Spanyolország, Utebo
A SEDILES SA egy családi vállalkozás, amelyet 1984-ben alapítottak. Tevékenységünk az elektromos vezetékek gyártása és forgalmazása. A SEDILES SA 1998 óta rendelkezik ISO 9001 tanúsítvánnyal, és különböző osztályai között van egy, amely külön figyelmet kapott: A LABORATÓRIUM, ahol minden gyártott terméket ellenőriznek. Gyártási palettánk lefedi a piac legtöbb igényét, mind az alacsony feszültségű elektromos telepítések, mind az ipari alkalmazások terén, alkalmazkodva ügyfeleink igényeihez, legyen szó kábelek színéről és formájáról, vagy a csomagolásról és a bemutatási hosszúságokról.
Spanyolország, Getxo
... adatelemzés, trendek és megkülönböztető üzleti lehetőségek azonosítása kreatív folyamatok alapján. Különösen olyan cégeknek szól, amelyeknek szükségük van üzleti termék/piac stratégiáik újraorientálására, vagy új üzleti modellek kidolgozására. Kreatív és innovatív tanácsadás, amely a márkastratégia hatékony tervezésére, megvalósítására és népszerűsítésére összpontosít, kreatív és innovatív megoldások révén...
Spanyolország, Caravaca De La Cruz (murcia)
... Mezőgazdasági Tanúsítványt, amely a biológiai illóolajok előállítására és kereskedelmére vonatkozik. 2006-ban megszereztük a NOP Tanúsítványt, amely lehetővé teszi számunkra, hogy biológiai illóolajokat állítsunk elő és kereskedjünk az észak-amerikai piac számára.
Spanyolország, Ceuti-Murcia
... lehetővé teszi számunkra, hogy széles termékválasztékot kínáljunk, és rekordidőn belül szolgáltassunk. Célunk, hogy ügyfeleink soha ne veszítsenek el üzleti lehetőségeket. K+F+I osztályunk folyamatosan új termékeket fejleszt, hogy kielégítse a piac igényes keresletét, ahol a hagyományos technikákat a legújabb technológiákkal ötvözzük. Lehetőséget kínálunk arra, hogy a vásárló saját márkájával rendelkező termékeket fejlesszen, a legmagasabb minőségi szabványokkal és személyre szabott szakmai tanácsadással.
Spanyolország, Mataró
Cégünk mindenféle textilcímke, ipari hímzés, strasszköves transzfer, vinil és mindenféle alkalmazás gyártásával foglalkozik ruhákon és címkéken. A Rumi 1987 óta van a piacon, de mindig is a megújulásra törekedtünk. Jelenleg a piac legfejlettebb technológiáját használjuk. Lézeres vágógépeink vannak textil- és vinilalkalmazásokhoz. Textilcímkék, nyomtatott, szőtt, hímzett, kivágott, öntapadó stb...
Spanyolország, Sant Andreu De La Barca
Jelenleg több mint 3.000 m² operatív gyártóterülettel rendelkezünk, ami lehetővé teszi számunkra, hogy megfeleljünk a folyamatosan fejlődő piac minden igényének. Éppen ezért, és mert megértjük, hogy ügyfeleink a létezésünk alapját képezik, technikailag és szakmailag is fejlődünk. Ennek érdekében mindenféle korszerű géppel felszereltük magunkat, hogy bármilyen ipari szektorból érkező igénynek...
Spanyolország, Las Palmas De Gran Canaria
Cégünk elkötelezett az élelmiszertermékek importálása és exportálása iránt. Célunk, hogy termékeinkkel jelen legyünk a tömeges fogyasztói piacon és a világ minden táján, hogy kielégítsük a növekvő piac igényeit, garantálva fogyasztóink jólétét.
Spanyolország, Erandio-Asúa-Bizkaia
Irányítási rendszerek, CE piac. Kalibráló laboratórium, tesztelés, termelési fejlesztések. Tanácsadás a nemzetközivé válás, tudásmenedzsment és képzés terén. APP PLUS, AENOR, ISO szabvány, ISO, TUV, IQ NET, SPRI, ICEX, DNV.
