No results

Nincsenek találatok
"call management software"

Termékek részére "call management"
Bejövő hívások kezelésére szolgáló call center - Nosycom, az Ön partnere a bejövő hívások szolgáltatásainak kezelésében
A bejövő hívások kezelésének kiszervezéséhez ne habozzon igénybe venni a Nosycom szolgáltatásait. 22 éves tapasztalatával minden szükséges kvalitás re...
Kimenő Hívások Kezelése - Együttműködés egy Kimenő Hívás Szakértővel
A Médiphone Téléservices egy több mint 20 éves tapasztalattal rendelkező call center, amely a hívások (bejövő és kimenő) kiszervezésére specializálódo...
Call center menedzsment - Tanácsadás
Semmi sem múlja felül a jó kapcsolatokat. Ez különösen igaz a vállalatok és ügyfeleik közötti kapcsolatokra.
Call Center Szolgáltatás - Magas Minőségű Call Center, valamint Chat és Email
Üdvözöljük a Benefit-Partnernél, megbízható partnerénél a kiváló ügyfélszolgálat terén. Fedezze fel testreszabott szolgáltatásainkat, a professzionáli...
Teletitkári Szolgáltatás - Ügyfélszolgálat - Reklamációkezelés - Back Office - Híváskezelés (Bejövő/Kimenő)
Optimalizálja adminisztratív tevékenységeit külső titkársági szolgáltatásunkkal. Madagaszkárról személyre szabott támogatást nyújtunk: e-mailek kezelé...
Bejövő Call Center - Megrendelési Forródrót
Bemenő call centerünkkel bővítjük ügyfélszolgálatát, helpdeskét, szolgáltató központját vagy rendelési vonalát.
Hívás költségviselője
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg? Az Euro Fides Call Col...
ÜGYFÉLSZOLGÁLAT ÉS TÁMOGATÁS - Bejövő és kimenő hívások
„Mindig ott lenni, mindig segíteni” SZOLGÁLTATÁS KLIENS ÉS ÜGYFÉLSZOLGÁLAT Már mindannyian mondtuk vagy hallottuk a következő mondatot: „a termékük j...
B2B Hideghívás - Leadgenerálás, Új Ügyfelek Megszerzése, E-mail Kezelés, LinkedIn Kapcsolatfelvétel
Szakértelmünk a többcsatornás megkeresésben rejlik, amely magában foglalja a telefonos hideg megkeresést, az e-mail marketinget és a LinkedIn megkeres...
Fedezze fel az új üzleti lehetőségeket
Fedezze fel az új üzleti lehetőségeket...
DISK PAGER - kerek pager, 3 számjegy - Hordozható vevő ügyfelek és vendégek számára, a várakozási sorok kezelésére
Ideális a gyülekezések elkerülésére. Villogó kék LED Bip Vibráció Töltő akkumulátorral működő lítium elem. Töltés PT-C900 töltővel Fekete szín Átmérő...
Problémamegoldás a többnyelvű ügyfélélményben
Egyre globalizálódó világunkban a többnyelvű környezetben történő hatékony és gyors problémamegoldás képessége egyre inkább a kiváló ügyfélszolgálat s...
CHR Hívógombok
Adja meg a lehetőséget a pincéreinek, hogy hatékonyan válaszoljanak az ügyfelek kéréseire. Mert tény, hogy a pincéreknek nincsenek szemeik a fejük hát...
Call Center – Adatbevitel
Call Center – Adatbevitel...
Prediktív Tárcsázó
A Kavkom Prediktív Számláló szoftver, a Kavkom innovációjának terméke, lehetővé teszi a hívási kampányok optimalizálását. Az intelligens számlálás aut...
ÜGYFÉLKAPCSOLAT - A legjobb reklám egy elégedett ügyfél!
- Ügyfélszolgálat (hang, email, chat) - Műszaki támogatás - Időpontfoglalás - Telefonos ügyelet - Garanciális szerviz - Reklamáció - Adatbázisok...
Kommunikációs Stratégia
A BDG Consulting GmbH-nál kiemelkedünk a kommunikációs stratégiák kidolgozásában, amelyek biztosítják, hogy terméke jól érthető legyen a német piacon.
Projektmenedzsment marketing intézkedésekhez a partnerhálózatban
Ha a projektje meghaladja a szolgáltatásainkat, nem hagyjuk magára. Kiterjedt partnerhálózatunk révén további ajánlatokat tudunk beszerezni, és az egé...
Átmeneti menedzsment
A Delville Management egy átmeneti menedzsmentre specializálódott cég, amely elismert szakértelmével segíti a vállalatokat a transzformációs fázisban.
EMBERI ERŐFORRÁSOK / JOGI
