... országban is forgalmazásra kerül, és az egyik vezető márka a prémium energiaitalok szegmensében a nemzetközi fogyasztók körében.
Csatlakozzon nemzetközi sikeres kizárólagos ügynökeink hálózatához. Szorosan együttműködünk kizárólagos nemzetközi ügynökeinkkel, hogy értéket adjunk helyi vállalkozásaikhoz. Kizárólagos ügynökeinket egy dedikált országmenedzser támogatja, akinek feladata, hogy segítsen a kizárólagos ügynököknek a helyi piacokon való terjeszkedésben. Erős piaci tervvel és prémium marketinganyagokkal, valamint különleges promóciós 4X4 járművekkel lesz ellátva.
...sörfőzdék, ingatlanok, szoftverek, bankok, szállodák, kozmetikumok stb. A projekteket a tulajdonos által vezetett ügynökségünk mindig egy kézből valósítja meg. Különleges szolgáltatásokhoz erős és hatékony hálózattal rendelkezünk. Célunk a hosszú távú és szoros együttműködés ügyfeleinkkel egy erős és sikeres vállalati kultúra kialakítása érdekében. Hívjon minket - örömmel várjuk az új kreatív kihívásokat!
... eurótól kapható. 2- Lue by Jean Seo: A fiatalabb testvérmárka, amely a 16-24 éves Gen-Z-esekre összpontosít. Ez a márka a közönséges tinédzser problémákkal foglalkozik, mint például a pattanások és az olajos bőr. A forgalma meghaladja az 520 ezer eurót, ez a vonal 10 eurótól kapható, és elérhető a Douglas.de, Verishop.com és Costco oldalakon. Mindkét márka célzott bőrproblémákat kezel a specifikus...
... képviseli, akik meg akarják hódítani a világot. Az INYATI életstílus-márka célja, hogy a legújabb divattrendeket hordható kiegészítőkké alakítsa, és a megfelelő stílusokat kínálja minden alkalomra. Néha menő és éles, néha játékos, de ugyanakkor elegáns és csinos. Az INYATI megadja neked azt az egyedi megjelenést, amire vártál. #iaminyati - ÉN VAGYOK erős, boldog, büszke, őrült, bátor, kíváncsi...
Történeti kivonatok:
2015
A Kliklok-Woodman Corp. felvásárlása, amelynek székhelye Decaturban, Georgiában, az Egyesült Államokban található, valamint a Kliklok International Ltd., amelynek székhelye Bristolban, az Egyesült Királyságban van. Ezzel a lépéssel két erősmárka válik a Bosch Packaging Technology család részévé: míg a Kliklok világszerte ismert úttörője a kartonozási megoldásoknak az...
...300 évvel ezelőtt Johann Nicolaus Homberg (1719-1782), a barokk és a rokokó határán, felismerte a természetes kő fontosságát korának nagy pompás épületeihez. Azóta, immár 9 generáción keresztül, a Homberg család mestere a szakmájának a természetes kőiparban. A folyamatos globalizáció és a mind jobban összekapcsolódó "kővilág" hatására a Homberg család újra megalakult. Így jött létre a BILLIONSTONES GmbH, amely a német természetes kőszakértelem nemzetközi arculataként egyesíti a Homberg család értékeit, tapasztalatait és tudását egy új, erősmárka alatt.
...BARBA+BRADA: Természetes Szakállápolás a Modern Férfiak Számára
Mi vagyunk az első portugál márka, amely kizárólag a szakállápolásra specializálódott. Néhányan "a Szakáll startupnak" hívnak minket. Nemcsak a legmagasabb minőségű termékeket állítjuk elő és biztosítjuk, hanem arra is összpontosítunk, hogy a férfiaknak eszközöket adjunk a stílusuk fejlesztéséhez. Erős e-kereskedelmi komponenssel...
Tanácsadás
Egy összhangban lévő megjelenés és egy erősmárka döntő piaci előnyöket teremt. A Blaukontor ügynökség tanácsot ad és támogatja ügyfeleit abban, hogy a kompetenciáikat, szolgáltatásaikat és termékeiket vizuálisan a megfelelő fényben tüntessék fel — egyénileg, hitelesen és lenyűgözően.
Koncepció
Akár nyomtatott, akár digitális: A Blaukontor ügynökség nemcsak jó ötletekkel rendelkezik...
A sapkák egy olyan elem, amely kiegészíti a ruházkodásunkat, emellett nyáron védelmet nyújtanak a erős napsütés ellen, télen pedig melegen tartják a fejünket. Különböző színekben és formákban találhatók, sok márka készít minőségi sapkákat, és a jelenlegi divat részévé válhatnak.
Mint kreatív ügynökség, a Saidi ’sign hirdetést, webdesign-t, vállalati arculatot, márkatervezést és online marketinget kínál Göppingen, Ulm, Stuttgart, Reutlingen és Esslingen közelében, különösen kis- és középvállalkozások számára, akik új impulzusokat keresnek. A Saidi ’sign tervezője által készített professzionális vállalati arculat segít egy koncepcionálisan és vizuálisan erősmárka továbbfejlesztésében vagy létrehozásában. Ideális B2B területen működő KKV-k, szolgáltatók, önkormányzatok és kézművesek számára.
UltraMedia: Az Ön disztribútora az innovatív szórakoztató elektronikai termékeknek
Mint a svájci Roadstar márka exkluzív disztribútora Németországban, valamint saját márkánk, a Reflexion képviselője, már több mint 20 éve tevékenykedünk a szórakoztató technológia területén, és termékportfóliónkkal sokoldalú és erős márkákat kínálunk Önnek.
Márkáink
A Reflexion erős LCD termékkínálatával, DVD...