Spanyolország, Murcia
...semmiben sem marad el a piac vezető márkáitól. Az olcsó és jó mobilok vásárlásával biztos lehetsz benne, hogy versenyképes telefont vásárolsz, amely nem hagy majd közömbösen, és ami a legfontosabb, a legjobb árat kapod a piacon. A DPA, Xiaomi, Huawei, Samsung, Sony néhány olyan márka, amelyet az első körben kiválasztottunk. 24 órán belüli házhoz szállítás mindössze 4,95 euróért. Kapcsolatba léphetsz és...
Spanyolország, Elche
Sofagyártó Elche VYM Ez egy régóta működő kanapégyártó cég. A VYM SOFAS egy prémium márka, amely a legmagasabb szintű kanapékra specializálódott, és jelen van a spanyol, orosz, francia és angol piac legjobb üzleteiben. Termékeink és a gyártási részleg minősége nap mint nap kihívást jelent számunkra; a gyártásunk folyamatos javítása és tökéletesítése, az első osztályú nyersanyagok felhasználása...
Spanyolország, Madrid
... Saisho árképzési rendszer - Objektív és a gyűjtők számára érthető árak, amelyeket a piac határoz meg ★ Befektetési megközelítés a vásárlás során - Lehetőség az újraértékesítésre ugyanazon a platformon a művész által megadott áron, potenciális nyereség elérésével. Mik a Saisho céljai? ★ A művészeti szektor digitális átalakítása és új online piaci formulák bevezetése a XXI. században, a technológiai...
Spanyolország, Fuentes De Andalucia
Pajzánok és Kiegészítők online bolt madarak számára, ahol széles választékot kínálunk kalitkákból és pajzánokból mindenféle madár számára, valamint táplálékot, vitaminokat, táplálékkiegészítőket és kiegészítőket a madaraid számára. A legjobb gondozási és táplálkozási termékeket választjuk ki a madaraid számára a piac legjobb márkáitól. A Pajzánok és Kiegészítők kínálatában nagy választékban...
Spanyolország, Barcelona
Latex származékok gyártása. Specializálódtunk a latex származékok, legyenek azok szintetikus vagy természetes, gyártására. Minden típust az egyes termékek és ügyfelek igényeihez igazítunk. Latex csövek gyártása. Latex lemezek gyártása. Különleges termékek gyártása mindenféle piac és szektor számára. Merülés, öntés és ülepítés alapján dolgozunk, a gyártandó termék típusa szerint. Több mint 50 éves tapasztalat áll mögöttünk. Gumi manipulálása injekciós és préselési módszerrel. Szilikon manipulálása injekciós és préselési módszerrel. Alacsony olvadáspontú reprodukciós szilikonok. Tömítő szilikonok.
Spanyolország, Arahal (seville)
Az Amarillo Corn S.L. 1993-ban alakult, és édes kukoricát, céklát és sárgarépát termeszt Dél-Spanyolországban a friss piac számára. Évről évre a cég növekedett, javítva termelési és feldolgozási rendszereit. Ma az Amarillo Európa egyik legfontosabb édes kukorica termesztője, évente több mint 700 hektáron édes kukoricát, 30 hektáron céklát és 250 hektáron sárgarépát termel. Ezen kívül az Amarillo...
Spanyolország, Barcelone
...Németország, Ausztria és Hollandia. Használt ipari pékségi és cukrászati gépeket és vonalakat értékesítünk és telepítünk GARANCIÁVAL. Spanyolországban vezetők vagyunk a hengereket gyártó gépek piacán (kb. 30g-130g), a spanyol piac 95%-át birtokoljuk. Nézze meg a YouTube-on: König Machinery. Ezek a gépek 3.000-től 30.000 hengert/óra (kicsi kenyér, briós) képesek mérni és hengerezni. Nagyon...
