Litvánia, Klaipeda
... specializálódott, és az alábbi szolgáltatásokat kínálja: Csővezeték szerelés és hegesztés· Csővezeték szerelés· HVAC / VVS· Hegesztés (111, 136, 141)· Különböző berendezések telepítése· Műszaki mérnöki szolgáltatások (Auto Cad, Auto Desk Inventor, Wall basic) Szigetelés, bevonat és külső· Műszaki, hő-, tűz-, akusztikai, permetezett szigetelés· Burkolás és bádogos munkák· Felületkezelés és ipari...
... bejövő szolgáltatások sikeresen bővíthetők upselling és cross-selling révén. Megrendelésfelvétel, reklamációs hotline, információs hotline, ügyeleti szolgáltatás, help desk / 1. szintű támogatás, titkársági szolgáltatás Cégcímek: Egy aktuális adatbázis, amely a megcélzott célcsoport cégeinek címeiből áll, iparágak, cégméretek vagy régiók szerint szelektálva, a sikeres marketingkampány alapját...
Portugália, Leça Da Palmeira, Matosinhos
... menedzsment módszerekkel rendelkeznek. Minden vállalat szervezete egyedi sajátosságokkal bír. Ezen valóság tudatában globális megoldásokat fejlesztettünk ki, figyelembe véve az Ön üzleti igényeit. Vertikális megoldások: - Cipő - Terjesztés - Ipar - Kiskereskedelem - Szolgáltatások - Textil - Ruházat Szoftver és Szolgáltatások: - ERP - Integrált Boltkezelés – BackOffice és POS - Mobilitási megoldások önértékesítéshez, előértékesítéshez és kapcsolódó katalógusokhoz - Termelés ellenőrzése és monitorozása - Humánerőforrás menedzsment szoftver - Műszaki támogatás és Help Desk - Rendszermérnökség...
Portfólió (10)
Svájc, Baar
... mennyisége szerint gyártunk. Ezért Ön is profitálhat kedvező árainkból. Csak előre meghatározott példányszámokat és grammaturákat rendelhet. A formagyártás miatt eltérő példányszámok sajnos nem lehetségesek. Szállítás: Minden nyomdai terméket a Svájci Postával küldünk. (A-Priority) vagy 30 kg-tól a Svájci Posta darabáru szállításával. Kérésre és felár ellenében expressz szállítás is elérhető Express Mond formájában. Kérjük, érdeklődjön Help Desk-ünknél az expressz szállítási feltételekről.
Franciaország, Tarbes
... javítására, akár egy dinamikus íróasztalra és munkaterületre, akár állítható tárgyalóasztalokra vágyik, a Happy Desk az Ön számára készült! Két elektromos motorjának köszönhetően az íróasztal magasságát néhány másodperc alatt beállíthatja, és megjegyezheti a legjobban megfelelő pozíciókat. Testreszabható, a Happy Desk dizájnja alkalmazkodik Önhöz: konfigurálónk segítségével Ön választhatja meg a lapok méreteit, a lap színét és a lábak színét, hogy testre szabja íróasztalát. Csatlakozzon a Happy tesztelők közösségéhez, akik megértették, hogy a jólét egy megfelelően kialakított munkahelyen múlik!
Németország, Köln
Mi, az SPL-Technik GmbH, egy Kölnben található gyártó vagyunk, amely néhány tucat nano-játékot kínál, mint például helikopterek, autók, mikro-robotok stb. Ezen kívül a HEXBUG és DESK PETS márkájú játékok forgalmazói is vagyunk. Mindig a jövőre és az innovációra összpontosítva, tavaly óta iPod, iPad, iPhone vagy Android által vezérelhető high-tech játékokat gyártunk.
Belgium, Bruxelles
Fő tevékenységünk, hogy segítséget nyújtsunk a vállalatoknak minden olyan kérdésben, amely az áfához kapcsolódik, mind hazai, mind nemzetközi szinten. Szolgáltatásaink közé tartozik többek között: áfa tanácsadás, segítségnyújtás adóellenőrzések során, záró áfa audit, a belga vállalatok áfa kötelezettségeinek kezelése Európában, külföldi (európai és nem európai) vállalatok adóügyi képviselete, áfa ...
