaország, Nantes
A Gide 1995 óta támogatja a marketing, társadalmi és véleménykutatások szakembereit, hogy csúcstechnológiás megoldásokat kínáljon számukra: - Többmodalitású és többcsatornás online felmérések létrehozása - Statisztikai elemzés, adatfeldolgozás - Eredmények vizualizálására szolgáló irányítópultok A Gide testreszabott megoldásokat kínál, és ügyfeleit a kutatások teljes gyártási folyamatában...
Franciaország, Chartres
...&White a következőket kínálja: stratégiai fejlesztés, márkastratégia, marketingkommunikációs stratégia, kvalitatív és kvantitatív kutatások, célcsoportok szegmentálása, operatív marketingstratégia, közvetlen marketing, kapcsolati marketing. Támogatja Önt identitása kiválasztásában; a márkanevének és logójának megalkotásában. A Green&White emellett eseményeket is tervez, valósít meg és koordinál "kulcsrakész" megoldásokkal.
Belgium, Angleur
... ezeket a feladatokat az alábbi szolgáltatások biztosításával végzi: tudatosság növelése (információs ülések, testreszabott PI képzések, részvétel gazdasági és technológiai eseményeken, PI diagnózis (a KKV szellemi tulajdon helyzetének és igényeinek értékelése, a szellemi tulajdon struktúrájának segítése a vállalatban), tanácsadói segítség (szabadalmakra irányuló korábbi kutatások, szabadalmakra irányuló technológiai figyelés, technológiai panorámák készítése).
... ANALÍZIS: fejlett és sokoldalú szoftvereket használunk, amelyek alkalmazása lehetővé teszi egyszerű és különösen összetett elemzések elvégzését. MINŐSÉGI KUTATÁSOK: • Fókuszcsoportok • Mélyinterjúk • Félig strukturált személyes interjúk • Márka- és termékimage és koncepció • Márkaismertség • Asztali elemzés • Etnográfiai kutatások • Rejtett vásárlás. MENNYISÉGI KUTATÁSOK: • Piackutatások • Véleménykutatások • Exit pollok és választási előrejelzések • Vásárlói elégedettség • Vásárlói lojalitás • Média kutatások (TV - Rádió - Mozi). EGYÉB MÓDSZEREK: Rejtett vásárlás, Geomarketing elemzés.

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play