PROBLÉMÁI VANNAK A MUNKÁJA KIVÁGÁSÁNAK MEGTEREMTÉSÉVEL? NEM TUDJA, MIT KEZDJEN A LEJÁRT VAGY MEGHIBÁSODOTT GÉPEKKEL? NE HABOZZON, KÉRJEN ÁRAINKAT, ÉS NEM FOG CSONTBA JUTNI. MINDEN TÍPUSÚ GÉPET, ALUMÍNIUMOT, REZET, ÓNT, ACÉLT, PAPÍRT, MŰANYAGOT, HÁZTARTÁSI GÉPEKET, MINDEN TÍPUSÚ HULLADÉKOT, RAKTÁROK TISZTÍTÁSÁT, BONTÁSOKAT, FÉMEK GYŰJTÉSÉT VÁSÁROLJUK... ÉS A PIAC LEGJOBB ÁRÁÉRT, ELLENŐRIZZE LE!!
Spanyolország, Madrid
Családi vállalkozásunkat az 1960-as években alapították. Kezdetben a család által üzemeltetett hentesbolt volt, amelyet később a Montemiravete, S.L. jelenlegi ügyvezetője irányított, aki folyamatosan bővítette a piacot, új piacokat és új értékesítési csatornákat nyitott. MINŐSÉG.- Fő célunk, hogy ügyfeleinknek a legmagasabb szintű szolgáltatást nyújtsuk, ezért csak a piac legjobb termékeit...
Spanyolország, Sevilla
LEBRIHOGAR Ingatlanügynökség, amely Lebrijában és környékén található. Nagy szakértőink vannak az ingatlan- és pénzügyi piacokon. Kérjük, látogasson el közvetlenül a weboldalunkra, ahol megtekintheti az általunk kínált ingatlanpromóciókat, használt lakásokat, üzleteket, telkeket stb.
Spanyolország, Almería
Fiatal almeri kereskedelmi vállalat vagyunk, amely sikeresen alkalmazkodott az európai piac új követelményeihez, a legjobb áron kínálva friss, exportminőségű és hazai piacra szánt termékeket. Minden nap átlátható és világos módon frissítjük az árainkat. Azt a döntést hoztuk, hogy bevezetjük ezt az új platformot, mert tisztában vagyunk azzal, hogy milyen korlátok vannak a nyílt kommunikációban az...
Spanyolország, Valencia
... a hazai piac, amely online platformokon keresztül érhető el, valamint a nagykereskedelmi nemzetközi piacok, ahol a nyersanyagok kezelésére összpontosítunk. Termékkínálatunk célja a hazai piac, amely online platformokon keresztül érhető el, valamint a nagykereskedelmi nemzetközi piacok, ahol a nyersanyagok kezelésére összpontosítunk.
...Családi vállalkozás, átfogó szolgáltatás mindenféle üzlet/vállalkozó számára, hogy a lényegre összpontosíthassanak, és ne pazarolják az idejüket végtelen keresgélésekre, amikor már tudják, mit akarnak és mit keresnek. Minden igényt ki szeretnénk elégíteni, hogy megoldásokat találjunk és új lehetőségeket kutassunk fel. ... nem szabad megelégednünk azzal, hogy a piac irányelveit kövessük, hanem...
Spanyolország, Alicante
A Cazorla Olivák egyike a vezető olíva termelő és exportáló vállalatoknak Spanyolországban 1958 óta. Mi vagyunk a minőség és innováció referenciája az olíva piacon Spanyolország-szerte. Vállalatunk fejlődött, hogy alkalmazkodjon minden piac igényeihez. Minden termelési, logisztikai és kereskedelmi központunk világszerte dolgozik, hogy termékeinket eljuttassuk ügyfeleinkhez. Percenként 97,03 kg...