Franciaország, Le Mesnil Amelot
...24/7 elérhető Control Tower-ünk fogadja a megkereséseit, és irányítja Önt szakértő csapatainkhoz: nemzetközi szállítás, AOG desk, logisztika és tárolás Franciaország-szerte, vámügyintézés és ügyféltámogatás, repülőgép-kereskedelem, ipari csomagolás és veszélyes anyagok (minden osztály). Gondoskodunk a jogszabályok betartásáról, és rendelkezünk minden szükséges engedéllyel, amely lehetővé teszi számunkra, hogy támogassuk Önt a felsorolt szolgáltatások egyikében. (24/7) - AOG vonal +33 978 377 264...
Spanyolország, Santiago De Compostela
Spanyol szolgáltató cég az ICT szektorban 2002 óta, amely a következőket kínálja: - Informatikai tanácsadási szolgáltatások - Szoftverfejlesztés és integráció - Technológiai kiszervezés Jelentős jelenlét a közigazgatásban. (e-Közigazgatás, e-Kormányzás, e-Egészségügy, Help Desk, Kontakt Központok,...) Jelenleg 7 irodával rendelkezünk. A központi székhely Santiago de Compostelában található...
Franciaország, Aix En Provence
A PYTHEAS világszerte kínál ügyfeleinek készletkezelő, flottakezelő és help desk szoftvereket. A PYTHEAS Service Desk szoftverünk moduláris, és alapértelmezés szerint tartalmazza az összes ITIL folyamatot, mint például a készletkezelés, a flottakezelés, az incidenskezelés, a kérelemkezelés, a szolgáltatáskatalógus kezelése, a problémakezelés, a konfigurációkezelés (CMDB) stb. Ez egy egyszerű...
Kezelje a számítógép kábeleit az íróasztalán kábelvezetőkkel és tálcákkal otthon vagy a munkahelyén. Rendeljen ma különösen tervezett fém vagy alumínium kábelvezetőket és tálcákat.
Spanyolország, Gijón/Xixón
Számítástechnikai szervizszolgáltatással foglalkozó vállalat, IT szolgáltatásokkal, elsősorban számítógépes rendszerek, hálózatok és kommunikációk megelőző karbantartásával, szervervirtualizációval, számítógépes rendszerek monitorozásával és leltározásával, informatikai biztonsággal, tanácsadással mind a mikroinformatika, mind az infrastruktúra kezelés terén, help-desk szolgáltatással és távoli...
Spanyolország, Gijón
Az Espiral MS egy spanyol szoftvergyártó cég. Kétféle szoftvert gyárt: 1) ProactivaNET®, ITSM szoftver, amely egy átfogó eszköz az IT szolgáltatások kezelésében. A ProactivaNET® Inventár és CMDB lehetővé teszi, hogy automatikusan kezelje hálózatát, folyamatosan frissített leltárt generálva, amely segít megismerni informatikai parkja állapotát. A ProactivaNET® Service Desk megkönnyíti a incidensek...
Egyesült Királyság, Sileby
... magában foglalja a kormányzati osztályokat, az utazási és szabadidős szektort, a pénzügyi és egészségügyi szervezeteket, valamint a kiskereskedelmi, gyártási és szolgáltatási szektorban működő vállalatokat. Széleskörű megoldásokat kínálunk különböző műveletekhez, beleértve a call centereket, a help desk-et, a kontakt központokat és a sürgősségi szolgáltatásokat. Tapasztalatunk különleges megértést ad a hívásrögzítési és telefonos igényeivel kapcsolatban, ez a megértés lehetővé teszi számunkra, hogy felismerjük az Ön követelményeit és túlszárnyaljuk az elvárásait.
Portfólió (1)
Lengyelország, Warszawa
...Teljes körű felszerelés reklámügynökségek és nyomdák számára. Technikai támogatás, help desk infovonal. Új jelölési módszerek. A Viscar a lengyel piacon az innovációk vezetője, új hőtranszfer technológiákat vezetünk be a hazai piacra, és a legmagasabb világminőségű nyomtatási berendezéseket forgalmazzuk. Kínálatunkat öntapadós fóliák, plotter fóliák és reklámkészítő kiegészítők, valamint vegyszerek egészítik ki. Termékeket forgalmazunk az alábbi cégektől: Avery, Hexis, Forever, Stahls, Chromatec, Shockline, Oki, Mimaki, Summa.
