Franciaország, Avignon
Időpontfoglalásra és telefonos titkárságra specializálódott call center. Szakértelmünk van a telefonos értékesítésben, telefonos titkárságban, központi ügyfélszolgálat kezelésében, valamint a vevőszolgálatban (Hotline). 2006 óta több száz telefonos közvetlen marketing akción keresztül erősítjük tapasztalatainkat ügyfeleink számára. A nyújtott munka minőségének és precizitásának, valamint...
Franciaország, Rillieux-La-Pape
A párbeszéd ereje: A KeepLead kontaktközpont fő küldetése, hogy megszüntesse az új ügyfelek megkeresésének nehéz feladatát mindenféle vállalkozás számára, és megnyissa az utat az értékesítők előtt, javítva ezzel az ügyfélkapcsolatokat. Szabaduljon meg a telefonálással járó stressztől, a telefon a mi szakmánk! Mi egy telemarketing, teleprospecting és call center ügynökség vagyunk, amelynek...
Franciaország, Richelieu
A Fox On Line egy Franciaországban található call center. B2B telemarketingre és adatminősítésre specializálódtunk. Technikáink lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy kvalifikált B2B találkozók révén leadeket generáljanak. Mielőtt bármilyen telemarketing kampányt indítanánk, elengedhetetlen, hogy biztosítsuk az ügyféladatbázis minőségét. Ennek érdekében adatlapok minősítési szolgáltatást...
Franciaország, Aix en Provence Cedex 04
... napi szervezés javítására, amely 160 francia call center emberi kompetenciáit ötvözi a Logicielnet fejlesztő által kifejlesztett innovatív CRM és telekommunikációs eszközökkel: naptár és időpontfoglalás, üzenetrögzítő, interaktív hangszolgáltató (kereskedelmi szolgáltatásért nyomja meg az 1-et...), webes visszahívás, hívásátirányítás...
Portfólió (2)
Franciaország, suresnes
... promóció, kategóriamenedzsment, ügyfélhűség, ösztönzés, CRM, digitális, adatbázisok. A SalesFactory csoport a következőkből áll: Salesfactory Automotive (adatbázisok és autóipari marketing), Salesfactory Intérim (kereskedelmi kiszervezés, kiegészítő értékesítési erő, telemarketing call center, utcai marketing) és Réseaudience (helyi kommunikáció, pohár média).
Franciaország, Neuilly-Sur-Seine
... partnerünkkel, szolgáltatókkal, akik kiegészítik műszaki kompetenciáinkat. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy foglalkozzunk és sikeresen megvalósítsunk projekteket a következő területeken: - a szakmai helyiségek kábelezése (réz és optikai szál); - a rádiójel vételi hibája a szakmai helyiségekben, mobiltelefonia számára; - multimédiás Call Center környezetben szoftverek fejlesztése. Egy olyan...
A távközlési és gyengeáramú szakembereként az ETR az összes, a telepítéshez kapcsolódó szolgáltatást kínálja. Tanácsadás: műszaki és kereskedelmi megvalósíthatósági tanulmány Építés - Projektmenedzsment - Üzembe helyezés - Karbantartás Fejlesztési projektek finanszírozása Specializációnk a következő területekre terjed ki: a vállalati telefonálás, VoIP, Call Center, helyszíni DECT telefonálás...
Franciaország, Paris
... Opera: a WebRTC. A Fonvirtual egy telekommunikációs vállalat, amely a WebRTC technológiára specializálódott, és értékesítési szolgáltatásokat kínál vállalatok, startupok és KKV-k számára. Felhőalapú telefonálási megoldásokat kínálunk, amelyek teljes mobilitást biztosítanak a vállalatok számára: virtuális számok, nemzetközi számok, virtuális telefonközpontok, call center szoftver, kattintás a hívásra, biztonságos telefonos fizetés, videokonferencia szolgáltatás...
Franciaország, Chatou
A PHONEO egy telekommunikációs szolgáltató csoport, amely Casablanca szívében található. 2003-ban alapították informatikai, telekommunikációs és call center szakemberek. Offshore és inshore outsourcing szolgáltatásokat nyújtunk ügyfeleinknek a BPO területén. Szolgáltatásaink széles spektrumot ölelnek fel a Front Office (bejövő és kimenő hívások, e-mail, SMS) területétől a Back Office-ig...
Franciaország, Cournonsec
A Montpellier közelében található FHONE cég egy olyan call center, amely a következőkre specializálódott: - ügyfélkapcsolatok kiszervezése - kiszervezett titkárság - bejövő hívások távoli kezelése - kereskedelmi telemarketing A mi szakmánk az ügyfélkapcsolat. Célunk, hogy Önnek egy egyszerű, gazdaságos és kötelezettségmentes megoldást kínáljunk. Ha naponta sok hívást kell kezelnie, és nincs...
A kereskedelmi kiszervezés, marketing, integrált call center, telemarketing, ügyfélszerzés, kimenő és bejövő hívások kezelése, levelezés, kiegészítő értékesítési erő, megrendelések provokálása és megrendelésfelvétel, üzletfejlesztés, üzleti és menedzsment tanácsadás, könyvelési és adminisztratív adatok rögzítése és feldolgozása könyvelőirodákkal együttműködve, vállalatirányítás és vezetés...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play