Spanyolország, Yuncos
... téve a GMP és GLP szabványoknak megfelelő gyógyszeripari termékek fejlesztéséhez. Mindez kizárólag a piac igényeinek, különösen ügyfeleink igényeinek kielégítésére lett kitalálva, tudva, hogy a Ferquisa Laboratóriumban elkötelezettek vagyunk ügyfeleink és a végfelhasználók iránt, olyan termékeket dobva piacra, amelyek maximális bizalmat nyújtanak, miután a legszigorúbb minőségellenőrzéseken estek át, és a legfontosabb klinikai tanulmányokon alapulnak. A Ferquisa Laboratóriumban szakemberek vagyunk, akik arra összpontosítanak, hogy ügyfeleinknek gyors és hatékony szolgáltatást nyújtsanak.
Spanyolország, San Sebastian
...PROJEKTET ÉS CÉLOKAT HOZ AZ EXISTÁLÓK MELLÉ. MINDEN NAP IGYEKSZÜNK, ÉS KAPCSOLATBA LÉPÜNK A VILÁG MINDEN RÉSZÉBŐL SZÁRMAZÓ GYÁRTÓKKAL, HOGY A LEGJOBB TERVEZÉSEKET ÉS A PIAC LEGÚJABB TRENDJEIT KÍNÁLHASSUK ÜGYFELEINKNEK.
...A Tecnitrán globális megoldásokat kínál ügyfeleinek, amelyek a vállalatok egyedi igényeihez igazodnak, és a piac legfontosabb gyártóinak technológiai partnere - Motorola, Vertex, Kenwood, Icom, Virdi, Lilin, Axis, Jabra, Plantronics, Panasonic,... Szolgáltatásaink közül kiemelkedik a "Teljes Walkie Talkie Bérleti Szolgáltatás", amely több mint 800 készüléket és nagy működési garanciát kínál. Az...
Spanyolország, Malpartida De Plasencia
Az Albor Shop egy online gyógynövénybolt, ahol a legjobb bio élelmiszereket, étrend-kiegészítőket és természetes kozmetikumokat kínálunk. A piac legjobb márkáival dolgozunk. Különleges akciókat kínálunk. Alapelveink közé tartozik, hogy ügyfeleinknek bizalmat és minőséget nyújtsunk. A szárazföldi területeken 24-48 órán belül szállítunk.
Spanyolország, Madrid
Portálunkon keresztül a fiatalok számára mindenféle utazást kínálunk, beleértve a személyre szabott lehetőségeket is. Nyolc prémium úti célt kínálunk, amelyeket előre kiválasztottunk az ízlés és a piac alapján, és büszkék vagyunk arra, hogy az egyik vezető ügynökség vagyunk a versenyképesség és a szolgáltatás terén. Olyan úti célokról beszélünk, mint Mallorca, Ibiza, Görögország, Málta, karrier középidejű utazások vagy Sierra Nevada, hogy csak néhány példát említsünk.
Spanyolország, Espinardo
... megkülönböztető termékek és a versenyképes árak lehetővé teszik számunkra, hogy Európa egyik vezető laboratóriumává váljunk. LÁTOMÁS A dízel befecskendező rendszerek világviszonylatban elismert referenciájává válni, stratégiánkat a hazai piac bővítésére alapozva.
Spanyolország, València
A Nabucco egy új, ikonikus étterem Valencia szívében található. A nagymama lassú tűzön készült receptjeinek köszönhetően, a piac legfrissebb alapanyagaival, kreatív stílusban, amit séfjeink hoznak. Mediterrán éttermünk, olasz beütésekkel, egyedi dekorációval rendelkezik Valenciában. Egy különleges stílus, amely egy gondosan összeállított étlappal kiegészítve kellemes élménnyé varázsolja látogatásodat.
Spanyolország, Barcelona
Pro-Hub, a neves német márka a technikai emelési megoldások tervezésében és gyártásában, most már jelen van Dél-Európában és Latin-Amerikában Tecnoelevación néven. A tudás és a technikai kompetencia cégünk alapkövei, amely Diepenau-ban található, Alsó-Szászország déli részén, Németországban. Termékeink tükrözik a 30 éves tapasztalatunkat a technikai emelési rendszerek gyártásában. A piac...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.