Portugália, Oeiras
A TEIXEIRA DUARTE csoportot 1921-ben alapították, és jelenleg vezető szerepet tölt be a portugál gazdaságban. A csoport erőteljesen fókuszál a nemzetköziesítésre és tevékenységeinek diverzifikálására. A TEIXEIRA DUARTE csoport jelenleg körülbelül 11.000 munkavállalót foglalkoztat 20 országban, négy kontinensen, és tevékenységét hat különböző szektorban végzi, mint például Építés, Koncessziók és...
A SPORTLAND, LDA. egy portugál lábbeli cég, amely vitorlás cipőket, mokaszinokat és laza, hétköznapi megjelenésű cipőket gyárt és forgalmaz.
... használt nyelvek közé tartozik: angol, spanyol, német, olasz, holland, portugál, katalán, orosz, mandarin és kantoni kínai, tajvani, japán, thai, vietnámi, koreai, ír, török, arab, grúz, örmény, hindi, cseh, görög, ukrán, lett, litván, észt, dán, svéd, finn, norvég, indonéz, afrikáni…...
Portugália, Novelas Penafiel
A SilvRedux egy portugál táplálékkiegészítő gyártó és beszállító, amelyet 2021-ben alapítottak. A SilvRedux tea termékünk általános méregtelenítést biztosít a szervezet számára, segít enyhíteni a rossz keringést, a duzzanatot és a nehéz lábak érzését, valamint segít a folyadékvesztésben a növények vízhajtó tulajdonságainak köszönhetően. Emellett kínálunk SilvRedux alvásgumikat is, egy olyan táplálékkiegészítőt, amelyet kifejezetten a pihentető alvás elősegítésére fejlesztettek ki, mind az elalváskor, mind az egész éjszaka folyamán. Vegye fel a kapcsolatot csapatunkkal további információkért!
Portfólió (7)
OxygenioO2 - Világ Papír Jelenleg egész Európában jelen vagyunk cellulóz és papírgyártási termékekkel. Széles választékban kínálunk cellulóz papírtermékeket. Papírtörlők (különböző méretekben), kéztörlők, asztali és bárszalvéták, márkás hengerek, tekercsek stb. Hatalmas tapasztalattal rendelkezünk a portugál és nemzetközi piacon, célunk a világra való terjeszkedés, köszönhetően ügyfeleink elégedettségének. Nagyon versenyképes ár-érték arányt kínálunk a piacon. Nap mint nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, ami nagyon büszkévé tesz minket.
Németország, Köln-Rodenkirchen
...ízfokozóktól és egyéb segédanyagoktól, amelyek csak eltorzítanák a természetes ízt. BIO TANÚSÍTVÁNYUNK VAN – ÉS BÜSZKÉK VAGYUNK RÁ A bio-termékeket szigorú irányelvek szerint kell előállítani, feldolgozni, tárolni és értékesíteni. Ez vonatkozik a gyártókra és ránk, mint forgalmazóra is. LUIS DIAS-RÓL Portugál szakács, gasztronóm és vállalkozó: Luis Dias korán felfedezte a főzés iránti szenvedélyét a...
Portugália, Penafiel
Portugál cég vagyunk, amely 1979 óta van jelen a piacon. Főként a legjobb ár-érték arányra helyezzük a hangsúlyt. A széles termékválasztékunk erős és megkülönböztetett márkává tesz minket a baba- és gyermektermékek terén. Minden munkatársunk kedvessége, elkötelezettsége és professzionalizmusa, valamint a versenyképes árak lehetővé tették, hogy a Maiorista Európában és Afrikában terjeszkedjen...
Portugália, Leiria
...A Rodrigues & Alves Lda egy olyan vállalat, amely több mint 25 éve van jelen a portugál piacon, széleskörű tapasztalattal rendelkezik az alumínium keretek, rácsok, teraszok, redőnyök és kapuk átalakításában és összeszerelésében. Magasan képzett és tapasztalt szakemberekből álló csapatunk minden szükséges tájékoztatást megad Önnek, és közösen megvizsgálják az Ön esetére legmegfelelőbb megoldást. Küldetésünk innovatív és minőségi termékek és szolgáltatások nyújtása, amelyek kielégítik az ügyfél igényeit és elvárásait, környezetbarát gyártási folyamatok révén.
Portfólió (2)
Portugália, Setubal
Az Odisseia Teorica LDA egy portugál vállalat, amelyet 2017-ben alapítottak magántőkével. A vállalat tevékenységét a hajózási javítás, karbantartás és építés területén, valamint a szárazföldi és tengeri hajóiparban, továbbá az építőipar területén végzi. Jelenleg az Odisseia Teorica LDA több mint 2500 tapasztalt szakemberből álló adatbázissal rendelkezik, akik a hajózási és ipari építés területén specializálódtak.
