Üdvözöljük Németország első piackutató intézetében
70 éve támogatja és tanácsolja az INSTITUT FÜR MARKTPSYCHOLOGIE MANNHEIM ügyfeleit piackutatási és reklámpszichológiai kutatásokkal. 1949-ben Dr. Bernt Spiegel a mannheimi gazdasági egyetem pszichológiai intézetében reklámpszichológiai vizsgálati módszerekkel kezdi meg munkáját, és leteszi a piackutatás alapjait.
1972-ben Dr. Gert Gutjahr...
Az EYE SQUARE a felhasználói és márkakutatás vezető globális szolgáltatója. Innovatív pszichológiai módszereket alkalmazunk és fejlesztünk, amelyek elsősorban az implicit megértésére irányulnak. Ez azt jelenti, hogy mindazt feltárjuk, amit közvetlenül nem lehet megkérdezni valakitől, olyan módszereket használunk, mint a szemmozgás-nyomkövetés, a galvanikus bőrreakció és az EEG.
Kvalitatív piackutatás és innovációs kutatás gyártók, márkák és termékek számára, valamint azok kommunikációja pszichológiai és gazdasági betekintéseket nyújt a piaci feldolgozáshoz.
Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.