Írország, Galway
... frusztrációját, és hozza ki a legtöbbet parkolójából könnyen használható parkolóalkalmazásunkkal. Nézze meg néhány történetünket a Sunday Business Post, az Irish Times és a Think Business oldalain, amelyek nemrégiben interjút készítettek Michael Furey vezérigazgatóval. Ezenkívül most már használhatja felhőalapú megoldásunkat, hogy munkatársai egész nap íróasztalokat foglalhassanak, biztosítva ezzel a biztonságos munkavégzést a Covid-19 járvány idején. Segítsen alkalmazottainak a társadalmi távolságtartás fenntartásában új Ronspot Desk Manager alkalmazásunkkal.
Belgium, Liege
... költségvetését. Nincs több meglepetés... Nincs több "ez nem volt tervben"... A Call Desk vállalja a környezete felelősségét, és egy felelősséget vállalni kell. Mert egy olyan formula, amelyben minden szolgáltatás benne van, a legjobb garancia a minőségre. Valójában a Call Desk vállalja a megelőző karbantartást, valamint minden technikai problémát, amely az Ön infrastruktúrájában felmerül. Gyorsan meg fogja érteni, hogy a Call Desk-nek is érdeke, hogy az informatikája "mint egy svájci óra" működjön... És hogy ez az érdek az Ön érdeke is!
Egyesült Királyság, London
A Backbone 1998-ban kezdte meg tevékenységét azzal a céllal, hogy kisvállalatok számára menedzselt IT szolgáltatásokat nyújtson számítógépes hálózataikhoz. A Backbone virtuális IT igazgatóként működik, és nemcsak help desk szolgáltatást és terepi mérnökök csapatát biztosít, hanem szorosan együttműködik ügyfeleink vezetésével, hogy tanácsot adjon nekik arról, hogyan tudják a rendszereket úgy...
Egyesült Királyság, Derry City
... Küldetésnyilatkozatunk – Build IT Better – Build IT Faster – Build IT Cheaper IT Tanácsadók • IT Stratégia és Tervezés • Kiberbiztonság és Kockázatkezelés • Felhő Migráció és Menedzsment • IT Infrastruktúra Fejlesztés és Támogatás IT Alvállalkozók • Helyszíni és Távmunka Alvállalkozók • IT és Telepítési Alvállalkozók • Szoftverfejlesztők • Help Desk és Műszaki Támogatás Szoftverfejlesztési...
...adatmentés, átfogó IT outsourcing támogatás. Szolgáltatásaink közé tartozik továbbá az informatikai tanácsadás és a cégek számára nyújtott folyamatos informatikai támogatás távoli segítségnyújtás formájában. Biztosítjuk az informatikai infrastruktúra megfelelő működését, figyelemmel kísérjük és reagálunk minden anomáliára. Naponta számos informatikai problémát oldunk meg help desk szolgáltatásunkon...
Monaco, Monaco
... desk * Testreszabott képzés * E-learning kommunikáció Az Altissima Group egyúttal egy azonnal elérhető, átfogó képzési katalógust is kínál az Altissima Learning-en (az Altissima Group képzési platformja) vagy bármely más LMS platformon. Ezek a képzések két formátumban érhetők el: * MEB (Rövid Modul): 5-10 perc hosszú, a modul lehetővé teszi egy téma gyors megismerését. * MED (Részletes Modul): 30-45...
Portfólió (10)
Luxemburg, Esch-Sur-Alzette
Az Ubiclouder.com a legjobb ár-érték arányú CRM szakértője a kereskedelem, a kiadás és a telekommunikáció területén. Tapasztalataink iparosítása a Salesforce CRM, Desk, Service Cloud, Marketing Cloud, Pardot, Force.com kiterjesztésein keresztül lehetővé teszi a minőség növelését és a bevezetési és karbantartási költségek csökkentését. Több fejlett szolgáltatást kínálunk, mint például az ügyféladatbázisok deduplikálása, a megrendelési könyv elemzése a forgalom növelése érdekében, valamint innovatív alkalmazásokat, mint a sf-Radar, EU-Commerces, sf-Call, sf-Scan és még sok más... Hívjon minket!