A MARFILPE egy referencia cég a portugál díszkőiparban, amely stratégiai részesedésekkel jelen van Angolában és legutóbb Brazíliában. A cég az iparág teljes értékláncában jelen van, két saját kőbányával rendelkezik Portugáliában, Moleanos Vidraço és Ataíja néven, valamint egy fehér márványbányával a Namibe régióban, többségi részesedéssel az angolai jogi cégben - Rokafrik. Emellett feldolgozó...
Spanyolország, Zaragoza
Mindenféle szöveg fordítása: jogi, műszaki, kereskedelmi, hivatalos fordítások stb. Anyanyelvi fordítókat alkalmazunk. Minden nyelvet fordítunk: angol, francia, olasz, német, portugál, dán, holland, ukrán, orosz, lengyel, cseh, román, arab stb.
Portugália, Casal De Santa Cecília, Caldas Da Rainha
Helyi portugál édességeket gyártunk: CAVACAS DAS CALDAS, BEIJINHOS DAS CALDAS (cukorral bevont, könnyű és ropogós édesség), SUSPIROS, BOLOS SECOS és MINI SUSPIROS (kis fújások). Hagyományos vaníliás wafereket is gyártunk. Mogyorós kekszek Látogasson el weboldalunkra, és ismerje meg termékeinket: www.cavacasdascaldas.com...
Portugália, Mira
... ízlésekre. Reméljük, hogy inspirációt merít más időkből, enyhe modernizálással. Minden egyes modellen dolgozunk, és szerencsések vagyunk, hogy szorosan nyomon követhetjük minden egyes forma létrehozását, amelyet kézműves módon tervezünk, hagyományos portugál aranyműves technikák felhasználásával. Széles termékválasztékunk van, mint például: - Nyakláncok - Fülbevalók - Gyűrűk - Láncok és még sok más...
Portugália, Carcavelos
...A Natural Body & Soul fő tevékenysége a terápiás, nyugtató és relaxáló hatású olajbogyó magokból készült hőpárnák gyártása és forgalmazása. A Natural Body & Soul terápiás hőpárnái a természet és a portugál hagyomány iránti szeretet eredményei. A párnáink gyártása során tiszteletben tartjuk a környezetet, ökologikus anyagokat használva, mind a termékekben, mind a csomagolásban, természetes...
Portfólió (4)
1998-ban, a portugál textilipar fővárosában, Barcelosban alapított PAULO BRITO, Lda. tapasztalatot halmozott fel egy olyan szektorban, amely ugyanakkor változékony, de sokszínű és sokoldalú, és évtizedek óta képes újra feltalálni magát és virágozni. A PAULO BRITO, LDA. dinamikus csapattal rendelkezik, amely nap mint nap új szövetek és kötött anyagok keresésén dolgozik, hogy sokféleséget kínáljon...
Portfólió (8)
Portugália, Vila Nova De Gaia
A JUDY SANDERSON egy portugál cég, amely Észak-Portugáliában található. A Judy Sanderson egy nagyon tudatos márka, amely modern és felelős üzletet működtet. Minden termékünket 100%-ban Portugáliában állítjuk elő, hogy minimalizáljuk a szénlábnyomunkat, valamint hogy befektessünk a helyi közösségbe. Cégünk betartja a tisztességes kereskedelem elveit, és kényelmes munkakörnyezetet teremt...
Portugália, Alfena
A Domus Capital csoportot 2009-ben alapították, és exporttevékenységekre, valamint nemzetközi beszerzési platformként való működésre összpontosít. 2018-ban megváltoztattuk elsődleges tevékenységünket, és több portugál márka alkotóivá, tulajdonosaivá, gyártóivá és forgalmazóivá váltunk, széles ágazatokból, elsősorban italok és élelmiszerek területén. Minden termékcsaládunkat az export szempontjából alakítottuk ki.
Portfólió (12)
...Cégünk, a RR&NP Üzletfejlesztésre specializálódott. Portugál vállalat, amelyet 2017 júliusában alapított Rita Roccha üzletasszony - nemzetközi üzletek doktora és nehezen hozzáférhető piacok szakértője, széleskörű tapasztalattal rendelkezik a menedzsment, befektetés és tanácsadás terén. Nemzetközi üzletek és projektfejlesztés. 2022-ben kezdtük meg tevékenységünket, mint kizárólagos importőrök és...
Portfólió (5)
Portugália, Viana Do Castelo
A Sarf Stones egy portugál vállalat, amely közvetlenül brazil díszkövek szállításával foglalkozik Portugáliába és más európai országokba. A vállalat folyamatosan figyelemmel kíséri a modern építészet és dizájn legfontosabb trendjeit. A Sarf Stones stratégiai partnerekkel rendelkezik, akik elsődleges szempontként kezelik a minőséget és az ügyfél elégedettségét.
