Franciaország, Lyon
... nyitják meg, hogy növeljék az értékesítési csatornákat és a promóciót. A pop-up boltok és a pop-up store-ok olyan üzletek, amelyek csak rövid ideig tartanak nyitva. Gyakran 2 hétig vagy 1 hónapig tartanak, gyakran új ruházati kollekciók bejelentésekor, közösségi weboldalak offline értékesítésekor, külföldi márkák belépésekor a piacra, valamint új szolgáltatások népszerűsítésekor. Az utóbbi időben olyan kifejezések, mint a "pop-up store", "pop up store" és "pop-up retail" gyakran használatosak.
Portfólió (131)
Törökország, Izmir
... állványok, interaktív kioszkok és promóciós táblák, hogy vonzzák a vásárlókat és növeljék az eladásokat. A pop-up boltok korlátozott idejű jellege sürgősség és exkluzivitás érzését kelti, ösztönözve az impulzus vásárlásokat. Kreatív POP megjelenítések használatával a márkák fokozhatják a vásárlói elköteleződést, növelhetik a márka ismertségét, és emlékezetes vásárlási élményeket teremthetnek.
Portfólió (86)

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play