Németország, Westerstede
A Lagertechnik Müller & Partner GmbH-t 1992-ben alapította Ulrich Müller és Theodor Meyer ügyvezető társaság. Ez egy középvállalkozás, körülbelül 6 állandó és 5 szabad alkalmazottal, amely a személyvédelmi rendszerek fejlesztésére, gyártására és értékesítésére specializálódott. A filozófiánk A minőség, a rugalmasság és a kiváló szolgáltatás a legfontosabb céljaink. Innováció és ügyfélközeliség...
Portfólió (6)
Németország, Altenstadt
...Call-Center szolgáltatások az IT ipar és szoftver szolgáltatók számára. Professzionális, barátságos munkatársaink modern szoftver- és hardvereszközökkel kezelik bejövő hívásait, az Ön igényei szerint. Rugalmasan dönthet arról, hogy mikor és milyen mértékben szeretné igénybe venni telefonos szolgáltatásunkat. Legyen szó csúcsidőszakokról, külső találkozókról, üres irodáról vagy akár éjjel-nappal. Egyszerűen csak a hívásirányítás be- és kikapcsolásával. További értesítésre nincs szükség.
Portfólió (16)
Németország, Neuss
SNcom GmbH - Az Ön ITK Rendszerház Mi, az SNcom GmbH, székhellyel Neussban, fiókkal Ahlenben (Westf.) és Mannheimben, valamint a hamburgi SNcom Hanse GmbH leányvállalatunkkal és további társult partnerségekkel, egy gyártófüggetlen ITK rendszerház vagyunk. Az ITK rendszerház SNcom 2001-ben alakult Kaarstban, Düsseldorf közelében. A megalakulás óta folyamatosan növekedtünk, és állandóan a új techno...
Portfólió (5)
Németország, Nieder-Olm
Mi vagyunk az Ön megbízható értékesítési partnere az értékesítési tanácsadás és a B2B értékesítési tevékenységek kiszervezése terén. Fő célunk, hogy támogassuk vállalkozását a növekedésben és hosszú távú partnerként működjünk együtt. Startup mentalitással friss és innovatív ötleteket hozunk a potenciális ügyfelek megszerzésére, amelyek tartósan növelik értékesítési sikerét. Megértjük azokat a kih...
Portfólió (2)
Németország, Bocholt
A diszkrét és intelligens kommunikáció egyre nagyobb jelentőséggel bír. Mint elkötelezett szolgáltató, aki évtizedes, különböző iparágakban szerzett egyedi tudással rendelkezik, segítünk ügyfeleinknek egy kommunikációs kultúra kialakításában. Tanácsadással. Elemzésekkel. Workshopokkal. Coachinggal. Projektmenedzsmenttel. Minden témában, ami az ügyfélszolgálat, értékesítés és telefonálás területéh...
Portfólió (3)
Németország, Hamburg
✍ Adatgyűjtés ✇ Szkennelési szolgáltatás ➥ Dokumentumarchiválás ✉ Levélüzlet @ e-Lettershop ✆ Callcenter 50 éve (1969) kínálunk professzionális dokumentumkezelési (DMS) és CRM - kiszervezési szolgáltatásokat, valamint szoftvereket a megbízóink ügyfeleivel való kommunikációhoz. Adatgyűjtés és adatkarbantartás: automatikus és manuális adatgyűjtés (A-tól válaszlapig, R-től számláig, Z-ig újságcikki...
Portfólió (5)
...A call centerünk munkatársai szakmai szempontból felkészültek erre a kihívásokkal teli feladatra. Nagy empátiával rendelkeznek, de megvan bennük a szükséges kitartás és érvényesítési erő is, amelyek elengedhetetlenek a követelésbehajtási folyamat sikeres lezárásához. Gyors fizetési megállapodások, közjegyzői adósságlevelek, félreértések tisztázása és kifogások elhárítása a legjobban személyes...
Portfólió (8)
...POLY Blackwire C5220. Terméktípus: Fejhallgató. Átviteli technológia: Vezetékes. Ajánlott használat: Iroda/Call center. Fejhallgató frekvencia: 20 - 20000 Hz. Termék színe: Fekete, Piros A Blackwire 5200 sorozat tökéletesen illeszkedik a munkanapjához. Felhasználóbarát, és USB valamint 3,5 mm-es csatlakozó révén különböző eszközökkel használható. Ergonomikus kialakításának köszönhetően egész nap, még hosszú beszélgetések során is kényelmesen viselhető. A Blackwire 5200 sorozat egyszerű csatlakozást és problémamentes munkavégzést kínál.
