No results

Nincsenek találatok
"customer support management"

Termékek részére "customer support"
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS TÁMOGATÁS - Bejövő és kimenő hívások
„Mindig ott lenni, mindig segíteni” SZOLGÁLTATÁS KLIENS ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Már mindannyian mondtuk vagy hallottuk a következő mondatot: „a termékük j...
Ügyfélszolgálat - Ügyfélszolgálat Kihelyezése
Ügyfélszolgáltatásaink Call centerünk szakértője az első vonalbeli támogatás nyújtásának 3 nyelven (francia, angol és portugál) olyan szektorok számá...
Ügyfélszolgálat és ügyfélszolgáltatás házunkban
A rendszereink telepítése után is rendelkezésre állunk a vásárlók számára javításokkal, karbantartással és UVV-ellenőrzésekkel. Németországban különb...
Képzés / Támogatás 3D Mérés Technológiában - Ügyféltanfolyam 3D Mérés Technológiában
Képzés: FARO Képzés Polyworks Képzés 3D Systems Geomagic Design X FARO Lézerszkenner Képzés FARO Lézertracker Képzés FARO Mérőkar Képzés Calibry 3D Ké...
Támogatás és Szolgáltatás - HASZNÁLNI
Célunk nem csupán az, hogy eladjuk termékünket az ügyfélnek. Célunk, hogy meghatározzuk a megfelelő megoldást az ügyfél egyedi alkalmazási követelmén...
Többnyelvű ügyfélszolgálat
Többnyelvű ügyfélszolgálatot kínálunk, amely az Ön üzleti igényeire van szabva, biztosítva a világos kommunikációt a különböző piacokon. Szolgáltatása...
Utólagos Szolgáltatás + Ügyféltámogatás - szolgáltatások
Elkötelezettségünk nem ér véget a gyárának üzembe helyezésével. Függetlenül attól, hogy szüksége van-e támogatásra a pótalkatrészek beszerzésében és c...
EcholoN Ügyfélszolgálat és Támogatás
Az EcholoN-nal a szolgáltatási kiválóságért a DIN SPEC 77224 szerint Minden olyan vállalat, amely ügyfélkapcsolattal rendelkezik, valamilyen módon üg...
Támogatási és Incidenskezelési Asztal - Integrált Kérelem és Incidenskezelési Szolgáltatás
A Központi Kérelem- és Incidenskezelő Szolgáltatás (SGIDI) centralizálja a felhasználói kérelmek és incidensek kezelését, biztosítva a gyors és hatéko...
Mazzocchia Ügyfélszolgálat: A Megbízható Partnered
Az ügyfélszolgálat a tevékenységünk szíve. Magasan képzett csapatunkkal készen állunk arra, hogy gyorsan és hatékonyan megoldjuk bármilyen kérdését va...
Fogyasztói panaszok kezelése
A fogyasztói panaszok kezelése kulcsfontosságú szolgáltatás minden olyan vállalat számára, amely pozitív kapcsolatot kíván fenntartani ügyfeleivel. Ez...
Hívás költségviselője
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg? Az Euro Fides Call Col...
IT Helpdesk - Külső szolgáltatóra bízza IT Helpdesk funkcióját
Segítségnyújtó szolgáltatásunk napi IT problémák megoldásában segít a munkatársainak, mindössze 10 £ felhasználónként havonta. Új belépők, távozók, Mi...
Call Center Szolgáltatás - Magas Minőségű Call Center, valamint Chat és Email
Üdvözöljük a Benefit-Partnernél, megbízható partnerénél a kiváló ügyfélszolgálat terén. Fedezze fel testreszabott szolgáltatásainkat, a professzionáli...
Műszaki Támogatási Szolgáltatások
Az Assis.Ter. Tech Solutions műszaki támogatási szolgáltatása karbantartást és segítséget kínál, akár személyesen, akár távolról, az összes értékesíte...
Személyre Szabott Szállítási Támogatás
Csomagok és áruk szállításával és kézbesítésével foglalkozó vállalat...
Nehéz Teherhordozók
A nehéz teher alátámasztó állványok használata járműjavító műhelyekben és ipari környezetben, valamint univerzális alátámasztó állványként elterjedt.
OEA tanúsítvány kísérő szolgáltatás
Segítségnyújtás az OEA tanúsítvány megszerzésében azáltal, hogy támogatjuk a vállalatokat a szükséges dokumentumok összegyűjtésében és a kockázatkezel...
Műszaki támogatás
Együttműködés a tervezővel A Bossong rögzítők jellemzőit minden egyes projekt specifikus paraméterei, valamint a lyuk méretei határozzák meg, amelyekb...
Technológiai tudás és ügyféltámogatás
Technológiai támogatást nyújtunk a tervezési szakaszban a termelési költségek optimalizálása érdekében. A vevői dokumentációt az ajánlati szakaszban é...