A jövőbeli kihívások a vállalat folyamatos átalakításában és a reziliencia kiaknázásában rejlenek. Az emberi erőforrások egy szervezeten belül alapvet...
Termékek részére "call software"
Kapcsolati Központ Call Center Rendszerek Szoftver a Számítógép-Telefon Integrációhoz (CTI) Telekommunikációs Szoftver
Összegyűjtött szakértelemmel és a szükséges erőforrásokkal rendelkezünk a modern kommunikációs rendszerek tanácsadásában és megvalósításában. Segítünk...
Időkövető szoftver
Megrendelés időnyilvántartás Minden munkafolyamatot egy megrendeléshez rendelni. Projekt időnyilvántartás Bármilyen megrendelésszám lehetővé teszi pro...
CRM - Ügyfélkapcsolat-kezelés
Legyen szó egyszerű műveletről vagy összetett CRM megoldásokról, a RDSL lehetőséget kínál az ügyfélkapcsolati tevékenységeinek kezelésére. Az ügyfélk...
Projektvezető
Az AUBERON TECHNOLOGIES projektmenedzsment szolgáltatása azért jött létre, hogy támogassa Önt összetett projektjei kezelésében és megvalósításában. Ta...
HTTP Debugger - HTTP API hívások hibakeresése egy backendhez és backendek között
A HTTP Debugger segítségével hibakereshet HTTP API hívásokat a háttérszolgáltatásokhoz és a háttérszolgáltatások között. Tiszta felhasználói felülete ...
Hívás költségviselője
Szeretné felhívni egyik ügyfelét, hogy emlékeztesse a késedelmes kifizetésekre, de nincs elegendő ideje és erőforrása belsőleg? Az Euro Fides Call Col...
Vállalati Telefonos Titkárság Kezelése - Kimenő Hívások Kezelésének Kihelyezése a Nosycom által
Sok vállalat számára a telefonos titkárság kezelése zavaró és idegölő feladat lehet. Ez azt jelenti, hogy a kimenő hívások gyakran kimaradnak vagy ros...
Szinfónia Szoftver - IT és szoftver
A Symphony™ szoftver egy kliens/szerver alkalmazás, amelyet a MassLynx® adatgyűjtés indít el, és lehetővé teszi egy vagy több adatkezelési vagy feldol...
Minőségi folyamataik
A professzionális ügyfeleink teljes elégedettségének garantálása érdekében módszeres megközelítést alkalmazunk szolgáltatásaink minden lépésénél. Mind...
BR’i Terminálok - Azonosító vagy hívó kioszk
Hogyan osszuk el a bolt Drive telepítéseink befektetését 3 részre? Válasszunk RFID antennákat és címkéket az előre kifizetett megrendelésekhez. Telepí...
CHR Hívógombok
Adja meg a lehetőséget a pincéreinek, hogy hatékonyan válaszoljanak az ügyfelek kéréseire. Mert tény, hogy a pincéreknek nincsenek szemeik a fejük hát...
Nosycom: külső hívóközpont kimenő hívásokhoz - A Nosycom által garantált értékesítési szolgáltatásának optimalizálása
Mi egy kimenő hívásokat lebonyolító központ vagyunk, amely a legjobb minőséget kínálja. Kimenő hívás szolgáltatásokat hozunk létre és nyújtunk, hogy v...
Kimenő Telemarketing - Az Ön kiszervezett kimenő telemarketing kampánya egy megbízható szolgáltatónál
Call center szolgáltatásaink segítenek a vállalatoknak széles ügyfélbázisok elérésében és a márkaismertség növelésében. Kimenő telefonos kampányaink c...
Egyedi Szoftverfejlesztés - A vállalatok igényeihez igazított szoftverfejlesztés
A szoftverfejlesztés a vállalat növekedésének egyik alapvető aspektusa. Legyen szó egy KKV-ról, egy szervezetről vagy magánszemélyekről, akik szeretné...
Szoftverfejlesztés - Szakértői szolgáltató a szoftverfejlesztésben
A szoftverfejlesztés egy folyamatos folyamat, amely magában foglalja a fejlesztéseket, innovációkat és új ötleteket az informatikai területen. A folya...
Kimenő Hívások Kampány - Külső Kimenő Call Center Szakembernek
A Nosycom-nál, Madagaszkár vezető call centerében, kimenő hívásokat indítunk vállalatok vagy szervezetek számára, hogy népszerűsítsük termékeiket és s...

Megérkezett az europages alkalmazás!

Használja az új és fejlesztett szolgáltatókeresőnket, vagy hozzon létre érdeklődéseket a vásárlók számára készült új europages alkalmazás segítségével.

Letöltés az App Store-ban

App StoreGoogle Play