Portfólió (9)
...Felújított Gyártói szám: L30250-F600-C247 HFA V3 Firmware Az Unify OpenStage 40 különböző munkahelyi környezetekhez alkalmazkodik, így ideális megoldás irodai környezetekhez, megosztott munkahelyet használó munkatársakhoz, csapatokhoz vagy call center munkatársakhoz. Kijelző Dönthető grafikus kijelző, hat soros monokróm, háttérvilágítással Optikai hívásjelzés Gombok Hívásgomb 8 fix funkciógomb...
Portfólió (28)
Kiválasztott 20 fős szakértői csapatunk szakértelmet és tudást kínál a kommunikációs technológia, a biztonsági koncepciók és a biztonságtechnika területén.
Portfólió (11)
Németország, Grebenhain
...Telemarketing: A sikeres első kapcsolatfelvétel telefonon az egyik legnehezebb feladat a B2B szektorban. Ugyanakkor a telefon továbbra is az egyik leghatékonyabb eszköz a célzott új ügyfelek megszerzésére, legyen szó időpont egyeztetésről vagy telesales-ről. Telemarketing: a telefon a mi eszközünk! A telemarketing azt jelenti, hogy áttörjük a gátlásokat, kapcsolatokat teremtünk és bevételt generálunk! Világosan és célzottan, a döntéshozók nyelvén kommunikálunk, anélkül, hogy call center hangulatot teremtenénk.
Portfólió (5)
...Akusztikusan hatékony burkolatok nyomtatók, kávéfőzők, pénzszámláló gépek vagy call center munkaterületek számára. Az AGORAbox a kávéfőzők, nyomtatók, call center asztalok vagy pénzszámláló gépek burkolására szolgál, így közvetlenül a zajforrásnál lép fel. Minden megadott méret, magasság vagy vastagság esetén köztes méreteket és a helyzethez igazított egyedi megoldásokat is gyártunk.
Portfólió (10)
Németország, Recklinghausen
Recklinghausen-i telephelyünkön, NRW, 365 napon keresztül, 7 napon át, napi 24 órában (24/7) biztosítjuk call center szolgáltatásainkat.
Portfólió (5)
Németország, Hamburg
Németország, Berlin
Szolgáltatás-a-tökéletességben A Doppelpack Handels GmbH a gasztronómia, szállodaipar, catering, éttermek és kiskereskedelem egyik legnagyobb választékát kínálja. Mindez már 1991 óta. Ehhez tartozik egy folyamatosan frissülő választék, a helyszíni egyedi tanácsadás képzett külső munkatársaink és call center ügynökeink szakszerű tanácsadásával. Ahhoz, hogy Önnek a szolgáltatást a...
Portfólió (7)
Németország, Besigheim
... különös figyelmet fordítanak a jó szolgáltatásra. A Durst számára, mint a minőségi termékek szállítója, a vásárlás előtti és utáni szakszerű, személyes ügyféltámogatás kiemelt fontosságú. Bármikor, egy névtelen call-center helyett, személyes kapcsolattartóként állunk a vásárlók rendelkezésére. Szakmai tudással és tapasztalattal válaszolunk a megkeresésekre és feladatokra, partnerségi és célorientált módon.
Portfólió (9)
Egy barátságos, teljesítményorientált és tulajdonosi vezetésű vállalat vagyunk a Bremen repülőtér közelében. Célunk, hogy a cégeknek a call center használatát igénylő projektekben a lehető legjobb támogatást nyújtsuk. A döntést, hogy belső (az ügyfél telephelyén) vagy külső (a mi helyiségeinkben) használatot választanak, már az elejétől fogva megkönnyítjük Önnek. Az általunk nyújtott előnyöket...
Németország, Pirmasens
... karbantartás és a szolgáltatás terén – mindez saját kezünkben. A pontosan illeszkedő és magas rendelkezésre állású intralogisztikai rendszerek csak egy sor összehangolt szolgáltatással valósíthatók meg. Annál jobb, ha ezek – mint a psb esetében – ugyanattól a forrástól származnak, mint a berendezéstechnika. Mert csak ezek a szolgáltatások teszik lehetővé a fenntartható intralogisztikai megoldást. Itt vagyunk Önért: interfész nélkül és call center nélkül.
Portfólió (17)
Németország, Sassenberg
... dolgozó logisztikai hősök tapasztalattal - Hőmérséklet és páratartalom figyelése érzékeny termékek esetén - Modern csarnok a Füchtorfi helyszínen - Nem call center, hanem közvetlen hozzáférés az árukhoz és az Ön kívánságainak teljesítése - Folyamatainkat az Ön igényeihez igazítjuk, nem fordítva - Egyszerű és vonzó árképzési rendszer a tervezhető kalkulációhoz - Raktárdíj a tárolási hely alapján, nem CBM...
