No results

Nincsenek találatok
"web call centre"

Termékek részére "web call"
HelpCare - megbízható rendszer a segítség hívására - vezeték nélküli kommunikátor, vezeték nélküli kiegészítők, webportál és mobilalkalmazás
A HelpCare egy megbízható technológiai rendszer a segítségkéréshez, amely biztosítja az emberek biztonságát és rögzíti a munkavállalók tevékenységeit.
Bejövő Call Center - Megrendelési Forródrót
Bemenő call centerünkkel bővítjük ügyfélszolgálatát, helpdeskét, szolgáltató központját vagy rendelési vonalát.
Hívás költségviselője
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg? Az Euro Fides Call Col...
Vállalati Telefonos Titkárság Kezelése - Kimenő Hívások Kezelésének Kihelyezése a Nosycom által
Sok vállalat számára a telefonos titkárság kezelése zavaró és idegölő feladat lehet. Ez azt jelenti, hogy a kimenő hívások gyakran kimaradnak vagy ros...
TELEFONOS ÉRTÉKESÍTÉS - Kimenő és Bejövő Hívások
"Mindig Zárj!" KERESKEDELMI TEVÉKENYSÉG, ÉRTÉKESÍTÉS ÉS ÜZLETFEJLESZTÉS Legyen szó tiszta hideghívásos megközelítésről, azonosított célpontokkal való...
Értékesítési erő outsourcing - Értékesítési és külső értékesítési erő kiszervezése
Teremthet saját nemzetközi értékesítési csapatot anélkül, hogy a külföldi irodák megnyitásával és helyi alkalmazottak felvételével járó költségekkel, ...
Weboldalak tervezése
A vállalatoknak mostantól mindenképpen érdekük, hogy jelen legyenek az interneten. A web valóban kedvező terep a fejlődésükhöz, bizonyos feltételek me...
virtuális iroda
Virtuális irodája mindig és mindenhol Egy virtuális irodával folyamatosan elérhető, anélkül, hogy állandóan irodát kellene bérelnie. Munkatársaink t...
Webfordítás
Webfordító szolgáltatás. Személyes és vállalati weboldalak fordítása. Weboldalak fordítása bármilyen témában és specializációban, bármilyen informatik...
Webtárhely - Premium XL
Prémium Webhosting - a tökéletes kezdés! IP-Projects - Az Ön szolgáltatója egyedi hosting megoldásokhoz Az IP-Projects cég 2007 óta az Ön partnere az...
Kommunikációs Stratégia
A BDG Consulting GmbH-nál kiemelkedünk a kommunikációs stratégiák kidolgozásában, amelyek biztosítják, hogy terméke jól érthető legyen a német piacon.
Adminisztratív Kivonás
A megfelelő partner kiválasztása elengedhetetlen az adatok és online szolgáltatások kiszervezéséhez. Csapataink professzionalizmusa, megbízhatósága és...
Termékek részére "call centre"
Telefonos elérhetőség MADAGASZKÁRON - Az Ön telefonos központja MADAGASZKÁRON
A NOSYCOM javasolja, hogy külső szolgáltatóként működtesse telefonos ügyfélszolgálatát MADAGASCAR-ban. Több mint 80 tapasztalt TELEFONOS TITKÁR áll re...
DIALOGMARKETING TELJESKÖRŰ SZOLGÁLTATÁS KÖZPONT - Ügyfélszolgálati Központ
Telefonmarketing - manapság az egyik legfontosabb eszköz, amelyet a modern közvetlen marketing kínál. Mint a legszemélyesebb módszer, hogy közvetlen k...
Tapasztalt Call Center - Call Center
Kedves Ügyfelünk Call Center cégünknél testreszabott kampányokat fejlesztünk ügyfeleink számára. A call center szolgáltatások alkalmazkodnak Önökhöz ...