Törökország, Nevşehir
...Mindenféle turisztikai tevékenység; bejövő, kimenő, szállodai foglalások, magán- és/vagy csoportos túrák, tartózkodás, egyedi igények szerinti utazások, idegenvezetői szolgáltatások (angol, francia, spanyol, olasz, orosz, japán, kínai, portugál, német), M.I.C.E., kongresszusok és különféle találkozók. Minden nyaralási szervezés Törökországban az Ön számára van megszervezve. Kérjük, lépjen...
Portugália, Braga
A TiaHORECA egy online szolgáltatás, amelynek elsődleges célja, hogy a legteljesebb portál legyen a portugál szállodai berendezések ellátási iparágban. A professzionális szektor számára megfelelő termékek széles választékára alapozva ajánlatunk a teljes szállodai tevékenységre kiterjed, nem csupán a versenytárs portálokon széles körben hirdetett termékekre vagy kiegészítőkre. Ajánlatunk célja...
Portfólió (7)
Portugália, Barcelos
...A Fonte & Faria egy portugál családi tulajdonú ruházati gyártó, amely 30 éve működik. Dolgoztunk már olyan nemzetközileg elismert márkákkal, mint a Tommy Hilfiger, Hugo Boss, ESPRIT, Emporio Armani és mások. Szakértelmünk a női stílusokra összpontosít, mint például pólók, ruhák, pulóverek és joggerek. Minimális rendelési mennyiségünk 200 egység stílusonként/színenként. Barcelosban találhatóunk...
Portfólió (6)
...A Click Textil egy portugál cég, amely a magas minőségű textil termékek gyártására specializálódott jersey, leece, piqué, interlock, rib, satin, canvas, double face, bonded Fabrics, woven anyagokból. Különböző technikákkal dolgozunk. A Click Textil egy integrált szolgáltatást kínál, amely megoldásokat nyújt és erősíti a "Made In Portugal" márka értékét a textilipar világában. MINŐSÉG, DIVERZITÁS...
Portugália, Amarante
Egy bővülő vállalat vagyunk, amely az exportálásra összpontosít. Franciaországban, Németországban, Belgiumban és az egész portugál területen működünk. Fontosnak tartjuk termékeink minőségét és bemutatását.
Portugália, Vila Nova De Gaia
Portugáliában készült, egész Európába szállítva. Mi egy egyedi bútorok gyártásával foglalkozó üzem vagyunk - székekkel, ágyfejlécekkel, dekoratív párnákkal és bármilyen más kárpitozott bútorral dolgozunk. Partnerségeket alakítunk ki építészeti és belsőépítészeti irodákkal éttermek, kávézók, szállodák és panziók külföldi és portugál kivitelezésére. Ezen kívül egyedi projekteket is gyártunk a...
Portfólió (3)
A Ciprilar-Comércio de Têxteis-Lar, Unip. Lda. egy textilipari vállalat, amely több mint 20 éve van jelen az Ibériai-félsziget piacán. A cég születése óta, a századfordulón, a Ciprilar fenntarthatóan növekedett az évek során, egyre szélesebb piacot lefedve a félszigeten, és belépve az angol piacra is. Mivel egy vállalat története nem csupán a csúcspontokból áll, a portugál pénzügyi recesszió...
Portfólió (9)
A SOBREDOS egy portugál cég, amely a borászati szektorban tevékenykedik. 2001-ben alapították, és a Douro szívében, pontosabban Peso da Régua és Godim területén található, körülbelül 7 hektár szőlővel rendelkezik. A SOBREDOS a szüretjeinek 70%-át exportálja, és a Douro borait nagy minőségi potenciállal állítja elő - az Aneto borok, amelyek a készítőik szenvedélyét és elkötelezettségét tükrözik...
Portugália, Faro
Portugál vállalkozás vagyunk, amely Conceiçãoban, Faróban található. Biológiai goji bogyókat és származékos termékeket, például teát, csokoládét, likőröket és másokat gyártunk és értékesítünk.
Portugália, Santarém
...A Tepsol egy portugál vállalat, amely 1993-ban alakult azzal a céllal, hogy gazdagítsa a piacot, ahol fontos szerepet kíván betölteni, innovatív megoldásokat kínálva a biztonság és napvédelem terén. Csapatunk tapasztalata, a műszaki tudásunk és az ügyfélkapcsolataink módja megkülönböztet minket, mint megbízható márkát. Bármilyen kérdés esetén kérjük, lépjen kapcsolatba velünk e-mailben, telefonon vagy a weboldalunkon keresztül: https://tepsol.pt...
Portfólió (10)
Portugália, Olival
A KEITWOOPS egy dinamikus portugál zokni- és harisnyagyártó vállalat, amely erős és széleskörű ipari alapkompetenciákra épít, és tevékenysége teljes mértékben a babákra és gyermekekre összpontosít, különösen közép- és prémium kategóriás termékekre. Késztermékeink közé tartoznak a harisnyák, leggingszek, lábszárvédők és a gyermek- és ifjúsági korosztály számára készült zoknik széles választéka...