Termékek részére "customer management"
abacusPlus CRM – Ügyfélkapcsolat-kezelés
Minden szoftvermegoldásunk szerves része - Kifejezetten az ügyfélkapcsolatok kezelésére tervezve - Elengedhetetlen összetevője a meglévő ügyfelek gond...
CRM (Ügyfélkapcsolat-kezelés) - Szoftver
Ez a "CRM" modul lehetővé teszi a kapcsolatok, a potenciális ügyfelek és a kereskedelmi kiadások kezelését: Kapcsolatok kezelése Harmadik felek kezelé...
Ügyfélkapcsolat-kezelés (CRM)
Üdvözöljük a Launixnál, az Ön szakértőjénél a testreszabott szoftvermegoldások terén a FOP-technológia segítségével. A digitális korban fontos, hogy ...
Ügyfélkapcsolat-kezelés
Ügyfélszámlálás Optimalizálja az értékesítések és lehetőségek nyomon követését megjegyzések, tervezett intézkedések és emlékeztetők révén az ügyfélnyi...
Ügyfélkezelés
Empatikus ügyfélkommunikáció bejövő és kimenő csatornákon Omni­channel stratégiánkkal megfelelünk a digitalizált piacok követelményeinek. Az ügyfélké...
Ügyfélkapcsolat-kezelés - Operatív Menedzsment
Külső forrásból szerezze be operatív és kapcsolati marketing tevékenységeit...
CRM - Ügyfélkapcsolat-kezelés
Legyen szó egyszerű műveletről vagy összetett CRM megoldásokról, a RDSL lehetőséget kínál az ügyfélkapcsolati tevékenységeinek kezelésére. Az ügyfélk...
Webalkalmazások Fejlesztése: Ügyfélkapcsolati Rendszer (CRM Rendszer) LasVentas
Ezzel az egyszerű, skálázható CRM online megoldással mindent nyomon követhet. Bármikor és bárhol. Próbálja ki most - ingyenesen és kötelezettség nélkü...
K.Manager
A K.M Solution testreszabott web- és mobilfejlesztési szolgáltatások nyújtására specializálódott, különféle típusú weboldalakat készít, beleértve a vá...
Szoftver / Üzleti Folyamatok
Szokásunk, hogy egyedi webes menedzsment szoftvereket fejlesztünk: mindenféle szoftvert készítünk. Valójában képesek vagyunk pénztárosi szoftverek, üt...
Minőségirányítás - Szolgáltatások
A folyamatok legmagasabb szintű biztonsága A minőség nem véletlen. Használja ki a legmagasabb folyamatmegbízhatóságot, az ötlettől a fejlesztésen át a...
Csatorna Menedzser
Növelje online foglalásainak számát, spóroljon időt és maximalizálja bevételeit.
Egyedi szoftverfejlesztési folyamat figyelése és automatizálása
Automatizált Munkafolyamat Kezelés, Valós Idejű Teljesítmény Figyelés - A Testreszabott Szoftverfejlesztési Folyamat Figyelés és Automatizálás megoldá...
Microsoft Dynamics Testreszabás
Az Eurovensys a Microsoft Dynamics megoldások testreszabására specializálódott, hogy megfeleljen az Ön egyedi üzleti igényeinek. A platformot úgy alak...
Támogatási és Incidenskezelési Asztal - Integrált Kérelem és Incidenskezelési Szolgáltatás
A Központi Kérelem- és Incidenskezelő Szolgáltatás (SGIDI) centralizálja a felhasználói kérelmek és incidensek kezelését, biztosítva a gyors és hatéko...
CRM/ERP - CRM távközlési szolgáltatók számára. ERP kiskereskedelemhez.
A JEVERA által a szoftverfejlesztés piacán eltöltött tíz év tapasztalata nyilvánvaló az ERP/CRM rendszerekben, amelyek a telekommunikáció, kiskeresked...
Új termékkiadások kétévente - VirtualStock. Ellátási lánc menedzsment
A VirtualStock, amely segíti a kiskereskedőket, beszállítókat, márkákat és egészségügyi szolgáltatókat a hatékonyabb kapcsolattartásban és a beszállít...
Prémium weboldalak és alkalmazások készítése - Bemutató oldalak, Prestashop e-kereskedelem, alkalmazás, CRM, szoftver
Fedezze fel testreszabott weboldal- és alkalmazáskészítési kínálatunkat - Prestashop e-kereskedelmi weboldal - Prémium bemutató weboldal - Minden kate...
Egyedi weboldal készítés - Weboldal fejlesztés
Minden vállalat egyedi a maga nemében, és a többségük megtalálja a boldogságát egy bemutató oldalon, egy katalógus oldalon vagy akár egy e-kereskedelm...
Személyzeti menedzsment
Munkaadó márkázás és vállalati kultúra témáinak, valamint szervezeti fejlődésének fejlesztése...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play