Olaszország, Napoli
...ami erőssége az Innovaway Csoportnak, amely hat telephelyen (Nápoly, Milánó, Róma, Palermó, Catanzaro, Tirana) működik, 25 nyelven H24, és ITSM, HELP DESK, SERVICE DESK tevékenységet végez világszerte, mintegy száz országban. Az Innovaway ajánlata három területre oszlik: IT Szolgáltatás Menedzsment, Információs Technológia és Üzleti Folyamatok Kiszervezése.
Egyesült Királyság, London
... számítástechnikai megoldásokat, help-desk támogatást, hardver- és szoftverbeszerzést, valamint biztonsági és katasztrófa-helyreállítási szolgáltatásokat. Értékeink: Komolyan vesszük az IT támogatási igényeit. Arra törekszünk, hogy megkülönböztessük magunkat más kiszervező cégektől azáltal, hogy holisztikus megközelítést kínálunk az IT támogatás terén. Megbízhatóak vagyunk és készen állunk arra, hogy keményen...
A MappingMaster Channel Manager egy felhőalapú szoftver. Lehetővé teszi minden szállásadó számára, hogy egyetlen rendszeren keresztül egyszerre értékesítse ajánlatait online értékesítési csatornákon, mint például HRS, BOOKING.COM, EXPEDIA és sok más platform. Teljes mértékben integrálva van a PMS (Property Management System) rendszerével, Front Desk szoftverével, hogy közvetlen foglalásokat...
Németország, Berlin
... biztonsági szabványoknak. A LIZ Smart Office alkalmazás még többre képes, mint a desk sharing: sok más megoldással ellentétben, ő a felhasználóbarát asszisztensed. A LIZ eszközök az irodai menedzsmenthez és a belső kommunikációhoz valóban különbséget jelentenek. A legjobb feltételeket biztosítják a rugalmas irodai koncepciódhoz. A Smart Building Solution igényével számos egyéb hasznos funkciót is kínál. A LIZ egyszerű, megbízható és biztonságos!
Németország, Nürnberg
.../igények felvétele; aktív telefonos értékesítés; help desk; kapacitásfüggő kiszervezés; válaszkezelés; címminősítés; új ügyfelek szerzése; időpont egyeztetés; régi ügyfelek aktiválása; teljes körű kiszervezés; időalapú kiszervezés; front-office kiszervezés; feladatorientált kiszervezés.
Bulgária, Veliko Tarnovo
Mi egy Contact Center vagyunk a legszélesebb értelemben, és különböző kampányokat tudunk lebonyolítani, inbound, outbound, lead generálás stb. De a Help Desk és az ügyféltámogatás terén is mi vagyunk az ideális partner a kérések kezelésére e-mailben, telefonon és chaten. Ha minőségi találkozókat kell szervezni az Ön account managerei vagy értékesítési csapata számára, ezt is meg tudjuk valósítani...
Lengyelország, Radom
...A telemarketing, más néven Call Center, lehetővé teszi a cégek számára, hogy elérjék az ügyfeleket. A telemarketing szolgáltatás egyik funkciója a forródrót, amelyet egyre több cég használ. A követelésbehajtás tökéletesen működik telefonos kapcsolatban, egyre gyakrabban alkalmaznak cégek Servis desk/HelpDesk megoldásokat, amelyek megkönnyítik az értékesítési támogatást, a műszaki támogatást és a...
Lengyelország, Wroclaw
MIT KÍNÁLUNK Ha megbízható készbútor vagy bútoripari félkész termékek beszállítóját keresed, jó helyen jársz. Pontosan megmunkált bútorlapokat vagy kész bútorokat szállítunk. Teljes körű támogatást nyújtunk a tervezéstől a gyártásig, az általad megadott irányelvek szerint. A bútoripari félkész termékek és kész irodai bútorok gyártására összpontosítunk. Komplex szolgáltatást kínálunk: tervezés, g...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play