Call Center Szolgáltatás - Magas Minőségű Call Center, valamint Chat és Email
Üdvözöljük a Benefit-Partnernél, megbízható partnerénél a kiváló ügyfélszolgálat terén. Fedezze fel testreszabott szolgáltatásainkat, a professzionáli...
Call Center - Hívások Fogadása
Olyan szolgáltatást kínálunk, amely a plusz személyzet előnyeit nyújtja anélkül, hogy a felvétel, a képzés és a menedzsment költségeivel kellene számo...
Kapcsolati Központ Call Center Rendszerek Szoftver a Számítógép-Telefon Integrációhoz (CTI) Telekommunikációs Szoftver
Összegyűjtött szakértelemmel és a szükséges erőforrásokkal rendelkezünk a modern kommunikációs rendszerek tanácsadásában és megvalósításában. Segítünk...
Bejövő Call Center - Megrendelési Forródrót
Bemenő call centerünkkel bővítjük ügyfélszolgálatát, helpdeskét, szolgáltató központját vagy rendelési vonalát.
Call center - Ügyfélkapcsolati szolgáltatás
Szakmai tapasztalatom alapján a Central Telefontársaság Kiválóság kivételes szolgáltatásokat kínál Önnek. Fő szavaink: Elérhetőség, Hatékonyság, Id...
Állandó telefonos referencia Lavalban - Telefonos ügyfélszolgálat Lavalban a Médiphone által
A Mediphone, a lavali telefonos szolgáltatások vezetője, minőségi és figyelmes szolgáltatásokat kínál személyre szabott telefonos fogadás terén, amely...
Call center: Kimenő hívások
A Ceres egy B2B időpontfoglalásra specializálódott call center. A Charleroi-ban található call centerünk fő tevékenysége az értékesítők számára történ...
Sürgősségi Hívóközpont
Szakmai személyzetünk részletes jelentéseket fogad, és azonnal megkezdi az ügyféllel egyeztetett lépéseket.
Call Center Szolgáltatások az IT Iparág számára
Call-Center szolgáltatások az IT ipar és szoftver szolgáltatók számára. Professzionális, barátságos munkatársaink modern szoftver- és hardvereszközökk...
Call center menedzsment - Tanácsadás
Semmi sem múlja felül a jó kapcsolatokat. Ez különösen igaz a vállalatok és ügyfeleik közötti kapcsolatokra.
Call Center
Tevékenységünk középpontjában a B2B területen végzett időpont-egyeztetés és értékesítés áll. 1998 óta különleges szakértelmünkkel az időpont-egyeztet...
E-kereskedelmi Call Center Szolgáltatás - Az EuroCom CX széles választékot kínál megoldásokból, hogy megfeleljen az e-kereskedelmi igényeinek.
E-kereskedelmi Call Center Szolgáltatásaink feldolgozzák a megrendeléseket, kezelik az ügyfélkérdéseket és segítenek a megrendelések teljesítésében, v...
Telefonos behajtás | Sikeres telefonos emlékeztető az ADF behajtástól - Mi kezeljük a kellemetlen hívásokat Ön helyett - sikeresen!
A call centerünk munkatársai szakmai szempontból felkészültek erre a kihívásokkal teli feladatra. Nagy empátiával rendelkeznek, de megvan bennük a szü...
Hívás költségviselője
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg? Az Euro Fides Call Col...
Outbound - Kimenő Hívások
Az outbound területén a Business to Business (B2B) szektorra specializálódtunk, és hosszú évek tapasztalatával rendelkezünk a vállalati ügyfelekkel va...
TELEFONÁLLANDÓSÁG - TELEFONOS FOGLALKOZÁS
A telefonos ügyfélszolgálat a kapcsolatfelvétel stratégiai pontja: professzionális képet ad a vállalatáról már az első kapcsolatfelvételkor, és javítj...
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS TÁMOGATÁS - Bejövő és kimenő hívások
„Mindig ott lenni, mindig segíteni” SZOLGÁLTATÁS KLIENS ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Már mindannyian mondtuk vagy hallottuk a következő mondatot: „a termékük j...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play