Németország, Weinheim
... ügyfélkezelést nagyon személyesen vesszük. Bár technikai szemünket mindig a jövő felé irányítjuk – itt szívesen maradunk "old school": a telefonos várakozási idő és a call center robotok számunkra idegen fogalmak. Ön mindig személyesen beszél egy kompetens tanácsadóval.
Portfólió (10)
triveo | A telemarketing területén több mint 50 munkatárssal a triveo az egyik vezető telemarketing ügynökség, amely átfogó érdeklődő- és ügyfélkezelést kínál a B2B üzleti környezetben. 2002 óta a triveo telemarketing szolgáltatásaival támogatja a középvállalatokat a komplex termékek és magyarázatra szoruló szolgáltatások telefonos értékesítésében. Az Ön Call Center és prémium partnere az...
Németország, Wildau
...sense.AI.tion szoftvermegoldásokat fejleszt és alakít át, függetlenül azok méretétől. Szükség esetén ezeket kiegészíthetjük mesterséges intelligencia elemekkel és/vagy beszédanalízissel. A más vállalatok számára történő szoftverfejlesztés mellett a sense.AI.tion saját B2B termékeket kínál, amelyek támogatják például az emberi erőforrások és a call center területein. Több mint két évtizedes...
Portfólió (3)
Németország, Tetlow
... megszerzéséről vagy modern telemarketing megoldásokról. Minden egy kézből, az Ön kommunikációs szakértőjétől Mint sokoldalú partner a call center és chat kommunikáció terén, széleskörű szolgáltatási palettát kínálunk Önnek. Széleskörű ajánlatunk minden méretű és ágazatú vállalat számára elérhető, akik professzionálisan és hatékonyan szeretnék kialakítani üzleti kommunikációjukat. Az új ügyfelek...
A Möller GmbH cég 20 éve foglalkozik a headsetek, call center, távközlési rendszerek és IT témáival. Nagyvállalatokat és kis- illetve középvállalkozásokat szolgálunk ki. A headset szakértelem mellett egy másik pillér az estos UC szerver megoldásaink.
Egyéb termékek
Jabra PRO 9470
Jabra PRO 9470
Portfólió (1)
Németország, Berlin
Mi egy berlini székhelyű call center és chat kommunikációs szolgáltató vagyunk. 2014 óta vagyunk a piacon, és nagyon aktívan jelen vagyunk az iparágunkban. A legújabb technológiákkal és fejlett módszertannal dolgozunk, hogy megkönnyítsük ügyfeleink számára a munkát a mai üzleti világban.
Németország, Passau
... egy beszállítótól, amely közvetlenül az ügyfeléhez vagy egy építkezésre kell, hogy menjen? Ebben az esetben is mi vagyunk a megfelelő kapcsolat! Küldeményei nálunk biztonságban vannak. Strukturált folyamataik révén mindig tudjuk, hol tartózkodik a küldeménye. Kínálunk: - Személyes kapcsolattartók, nem névtelen call center - Ügyfélszolgálat a megrendelés után is - Egyedi szállítási megoldások. Nem...
...-érték arányú biztosítási szerződéseket köti meg a megfelelő igények alapján. Ezen kívül a Brandl cég átvállalja az ügynöki behajtást, és a biztosítók számlázását egyetlen számlába összesíti a kezelt vállalat számára. Aktív és személyre szabott ügyfélszolgálat, nem pedig call-center várakozási idő.
Németország, Mittelbiberach
A Saupe Telemarketing cég a következő területekre specializálódott: párbeszédmarketing, telemarketing, B2B call center szolgáltatások (bejövő és kimenő szolgáltatások), tanácsadás és akvizíció. Call centerünk különleges teljesítménye a hatékony leadgenerálásban, valamint a meglévő ügyfélkapcsolatok újbóli aktiválásában és optimalizálásában rejlik. Kompetenciacsapatunk napi munkájára különböző gazdasági vállalkozások mellett számos egyetem, főiskola és szövetség is támaszkodik.
... ökológiai fenntarthatóságot biztosítanak. Nálunk szakszerű kapcsolattartók várják Önt. Nem bújunk el az ügyfeleink elől egy névtelen call center mögött. Minden, ami a csomagolásokról, csomagolóanyagokról és munkavédelemről, valamint telepítési igényekről szól.
Németország, Nürnberg
... titkárság és call center - gyorsan - professzionálisan - szuper kedvező áron. Személyes hívásfogadás telefonos titkársággal - országosan és szuper olcsón: call center, virtuális iroda, titkársági szolgáltatás, telefonos szolgáltatás a TELEFONHELDEN-nel, nincs probléma a virtuális titkárnőkkel és a szakképzett titkársági szolgáltatásokkal!

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play